Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...

zdravim chlapy

cet sem tu hodne a dlouho. mam z toho ale uz pekne zamotanou hlavu a vim skoro kulovi :)

dnes sem menil zadni brzdy. dle doporuceni zde i od seba sem u neho koupil brembo max a desky textar + opravne sady + lanovody. zatim spokojenost a doufam ze me nezklamou. problem se ale ukazal, ze me nemine ani predek a tlumice a to hned po dovolene. poradte pls, co vse udelat a objednat. nevim co je co a ceho je kolik potreba ...co se dodava na obe kola a co na jedno atd..

je to na Octavii I, r.v. 2002, TDI 81 kw, combi

najeto 200 000 km

Brzdy:

kotouče - Brembo max 2x http://www.hanza-aut...701275/d-70386/

desky - textar 1x http://www.hanza-aut...rebeni/d-70306/

vodici cep - 4x http://www.hanza-aut...nu-ate/d-71192/

sada vodicich pouzder - 2x ???? http://www.hanza-aut...dy-ate/d-71084/

sada tesneni - 2x ??? http://www.hanza-aut...nkit-e/d-71190/

brzdova kapalina - DOT4

dle webu je jeste treba vymenit:

Přední lůžko ramena přední nápravy -

http://www.hanza-aut...forder/d-70619/

Zadní lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70546/

Hlavu kulového kloubu přední nápravy - ?????

Pryžokovové lůžko nápravnice - ?????

Držáky stabilizátoru - ??????

Pryžové lůžko stabilizátoru - ?????

Kyvná vzpěra u vozů s automatickou převodovkou - nemam takze asi nemenim :)

Náboj kola s ložiskem - http://www.hanza-aut...498625/d-70583/

naboj pro me autiii sebo nema, ale snad by se menit nemusel..co vy na to ?

a tet tlumice :

dorazy, prachovky predek - 1x

http://www.hanza-aut...topran/d-70581/

horni ulozeni predek - 2x

http://www.hanza-aut...-sachs/d-70545/

nevim jestli je nutnost menit i zadni ulozeni ci podlozky pruzin. to jsou snad dily co drzi, co vy na to ?

:)

chlapy....prosim....poradte a doplnte mi co nevim a co pripadne chybi. treba to pomuze nejen me a bude i mene otazek na jiz zodpovezene :)

Editováno: , autor: Jardachal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

brzdy: vodící čep bych neměnil, a sadu těsnění bych taky neřešil teda pokud ti třmen chodí a není přidřenej. pak by to chtělo udělat repas..a na přední nápravě bych vyměnil puky v ramenech http://www.hanza-autodily.cz/silenblok-ulozeni-ramene-zadni-zesileny-lemforder/d-70546/ a http://www.hanza-autodily.cz/silenblok-ulozeni-ramene-predni-lemforder/d-70619/ a případně uložení stabilizátoru a dal nový tyčky stabíku. čepy podle toho v jakým jsou stavu(vůle)

tlumiče: kup nový ložiska a uložení a dorazy to je tak asi všechno.. kryty můžeš použít původní ale nový stojí pár kč..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Morris_3nec

sada vodících pouzder je obsažena v opravném setu v druhém odkazu...

nejak ti nerozumim :)

to Dolejs

to je toto ?

Přední lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70619/

Zadní lůžko ramena přední nápravy - http://www.hanza-aut...forder/d-70546/

a tumice myslis ulozeni s loziskem jen na predek a nebo i na zadek ?

případně uložení stabilizátoru a dal nový tyčky stabíku. čepy podle toho v jakým jsou stavu(vůle)

chci projistotu menit asi vse. jen nevim, co co je :) precijen to ma nalitano hodne a novy to nebude

EDIT:

pridal sem jeste ty cepy..jestli jsou to oni

levy - http://www.hanza-autodily.cz/cep-ramene-spodni-kloub-vlevo-lemforder-1j0407365c/d-70602/

pravy - http://www.hanza-autodily.cz/cep-ramene-spodni-kloub-vpravo-lemforder-1j0407366c/d-70606/

