Jump to content
Plzeňáček

Nezávislé topení Webasto - problémy

Recommended Posts

V 19. 1. 2019 na 20:41, Jozzo napsal:

Chyba v přepínacím relé nebo nejde šťáva už od pojistky na ten ventilátor. 

 

Díky za info, myslel jsem si to. Zkusím se na to o víkendu podívat, jsem úplný amatér,ale vyměnit relé, bych mohl zvládnout. Už jen zvolit to správné relé :-)

 

Díky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahojte chalani potrebujem radu po výmene autobaterie v aute mi nejde zapnut nezavisle kurenie a zmizlo aj z maxidotu na diagnostike sa mi to nechcelo spojit z riadiacou jednotkou webasta neviem co s tym pred vymenou vsetko islo aj to bolo v maxidote a teraz nic ked zapnem na climatroniku len zasvieti dioda nezavisleho a hned zhasne 

Dakujem za odpoved a pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poistky pozrete aj premerane všetky skúsim ešte raz odpojiť baterku či sa to nepreberie 

Edited by Nixon992

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže po odpojení a pripojení baterky cca po 10 min a kontrole poistiek som našiel odpalenu poistku v motorovom priestore F11 30A pre riadiacu jednotku webasta. Otázka ako postupovať ďalej 

Edited by Nixon992

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Nixon992 said:

Takže po odpojení a pripojení baterky cca po 10 min a kontrole poistiek som našiel odpalenu poistku v motorovom priestore F11 30A pre riadiacu jednotku webasta. Otázka ako postupovať ďalej 

 

tak nieje to z tvojho prispevku jasne, ale predokladam, ze si ju vymenil?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry mam problem s webastom cez počítač ho dokážem spustiť bez problémov ale keď ho chcem spustiť v aute tak mi ho nezapne ani cez diaľkové ovládanie nevie niekto kde je chyba ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ztratil jsem DO k nezávislému topení a dnes si koupil nové T91. Nedaří se mi jej ale spárovat (postup s vytažením pojistky T30 v pojistkové skříni v motorovém prostoru, ani postup s vytažením pojistky Climatroniku v pojistkové skříni u levých dveří). Podle návodu by měly být ještě pojistky přímo na řídící jednotce Webasta - ale nevím, kde se jednotka nachází. Poradí někdo? (Superb 2 Combi 3.6, montáž z výroby).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj. Mam podobny problem. Koupil jsem S2 combi i s ovladanim k webastu. VCDS vyhazovalo chyby webasta. Praskla pojistka. Po vymene pojistky v motoru webasto najede. Ale nejde ovladac. VCDS porad haze chybu, ze nema spojeni s ovladacem. V ovladaci vymenena baterka. Ale nejde pridat ovladac ani pres vcds ani po vytazeni obou pojistek. Ovladac po vymene baterky a zmacknuti tlacitek zapnuti asi 8x zelene zablika dioda, tlacitko vypnuti asi 7x cervene. Pocty presne nevim, dioda blika hodne rychle. Nejake rady? Diky Honza.

 

IMG_0993.jpg

 

IMG_0994.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

podle manualu k telestartu:

 

1. Vložte baterku do vysílače.
2. Vytáhněte pojistku 1A (černá) z pojistkového držáku topení(přerušit napájení).
3. Počkat minimálně 5 sekund.
4. Zasunout pojistku nazpět do držáku a do 5 sekund stlačit tlačítko „OFF“ na dálkovém ovládači po dobu minimálně 1 sekundy.
5. Přihlášení je tím ukončené.

 

POZNÁMKA
Výše uvedené kroky k přihlášení, vysílače je možné zopakovat libovolně vícekrát. Pokaždé se vymaže v daném okamžiku „nejstarší“ vysílač.

 

Ale nezkousel sem. Strasne rychle blikani zelene je zamknuty Webasto. Odblok pres prizpusobeni a kanal 47 (u tourana; mozna i SUPa: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/02251).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,

může mi prosím někdo poradit, jaký typ originálního nezávislého topení mám v autě? Mám sice Octavii II, ale tam mi zatím nikdo neodpověděl a tady je stejné téma, tak třeba mi někdo bude umět pomoct. Mám model 12/2007, 1,9 TDI. Můžu poskytnout i VIN.

Ve škodovce mě odkázali na škoda servis a ve škoda servisu mi podle VIN nebyli schopni zjistit model, neměli u něj v systému žádné detaily.

