Přejít na obsah

1,2 TSI - cukání motoru


luke46

Doporučené příspěvky

  • o 3 týdny později...
  • o 1 rok později...

Tak môj príbeh je nasledovný:

- Najazdených cca 140k km, pravidelné výmeny predpísaných komponentov až na palivový filter ...

- 2019-06 @126k km ostatná výmena ojela, filtrov, rozvodovej reťaze, sviečky za Bosch

- 2019-10 sem tam motor pri poriadnom zošliapnutí cukol, trocha ma to vystrašilo, ale stavalo sa to menej ako raz týždenne

- Diagnostika žiadna chyba

- 2019-11 sa už cukanie objavilo častejšie ale nejako som začal menej tlačiť na plyn tak to nerobilo

- Diagnostika žiadna chyba, čistá .... dokonca ani chybná smerovka na prívese :)

- 2019-12 cukanie je už pri každom rozjazde s rodinou, ak som sam tak skoro každý rozjazd, predbiehanie so strachom

- Zaujímavé že to cukanie bolo len medzi 1800-2800 ot/min, pod týmto a nad týmto rozsahom nič a pri vyššom výkone ... napr. na temtomate na dialnici na 6R to cuklo pri jazde do kopca pri spotrebe nad 15l/100km

- Vymenil som palivový filter, v ňom to nebolo, filter bol čistý žiadny kal, len mierne tmavší benzín z neho vytiekol

- Tak som vemenil sviečky na NGK ... a ... bolo to v nich, tie Bosh vydržli cca 20k km, nie je na nich známka opotrebovania ani špiny ...

 

 

PS: V servise krčili plecami, keď auto nevie čo s ním je tak servisák tiež nie. Už mi chceli meniť turbo ....

Dúfam že bude pokoj do ďaljšej pravidlenej výmeny

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2 hours ago, DušanV said:

 

DušanV, ulakomil som sa na lacnejšie sviečky v AutoKelly, boli v sivej krabičke bez označenia, predavač ani nevedel kto ich vyrába. Zistil som až po otvorení krabičky, je na nich Bosch, logo Audi a žiadne ďalšie označenie ...

Editováno: , autor: Pajdo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
před 45 minutami, superrenca@seznam.cz napsal:

?

Nepoužívej CAPS LOCK. K autu - bez řádné diagnostiky je to prakticky neřešitelné a střílení od boku. Klidně to můžou být i ty zapalovací kabely, jak píše vormen, typicky je nakousne nějaká kuna.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Ahoj, měl jsem podobný problém, cukalo to za studena, pak i za tepla, v autě z vydechu (na vnitřní cirkulaci) byl cítit "vyfuk" byl to ten plastovej ventil co se rad uklepava (obtok turba?) Dělalo mi to tak 2 měsíce, pak nouzak. Třeba pořadi někdo jiny jak se ten ventil jmenuje, ja auto prodal i včetně všech papíru ze servisu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim páni,podarilo sa niekomu vyriesit ten problem s cukanim?mne to robi pri zahriatom motore,zaradeny 4ty alebo 5ty stupen a plyn az na podlahu.citit rozbiehanie no pri otackach 1800 az 2000 to zacne sklbat.vymenene mam sviečku,kable,cievku,rozvody...zatrasie to i za studena,no pomenej.na volnobehu je to tiez citit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Ahoj, čtu tu vaše problémy spojené s vadnou elektroinstalací (svíčky, kabely..). Vypisovalo auto při této závadě nějaké chyby, rozsvítil se MILL apod.? Sestra má 1.2 TSi CBZA 63 kW 2012. Auto má cca 90kkm, za dva týdny jde na rozvody (krásná řehtačka :D ).

K věci - během posledních dnů při akceleraci zaznamenala, že motor začal na chvíli vibrovat - vše bez chyb. Občas se to objeví, občas ne. Lije do toho obyč benzín z Shell bez aditiv.

Trochu to vypadá, že natankovala blbé palivo (poslední tankování polovina července, začalo předevčírem), ale čekal bych, že kdyby byl problém v palivové soustavě, tak by se to někde zapsalo, zablikalo.. a ono nic.

 

Edit: Tak prý se při tom "jevu" zvýší aktuální spotřeba cca o 10 l. Takže to vypadá, že chvíli jede bez jednoho válce.

 

Edit 2: Tak nakonec asi zapalovací modul...

Screenshot_20210818-182350.thumb.png.1a65cda7891141b5b7b257ed2c25616e.png

Editováno: , autor: Tomas F
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Moje zkušenost s obcasnym cukanim 1.2 TSI 63kW 245tis km, které se projevovalo predevsim (ale nejenom) při studeném motoru při první jízdě dne, nejvíce po deštivých nocích a při větší akceleraci (bylo snadné shodit auto do nouzaku s půlkou rozsvícené palubky):

 

Zapalovací cívka. Cena Bosch 2tis.

 

Další možné příčiny ve vašem pripade: zapalovaci kabely cca 1300Kc.

Odvzdusnovaci ventil (ve skutečnosti prisavaci) v pravé horni části motoru může být ulomeny nebo jeho průchodka zpuchrela-kolem moji byl olej-zpusobuje nasávání falešného vzduchu- cena 500Kc.

Svíčky, popř. Pokud nějaký chytrak dá vazelínu na kontakt svicky a kabelu.

 

V mém případě to vyřešila až cívka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Zdravím, mám Fabii 2 1.2TSI 63kw. Před měsícem se mi stalo, že mi auto začalo na 3,4,5 při vyšších otáčkách, respektive prudčím přidání plynu cukat. Tak jsem pak natankovala prémiové palivo a bylo ok. 
Asi týden zpátky to začalo zase dělat. Je čerstvě měněný olej, palivový, olejový, vzduchový i kabinový filtr. Svíčky jsou dělané při 92000km. Auto má momentálně najeté 118000km. Benzin mám vervu 100 plnou nádrž. 
Dnes při jízdě, kdy jsem zkusila víc šlápnout na plyn a rozjet to, mi to začalo skákat a nakonec hodilo kontrolku EPC. Po znovu nastartování kontrolka pryč, ale auto pořád skáče.. 

Nějaké rady? Díky!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...