+ ty 2 vyse zminene silenbloky po 2 ks

ty vodici cepy a tesneni si jeste rozmyslim. nechci nic ponechat nahode a az mi to servis bude dlat, nesmi mi nic chybet...bude to na pockani...sice dlouhy..ale nemuzu tam auti nechat 3 dny

a tet koukam co mi morris asi chtel rict...ze tato sada http://www.hanza-autodily.cz/sada-tesneni-trmenu-brzdy-frenkit-e/d-71190/ uz obsahuje tuto http://www.hanza-autodily.cz/sada-vodicich-pouzder-trmenu-brzdy-ate/d-71084/ ??

Editováno: , autor: Jardachal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj..pak kdyz sem to prohlizel...tak mi to doslo. jen si tak rikam...tohle je sada na obe strany..ne ? aspon podle ceny http://www.hanza-autodily.cz/sada-vodicich-pouzder-trmenu-brzdy-ate/d-71084/

to same u silentbloku http://www.hanza-autodily.cz/silenblok-ulozeni-ramene-zadni-zesileny-lemforder/d-70546/ se mi zda cena nejk vysoka, ikdyz..je zesileny. neni to taky baleny po 2 ks ? tohle ale asi budu muset poresit se sebem :)

jeste nevim, co s tim stabilizatorem.....jinak zatim chlapy dik

dalsi rady a nazory vitam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U tech vodicich pouzder je to na 10O% sada na jeden brzdovy trmen. Na každý brzdový třmen potřebuješ 2ks vodicich pouzder, 1ks sacek s vazelinou a 2ks krytky na pouzdra jelikož každý třmen jezdí po dvou vodících čepech a to je přesně obsah jednoho toho balení.Taky sem je měnil a kupoval za stejnou cenu.Jinak ty ATE jsou asi tak nejlepší co koupíš, nějaké jiné levnější bych nekupoval. U silentbloků se mi zdá ta cena taky normální za jeden kus

Editováno: , autor: Morris_3nec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no me zarazi, ze mensi sada stoji o 50,- vic jak vetsi sada. podle me ty gumy beztak lezou ze stejny fabriky :)

ten siletblok muze byt. jsou videl sem i drazsi a u nich primo psano..1 ks s vykricnikama :)

chtelo by to lepsi info.

treba na zadek sem koupil tuto sadu tesneni 2x http://www.hanza-autodily.cz/sada-tesneni-41mm-trmenu-zadni-brzdy-trw/d-71188/

a ona je na obe kola..no dobry...ale co neni dobry, ze mi obe sady (na 4 trmeny) jsou uplne na ho*** , protoze v obsahu neni to, co je v popisu. potreboval sem na 41 mm...a v baleni je 38 mm. fejne zjisteni pei rozebranem trmenu. takze z5 muselo tesneni stare :(

sebo mi na meil zatim neodpovida....ale asi nejaky silkula balil do pytlicku spatne zbozi :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, vlastnim O1 81kW 2004 a vymenoval jsem disky i kotouce na zadni i predni naprave. Vsude jsem dal disky i desticky od ATE. Dopredu Power disc. Na internetovych strankach ATE i podle vzhledu jsem se dozvedel, ze disky maji tzv. antikorozni upravu. Je nutne v miste doteku desticek tuto antikorozni upravu pred instalaci na vuz odstranit? Nebo ji tam nechat at si s ni poradi treci sila brzdovych desticek? Diky za odpoved....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

pozdravujem Vas

Pridam moje skusenosti...maenil som predne kotuce na O1 2x Ferodo + Ferodo dosky...abe sa pokrutili za cca 3000km..tak som kupil ATE Power Disk + dosky Remsa...v nadeji ze kvalita vydrzi ale opak je pravdou...opat sa pokrutili za cca 5000km a ja teraz neviem co tam mam vlastne dat.V servise v ktorom to menim si uz so mnou nevedia rady, v dalsych servisoch mi odporucali vymenit naboje a loziska a ze vraj budem spokojny...nuz neviem co mam robit a co tam mam teraz nahodit...Je mi jasne ze to je choroba O1 ale ved prve kotuce od vyroby (neviem ci to boli TRW alebo ake) vydrzali 60000km...Mam kupit original diel z Skoda servisu alebo ako....???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám po další go nápravy.

