Jump to content

Nezávislé topení Webasto - problémy


Recommended Posts

Zdravim vsetkych na fore.

 

Potreboval by som poradit aky ovladač  Telelstart kupit k jednotke prihrevu 7N0963272E. prihrev je zrejme povodne z vyroby . donedavna mi nefungoval ale bola to len malickost-poistka. teraz facha v pohode. podla kodovania cez VCDS som zistil ze tam je aj nakodovane dilakove...no ja som auto kupil uz bez neho.

v kodovani tam mam k ovladaniu nakodovane 1 ..to znamena  T90/T91   - v tomto potrebujem usmernit ci to je jedno ci 90-ku alebo 91-ku.

 

 

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Zdravím vespolek,

našel by se někdo, kdo by se kouknul na nezávislé topení? Nejde zapnout DO ani u climatronicu, vyhazuje pojistku. Nejlépe Ostrava a okolí, FM.... Díky

Edited by Dalkan
dodána lokalita
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
On 12/28/2019 at 6:05 PM, sato1 said:

Podarilo sa niekomu prist na to ako vypnut automaticke zapinanie naz.kurenia? Lebo casto jazdim kratke trasy a je to teraz ked je pod 5stup. citit na spotrebe :(

da sa to cez vcds jednotka 18 > 10 prisposobenie> kanal 6 hodnota 0 > testovat > ulozit

Link to post
Share on other sites
V 12. 1. 2020 na 14:52, romankamenek napsal:

Zdravim vsetkych na fore.

 

Potreboval by som poradit aky ovladač  Telelstart kupit k jednotke prihrevu 7N0963272E. prihrev je zrejme povodne z vyroby . donedavna mi nefungoval ale bola to len malickost-poistka. teraz facha v pohode. podla kodovania cez VCDS som zistil ze tam je aj nakodovane dilakove...no ja som auto kupil uz bez neho.

v kodovani tam mam k ovladaniu nakodovane 1 ..to znamena  T90/T91   - v tomto potrebujem usmernit ci to je jedno ci 90-ku alebo 91-ku.

 

 

 

5E0963511

Link to post
Share on other sites
6 hours ago, vlado84 said:

da sa to cez vcds jednotka 18 > 10 prisposobenie> kanal 6 hodnota 0 > testovat > ulozit

 

a toto mas otestovane? si si isty, ze ti kurenie nespusti automaticky, ked je vonku zima (myslim pod 6.5°C). mozes prezradit zdroj tento info? zatial sa to nikomu nepodarilo, pry je to hard coded vo webaste....

Link to post
Share on other sites

Dobrý večer. Mohol by som Vás poprosiť mi poradiť? Často sa mi stáva, že webasto nezopne... Vždy ráno, či keď nastavím cez Maxidot, alebo zapnem na diaľkovom, ide, prejdem cca 10km, auto stojí v kľude a chcem zapnúť, nejde... 2-3x iba buchne a dosť. Na diag mi vypíše chybu - žádne horení... ale vždy mi ho ráno spustí. Pobede už málokedy...skúšal som prekódovať aj napätie, z 11,7 na 9,1 a aj tak sa mu nechce. Keby bol komora zlá, myslím, že ho nezopne už nikdy. A po pár razoch, keď mi ho nezopne, automaticky ho zablokuje... Je to webasto v SUPERBE 2 3,6 FSI ORIGINÁL. 
 

ďakujem , za postrehy, pomoc... 

Link to post
Share on other sites

Obehovka je nová. Teraz keď ho zopne,ide celý proces. To , že nevyhroevalo bolo spôsobené radiatorom kúrenia-vymenil som a kúri. Vždy iba jedna a tá istá chyba-žádne horení... stretol si sa s tým už? Žiadne prehriatie,nič neukazuje.

Link to post
Share on other sites

"Žádné hoření" a "buchne a nic" by mě směřovalo k přívodu paliva, žhavičce, spalovací komoře.
Topení chce chytnou, ale nechytne- čidla rozpoznají, že plamen nehoří a topení odstaví.

Link to post
Share on other sites

Všetko som odskúšal cez VCDS v akčných členoch a všetko vždy fungovalo... tak nechápem... aj by som vymenil žhaviací kolík,ale tunsa dá iba celá komora a tá ololo 300€.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

Dotaz k nezávislému topeni.
Ráno jsem nastartoval a jelikož bylo "jen" 12 stupňů, tak jsem ze srandy chtěl poprvé zkusit funkci nezávislého topení a dopomoci autu rychleji topit. Po zmacknuti topeni se po asi 10s z pod kapoty začlo hodně dýmit, tak jsem to vypnul a po chvíli to přestalo, tak jsem jel do práce.
Je to normální nebo to dymylo proto, že bufik nejspíš nebyl dlouho zapnutý a byla v něm stará nafta? ( určitě to delší dobu nikdo nepoužíval ) Nebo mě čeká nějaký problém?