Přestalo fungovat a kolega mi jej celé vyčistí a zkontroluje/opraví a při tom vymění těsnění, ale neví, jaké má objednat. Objednat jej sice může až to rozebere, ale to bych mu tam musel auto nechat na několik dní (nárazník a další věci musí dolů).

 

Tak nevím, jestli mám Thermo TOP C, E, V nebo nějaké jiné....prosím o radu. 

 

Děkuji moc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Štítek na topení není? (Měl by být) Pochybuji, že v dokumentaci bude přesně napsán typ topení= označení webasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý deň. 

 

Chcem sa opýtať, cmi ste sa náhodou niekto nestretol, že (originál webasto z výroby v Superbe 3,6) sa mi cez dialku, na klimatroniku, alebo maxidote zapne, celý proces(30 min) ide, ale nevyhreje nič. Začne naťahovať benzín, odpáli sviečku , ale potom ju vypne. Môže to byť obehové čerpadlo? Osku točí, -ale lopatky sú v keli? 

VCDS nič nehlási... akčné členy - všetko ide. 

 

Ďakujem ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kubisz: Tak jsem najel na 18-pridavne topeni, prizpusobeni 10,a kanal 42 topeni odemknout, tam jsem dal 1 a ulozil. Smazal jsem pak chybu. Pak jsem dal zakladni nastaveni 04 a tam uceni dalkoveho ovladani. A nic. Nenaucen. Pres vytahnuti pojistky taky nic.

IMG_1347.JPG

IMG_1346.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrý den poradil by mi někdo jak zapojit gsm z chiny na webasto tt-v? prosim Jedná se o octavii 2 ovladani na climatroniku a maxidotu Za radu klidně zaplatím 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,ma nekdo gsm modul na topeni?popr.jakym zpusobem zapojeno?premyslim o zapojeni gsm modulu pres CAN-bus sbernici....jenom nevim co vse lze z ni vytahnout:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podarilo sa niekomu prist na to ako vypnut automaticke zapinanie naz.kurenia? Lebo casto jazdim kratke trasy a je to teraz ked je pod 5stup. citit na spotrebe :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

sato1: Ja jsem vypozoroval, ze kdyz si nenastavim teplotu na max, ale treba jen na 23, tak se nezavisle topeni nezapne za jizdy. Ale je to mozna jen ma domenka. Ale ja si ho manualne zapinam, driv se prohreje motor, a pak ho vypnu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm nedalo mi a vcera som prekutral nastavenia Kurenia cez tlacidlo SETUP. Nasiel som tam polozku Automaticke pridavne topeni. Vypol som ho a vyzera to tak, ze sa jedna o Nezavisle kurenie :) . Stale som si myslel ze ide o el.kurenie ktore je vo vyduchoch, ale vyzera ze nie. Od vtedy sa mi uz automaticky nezapina Nezavisle kurenie ;)

20191228_181000.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, to je super, ale toto je sekcia pre SII. Cim len chcem povedat, ze na generaciach aut OII a SII to automaticke kurenie vypnut neslo, ani vez VCDS (aspon sa tym nikto nepochvalil ani na zahranicnych forach). Ak to na SIII zmenili a da sa to vypnut, potom je to fajn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By omicron
      Stále řeším nějaké chytré ovládání pro dálkový start motoru a zapnutí nezávislého topení (nejlépe pomocí aplikace pro smartphone).
      Při hledání řešení (vím o německém řešení DANHAG pro NT) jsem narazil na PANDORA, jež vedle autoalarmu umí i telemetrii a dálkový start motoru a dálkové ovládání nezávislého topení. Zachová i originální DO, umí i smartphone a přidává i další bezpečnostní funkce. Mám sice originál Škoda alarm, ale ten dálkový start motoru je impresivní, na léto velmi užitečný. Některé verze mají i přídavné zabezpečení KESSY systému.
       
      Nemá někdo zkušenost s nějakou variantou ?
      Jsou to asi Rusáci (které bytostně nemusím), ale v Rusku je Oktávka a Sup velmi rozšířen, a má to veškeré EU certifikace a v CZ docela velká podpora...
       
       
    • By Petik_hell
      Zdravim,
       
      Mam problémek, Nikde v šématech jsem nanašel jaké signály spíná komfortka. 
       
