Přejít na obsah

1,2 TSI - cukání motoru


luke46

Doporučené příspěvky

Pokud jste měli štěstí, tak vám stačilo vyměnit překousaný kabel(y). Bohužel mě při tom odešlo zapalování, tak mě to stálo přes 7.000,-. Jak uvidím nějakou veverku (nebo co to bylo za hajzla - asi kuna) kolem auta, tak jí snad rozšlápnu. Měl jsem najeto něco přes 1000km a že jsem si pěkně zanadával na ten nový motor, než jsem zjistil příčinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja to nechapem...ja ma 5te auto...okolo mna ma milion ludi auta a este nikto nehovoril ze by mu nejaka haved rozkusala kable...pripada mi to ako nejaka sranda ked tu o tom pisete....:o((

Ona to žádná sranda není, když Tě to potká. Já měl naběháno cca 700 km a kable překousaný.

Editováno: , autor: Palmal01
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Jo takovou zkušenost už mám taky za sebou. Ze čtyř káblů jsem měl pokousaný 3. Na káble jsem čekal týden, prý nejsou. Kable jsem nastříkal spreyem a do přístřešku na auto jsem dal rušičku. Zatím je klid, doufám, že napořád.

Doufam, ze tohle v Praze nehrozi :D ... taky je zajimavy, ze tem hlodavcum zrovna ten material z ty gumy od Skodovky chutna :) ... precijenom asi pouzivaji prirodnejsi a ekologictejsi zdroje, kdyz se s tim daji nakrmit veverky :DDD

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 5 týdny později...

Zdravím mam ten samej púroblem co vy a to mam fabii starou necelej rok a v servise si nevedi rady nejdrive menily startovaci kabel a ted prej ze je to palivo je to k nasrani clovek se vysype do auta a ono nejezdi jak by melo to cukani je hrozne a ma to ty same priznaky jako u uzivatele z logem skoda uz nevim co mam delat dal prosim o radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm zapalovacím modulům..... je to docela velkej zdroj poruch,každou chvíli se to mění, obvzlášť u víceventilovejch motorů kde je celej schovanej v hlavě a má provozní teplotu cca 100 stupňů :aggressive: no fakt je že i před nimi odcházely tyhle "kostky " na starejch 1.6 Octavkách. Člověk si asi nevybere. Výrobce šetří kde může, aby se prosadil do koncernu a asi i to se projeví na kvalitě.

Fakt je ten že ty mrchy kabely žerou jak běsný lol Na HTP to byl občas nějakej drát ke vstřiku, občas dráty od lambdy...

A na TDIčkách zas hadičky od podtlaku :prc:

BTW: dnes jsem registroval u úplně nové 1.2 77kW při lehkém přidání plynu z volnoběhu takové to cinkání od turba jak už tu někdo popisoval, ja se divím že to vůbec vypustěj s fabriky, za ty prachy... :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně nebrat benzín z ruské ropy a vybirat čerpadla s pečetí kvality.

Umrane, zase začínáš s blábolením o ruské ropě? Došly ti prášky, nebo sis je zapomněl vzít? Anebo sis zase jednou dal pořádnýho "skunka"? Přestaň laskavě fabulovat nesmysly - jseš s tím už trapnej jako Děda Mráz v červenci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


myslel si toto??
Motorizace: 1,2 TSi
Reklamace : Klepe (rezonuje) ovládací tyčka WASTEGATE na turbodmychadle při přidání plynu z volnoběhu


V žádném případě neměnit turbodmychadlo - jedná se o standardní stav

Bohajeho, klepe, klepe až se uklepe...
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


(reakce na Umrana): A to jako poznáš jak, že to je benzín z ruské ropy?


Jednoduše - vochutná ho. Jak mu nešmakuje resp. jak chutná moc kysele, je v něm síra z ruský ropy... Akorát si musí dát bacha, aby si potom aspoň čtvrt hodiny nezkusil zapálit žváro - vypadal by jako Donutil v Pelíškách... icon_icon_icon_

 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


To pomuze jezdit na natural 98?nejsi prvni kdo mi to radí

To ti asi nikdo nezaručí, já bych to vyzkoušel. Navíc v Dodatku-technických změnách k manuálu od 11/2010 se píše:
Druh benzinu
Předepsané palivo - bezolovnatý benzin 98/95 okt.
Používejte bezolovnatý benzin s oktanovým číslem 98. Můžete použít rovněž bezolovnatý
benzin s oktanovým číslem 95, počítejte však s menší ztrátou výkonu.
Jednoduše - vochutná ho. Jak mu nešmakuje resp. jak chutná moc kysele, je v něm síra z ruský ropy... Akorát si musí dát bacha, aby si potom aspoň čtvrt hodiny nezkusil zapálit žváro - vypadal by jako Donutil v Pelíškách..

Po síře mu tam zůstane lógr... :smich:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...