Díky za každý poznatek.

Link to post
Share on other sites

Také jsem ho nedávno nechal projet, jestli kouří bude zakarbonované, zkus ho nechat párkrát běžet na plno tich půl hodiny, třeba každé ráno a uvidíš. Pak jedině rozebrat a vyčistit. Mě se přes zimu osvědčila prémiová nafta, předtím jsem tankoval obyč a už v březnu hodně kouřilo. Teď se zatím drží... Určitě mu nesvědčí předčasné vypnutí když není na provozní teplotě.

Link to post
Share on other sites

Super, díky za info. Jak budou chladnější rána, budu ho týden v kuse zapínat na cestu do práce a uvidím jak bude kouřit potom. Naftu tankuji Eurooil+vif, což bez biosracky by mu mohlo dělat dobře 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zdravím,prosím o radu,nefunguje mi webasto,když zapnu na dálkáči tak začne extrémě hulit ale netopí,když zmáčknu v autě,tak se na vteřinu rozsvítí zeleně a hned zhasne.Tam kde sem supa kupoval mi řekli že ten člověk si tam to webasto dával sám a že nesouhlasí s kódem motoru,tak že jim to nejde nakódovat,je to vůbec možné?Díky za rady.

Link to post
Share on other sites

Ide o to, ze bez diagnostiky ti to moc nepovie. Vacsinou to dymi na bielo napriklad po dlhom case, ked dlho nebezalo. Moze tam byt zle sledovanie plamena, problem s dodavanim paliva, tych problemov tam je kopec a priznak bieleho dymu moc nepovie. Zo skusenosti viem, ze ja som napriklad musel menit horak, pretoze detekcia plamena uz nefungovala, cidlo bolo pravdepodobne "stare" (unava materialu?) a aj ked sa horak rozbehol, elektroda nedetekovala plamen. Ak si dobre spominam, funguje tma Sebeckov jav, kedy pri zohriati elektrody ta generuje napatie, ktore ked je dostatocne, je to znak toho, ze plamen hori. Po case moja elektroda uz nebola schopna generovat dostatocne napatie a tak si to stale myslelo, ze planem zhasol a tak zatvorilo privod paliva. U origo webasta , ktore islo do SII sa neda vymenit iba elektroda, ale len cely horak. Ale ty mas teda dorabane, ktovie, co tam mas.... bzytocne budes marnit cas na nete, treba s tym ist k niekomu, kto sa tomu fakt rozumie :)

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prosím Vás, nie som prvý majiteľ SII Combi a pri kúpe som nedostal diaľkové ovládanie od Webasta, teda ho možno spúšťať len tlačidlom v aute a časovačom, kontakt na predávajúceho už nemám. Len mi nie je jasné, či každé webasto v SII (ja mám r.v. 2010, výbava Comfort) je možné ovládať aj diaľkovým ovládačom. Stačí mi dokúpiť ovládač a nejako ho spárovať? Ak áno, tak aký ovládač prosím a ako ho možno spárovať? Alebo je treba aj niečo iné? Prikladám aj štítok spod kapoty. Ďakujem

IMG_0857.jpeg

Link to post
Share on other sites

100% nevím, záleží jestli máš k jednotce zapojenou i anténu. Osobně si nemyslím že bys to měl z výroby bez DO, ale zas tak ty možný konfigurace neznám. Párovat můžeš buď přes vytažení pojistky topení (někde se válí návod) a nebo přes diagnostiku.

Link to post
Share on other sites

Chtěl bych se zeptat. Nezávislé topení mi normálně funguje, ale teď jak klesly teploty k nule, tak snad po každým studeným startu ( bez toho, abych zapínal topení ) mi z pod kapoty začně trochu dýmit, jen na chvíli, třeba minutu, i když nezávislé topení nezapínám. Ani se nezapíná kontrolka v autě, tak v čem je probém nebo je to tak nastaveno automaticky z výroby třeba kvůli rychlejšímu ohřevu kapaliny?

Jak říkám, dělá to jen chvíli a nikde nic nesvítí. Popř dá se to odkodovat, aby NT fungovalo jen tlačítkem na palubovce nebo DO? Popř zkusit dát v menu PP základní nastavení NT?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Similar Content

    • By omicron
      Stále řeším nějaké chytré ovládání pro dálkový start motoru a zapnutí nezávislého topení (nejlépe pomocí aplikace pro smartphone).
      Při hledání řešení (vím o německém řešení DANHAG pro NT) jsem narazil na PANDORA, jež vedle autoalarmu umí i telemetrii a dálkový start motoru a dálkové ovládání nezávislého topení. Zachová i originální DO, umí i smartphone a přidává i další bezpečnostní funkce. Mám sice originál Škoda alarm, ale ten dálkový start motoru je impresivní, na léto velmi užitečný. Některé verze mají i přídavné zabezpečení KESSY systému.
       