      Mam octavii 1.r.v. 1997 18 AGN. Komplet překopanej interier i exterirer na Facelift. Narazil jsem pouze u šííbru. Chci namontovat ovládání kolečkem což by nebyl takový problém, ale.....
      Přepinování svorkovnice podle schématu je jasnou věcí problém však nastává s dvěma drátama z komfortky respektive s jedním. I na starém motoru je ale jen jeden a pro ovládání kolečkem musím mít dva podle originálních schémat. Jde mi jen o to zda to jsou jen otevírací či zamykací signály od centrálu. Či zda se tento kontakt dá vyklemovat s kostrou či plusem, podle toho co komfortka spíná..
       
      Předem děkuji
    • By e1.
      Prišla zima a rozmýšľam nad montážou nezávislého kúrenia, resp. alarmu s diaľkovým štartom. Hlavné dôvody sú že nerád šoférujem v bunde, a bez nej to je perfektný spôsob na prechladnutie. Keď už je pod 5°C, tak cítim že auto zohrieva moc dlho. Druhým dôvodom je to že by som rád štartoval s už teplým motorom. Včera ráno boli necelé dva stupne nad nulou a kým sa voda zohriala na 90°C a olej dosiahol 50°C, prešiel som z domu viac a 7 kilometrov. Kým sa motor nezohreje, dovtedy je spotreba tiež dosť na hovno. Včerajšia jazda bola cesta do mesta na otočku, 24 km takmer bez státia, po mestskom obchvate, jednoducho nedeľa ráno. Keď som prišiel domov, priemernú spotrebu som mal 6,6 litra, čo je dosť veľa na to že som išiel plynulo (aj keď trochu rýchlejšie ako MPR). Keby som išiel v rannej zápche ktorá začína necelý kilometer od môjho bydliska, tak by to s tým studeným motorom a priemerom bolo ešte úplne niekde inde, a to nehovorím o tom čo by bolo ak by mrzlo a bolo napr. -10°C alebo ešte menej. To by sa ten motor asi nikdy nezohrial.
      Takže rozhodnutý som, že to chcem nejak riešiť. Bufík je asi lepšie riešenie, ale zatiaľ ma odrádza cena. Dostal som doteraz jednu cenovú ponuku na Webasto Thermo E, s prácou, materiálom a DO za 1620 €. Ja by som sa rád zmestil do nejakých 1000-1200 €.
      Ďalšia možnosť je nejaký alarm s diaľkovým štartom, napr. Magicar M870 AS CAN BUS. Cena je o dosť nižšia, predpokladám že s montážou by som sa zmestil do cca. 500 €. Tu je ale otázna bezpečnosť. Viete, mať každé ráno na parkovisku naštartované auto... Po čase by si to mohol niekto všimnúť a potom už stačí iba rozbiť okno a nasadnúť. Napadlo ma že by sa k tomu ešte mohol namontovať nejaký dodatočný bezpečnostný systém na prevodovku. Máte skúsenosti s takýmto dodatočným alarmom? A tiež ma zaujíma ako sa bude chovať originálny alarm. Budú funkčné oba, alebo pôvodný sa deaktivuje?
      Prosím napíšte nejaké skúsenosti.
    • By Petik_hell
      Zdravim,
      Mám menší prosbu, tento problém jsem i po fukci ,,hledat" nenašel.
      Chci vyměnit motor šíbru před faceliftem s kolébkovým přepínačem za motor po faceliftu webasto s otočným přepínačem. Podle schémat jsem si našel že se celá svorkovnice T6G musí přepinovat. V tom není problém. Problém je v tom že předface měl pouze jeden drát z komfortky a poface má dráty dva.
      Ten původní je jasnej. Ale ten druhý? k čemu tam slouží dva dráty z komfortky respektive z ŘJ centrálního zamykání? Mám dodělanou dálku (neorigo) s dotahováním oken. Má to s tím souvislost?
      Mám použít drát ze svorky 15a? tudíž spínané klíčkem? Ten drát mi ,,zbyde" z původního zapojení
      Děkuji za všechny tipy.
      Doufám že toto téma není duplicitní. Jestli ano omlouvám se a prosím o odkaz.
    • By asdfg_1
      Nezavisle kurenie do novej Octavie sa dodava aj s dialkovym ovladanim, alebo treba dokupit?
×
×
  • Create New...