Přejít na obsah

Kontrola tlaku v pneumatikách


buřtík

Doporučené příspěvky

Před hodinou, Zvíře 77 napsal:

Zdravím všechny Yeťaky.                             Ta kontrola tlaku v pneumatikách je skvělá. Ale letos budu kupovat nové zimní pneumatiky tak věřím že se mi to určitě také změní a bude to hlásit chybu protože rozměry budou jiné než letní. Proto by mě zajímalo jak se dělá ta kalibrace.

Přečti si manuál...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Blbost. Správně se to má dělat, když vozidlo stojí - přečti si návod. Dokonce na některých škodovkách to za jízdy ani nejde uložit. Vychází to právě z principu funkce tohoto systému, ty popisuješ nesmysly.

 

Popis funkce ze školících materiálů Škoda Auto:
Nepřímý systém je založen na modelu pneumatiky, který je součástí softwaru řídící jednotky. Po výměně kol, po nahuštění nebo po kontrole tlaku v pneumatikách musí řidič zmáčknout tlačítko TPM pro uvedení systému do základního nastavení. Během následující jízdy se pak model pneumatiky kalibruje/přizpůsobuje novým podmínkám (nově nastavenému tlaku). Kalibrace může probíhat podle stylu jízdy řidiče i 100 km. Pokud systém zaznamená odchylku chování pneumatiky proti kalibrovanému stavu některého kola na vozidle, dává řidiči informaci prostřednictvím rozsvícené kontrolky v kombipřístroji a akustického signálu.

 

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...