      Nemá někdo zkušenost s nějakou variantou ?
      Jsou to asi Rusáci (které bytostně nemusím), ale v Rusku je Oktávka a Sup velmi rozšířen, a má to veškeré EU certifikace a v CZ docela velká podpora...
       
       
    • By Petik_hell
      Zdravim,
       
      Mam problémek, Nikde v šématech jsem nanašel jaké signály spíná komfortka. 
       
      Mam octavii 1.r.v. 1997 18 AGN. Komplet překopanej interier i exterirer na Facelift. Narazil jsem pouze u šííbru. Chci namontovat ovládání kolečkem což by nebyl takový problém, ale.....
      Přepinování svorkovnice podle schématu je jasnou věcí problém však nastává s dvěma drátama z komfortky respektive s jedním. I na starém motoru je ale jen jeden a pro ovládání kolečkem musím mít dva podle originálních schémat. Jde mi jen o to zda to jsou jen otevírací či zamykací signály od centrálu. Či zda se tento kontakt dá vyklemovat s kostrou či plusem, podle toho co komfortka spíná..
       
      Předem děkuji
    • By e1.
      Prišla zima a rozmýšľam nad montážou nezávislého kúrenia, resp. alarmu s diaľkovým štartom. Hlavné dôvody sú že nerád šoférujem v bunde, a bez nej to je perfektný spôsob na prechladnutie. Keď už je pod 5°C, tak cítim že auto zohrieva moc dlho. Druhým dôvodom je to že by som rád štartoval s už teplým motorom. Včera ráno boli necelé dva stupne nad nulou a kým sa voda zohriala na 90°C a olej dosiahol 50°C, prešiel som z domu viac a 7 kilometrov. Kým sa motor nezohreje, dovtedy je spotreba tiež dosť na hovno. Včerajšia jazda bola cesta do mesta na otočku, 24 km takmer bez státia, po mestskom obchvate, jednoducho nedeľa ráno. Keď som prišiel domov, priemernú spotrebu som mal 6,6 litra, čo je dosť veľa na to že som išiel plynulo (aj keď trochu rýchlejšie ako MPR). Keby som išiel v rannej zápche ktorá začína necelý kilometer od môjho bydliska, tak by to s tým studeným motorom a priemerom bolo ešte úplne niekde inde, a to nehovorím o tom čo by bolo ak by mrzlo a bolo napr. -10°C alebo ešte menej. To by sa ten motor asi nikdy nezohrial.
      Takže rozhodnutý som, že to chcem nejak riešiť. Bufík je asi lepšie riešenie, ale zatiaľ ma odrádza cena. Dostal som doteraz jednu cenovú ponuku na Webasto Thermo E, s prácou, materiálom a DO za 1620 €. Ja by som sa rád zmestil do nejakých 1000-1200 €.
      Ďalšia možnosť je nejaký alarm s diaľkovým štartom, napr. Magicar M870 AS CAN BUS. Cena je o dosť nižšia, predpokladám že s montážou by som sa zmestil do cca. 500 €. Tu je ale otázna bezpečnosť. Viete, mať každé ráno na parkovisku naštartované auto... Po čase by si to mohol niekto všimnúť a potom už stačí iba rozbiť okno a nasadnúť. Napadlo ma že by sa k tomu ešte mohol namontovať nejaký dodatočný bezpečnostný systém na prevodovku. Máte skúsenosti s takýmto dodatočným alarmom? A tiež ma zaujíma ako sa bude chovať originálny alarm. Budú funkčné oba, alebo pôvodný sa deaktivuje?
      Prosím napíšte nejaké skúsenosti.
    • By Petik_hell
      Zdravim,
      Mám menší prosbu, tento problém jsem i po fukci ,,hledat" nenašel.
      Chci vyměnit motor šíbru před faceliftem s kolébkovým přepínačem za motor po faceliftu webasto s otočným přepínačem. Podle schémat jsem si našel že se celá svorkovnice T6G musí přepinovat. V tom není problém. Problém je v tom že předface měl pouze jeden drát z komfortky a poface má dráty dva.
      Ten původní je jasnej. Ale ten druhý? k čemu tam slouží dva dráty z komfortky respektive z ŘJ centrálního zamykání? Mám dodělanou dálku (neorigo) s dotahováním oken. Má to s tím souvislost?
      Mám použít drát ze svorky 15a? tudíž spínané klíčkem? Ten drát mi ,,zbyde" z původního zapojení
      Děkuji za všechny tipy.
      Doufám že toto téma není duplicitní. Jestli ano omlouvám se a prosím o odkaz.
    • By asdfg_1
      Nezavisle kurenie do novej Octavie sa dodava aj s dialkovym ovladanim, alebo treba dokupit?
×
×
  • Create New...