Nové těhlice,ložiska,náboje.Origo kotouče+desky ferodo premier.Zadní puky na ramenech z TT-plné.Cěpy ramene origo.Tlumiče origo i s uložením.Hned po GO jsem byl na technické-auto jako nové z linky.Teď cca po 4tis po go začínají zase jebat brzdy.Nevím,jestli mám už vyměnit celé auto,nebo vyměnit výfuk ať už mám pokoj.Bzrzdy řeším už asi posledních cca 60tis km co jsem ujel a pořád to samé.Musíš vyměnit todle,todle a bude to v poho.fakt nevím co už s tím.Poradí někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte všeci, vysvětlete mi prosím jak je to s funkcí dvouokruhových brzd. Stalo se mi totiž, že mi praskla brzdová hadička a auto přestalo brzdit. Myslel jsem, že dvouokruhový systém má v tomto případě pomoci a že třeba jedna náprava bude i při této chybě brzdit. To se však nestalo, brzdový pedál utíkal pod nohou a já musel brzdit ruční brzdou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

re:Tom84: Geošku by jsi měl dělat s výměnou čepů. Zkusil bych ještě vyměnit uložení stabíku. Co jsi dával za kotouče? Měl jem jedny feroda a ty nedali ani 3000 a to sem je šetřil. Dal bych brembo nebo zimmerman klidně i obyč chlazený a desky textar. Jezdí na tom hafo lidí a max spokojenost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim pani.v maji som tu pisal ze som menil predne kotuce brembo a trw platnicky,pretoze mi pri brzdeni vibrovalo s riadenim.cca po 3tis.km sa problem vratil a pri brzdeni opat citi cukanie volantom ako aj na na pedali.takze problem bude zrejme v naboji,alebo treba menit dalej

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Jedná se mi o O1 66kw. Koukal jsem jelikož se mi zdálo že už jsou desky KO. Po proměření jsem ale zjistil na obou stranách venkovní destičky mají cca 11mm i s kovovou plochou a obě vnitřní kolem 14mm. Tak i kotouče na vnitřních stranách mají malou nraničku a na venkovní cca 0.5mm a přitom by to vše mělo být naopak. Auto brzdí suprově nic jsem nezpozoroval. Je to normální?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Tak nakonec i sem přidám svou volbu v brzdách. V minulém příspěvku jsem psal, že budu brát Ate PD+Ate , ale po informacích, že se vracejí zkroucené jsem raději ustoupil od volby a nakonec se nechal zlákat deskami ATM sport GT series + destičky Ferodo Premier (na doporučení-sice měkčí a třeba půjdou do háje a budou prášit,ale neměli by se zvlnit kotouče). Kamarádi co je mají zatím jen a pouze spokojeni, tak doufám, že se k nim zařadím. Zatím lehounce zajiždím, tak uvidím, co dokážou a dám sem určitě info. Pokud by brzdili slušně, tak i vzhled mají pěkný a za těch pár korun si myslím, že stojí, na autě vypadají peckově...ještě sehnat Dotz Hanzo white 17" a bude fešanda švestička moje :wub:

Jinak jsem nakupoval u člena Sebo a jen spokojenost - cena výborná,rychlost, poradil, řešil problém ... tak jak to má být, takových lidí si vážím :kol-28: .

Tak i na mě došlo.... po 6000km jsem opět začal cítit lehké vrnění volantu při brždění, po 10000km už to bylo znát víc a teď po 15000km je to normalka zvlněné. Takže ATM Mikoda se také neosvědčili. No co jsem dočetl vlákno, tak to fakt není sranda, takže zkusím ještě ATE kotouče a uvidím, pak jedině nějaký obyč a holt měnit častěji, pač měnit všechno možný jen aby se nekroutili kotouče - na mě moc peněz,času a nervů. Mám ještě co měnit v motoru :D

Tak hodně štěstí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...