Clerfayt 697 Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Ahoj Klucí, minulý týden byl Yeti ve Světě Motorů jako bazarovka. Byl jsem na dovolené, ta jsem si číslo nekoupil. Nemohl by jste sem někdo tento článek naskenovat? Díky Quote Link to post Share on other sites
Woody 202 Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Čtvrtek 11,20h 1 Quote Link to post Share on other sites
osobne 93 Posted October 4, 2018 Share Posted October 4, 2018 https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetiny-skoda-yeti-je-dobre-suv-ale-draha-skodovka-21000223?dop-ab-variant=3&seq-no=3&source=hp Quote Link to post Share on other sites
Pavel866 0 Posted September 30, 2019 Share Posted September 30, 2019 Zdravím, chtěl bych oživit toto téma a zároveň potřebuji poradit. Mám možnost koupit od známého Yetiho 2009 1.2 TSI, výbava Active, najeto 125 000, 1. majitel. Rozhodl se ho pustit do světa a docela o něm přemýšlím. Jezdil s ním jen on v blízkém okolí a občas i já (brigádně pro něj pracuji). Auto znám, nikdy mě nenechalo ve štychu, nebylo bourané, loni nová spojka, rozvody byly dělané prý 4x (3x v záruce). Má nějaké menší kosmetické vady, trochu se mi zdá, že hučí zadní ložiska (prý bylo měněno) ale jinak se zdá vše ok. Potřebuji ho na běžný městský provoz, sem tam vyjet někam za město, na výlet atd. Můžete mi poradit na co si dát pozor? Na co se podívat, co si zkontrolovat či zda je to dobrá nabídka? Chce za něj 150 000. Yetiho jsem vyloženě nikdy přímo nechtěl ale auto je to fajn a znám jak ho tak i majitele. Díky Quote Link to post Share on other sites
osobne 93 Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 To je tedy masakr, 125000 km a 4x rozvody, kdyz skodovka kdysi tvrdila, ze rozvodovy retez vydrzi dozivotne. Vyhybal bych se motoru s rozvodovym retezem obloukem, jeste ze ja tam mam remen. https://www.auto.cz/rozvodove-retezy-ii-mame-se-jich-porad-bat-97054 Quote Link to post Share on other sites
Tonda-B 36 Posted October 1, 2019 Share Posted October 1, 2019 V 30. 9. 2019 na 23:02, Pavel866 napsal: Chce za něj 150 000. Yetiho jsem vyloženě nikdy přímo nechtěl ale auto je to fajn a znám jak ho tak i majitele. Cena to není špatná a auto znáš, tak co víc bys ještě chtěl vědět? Quote Link to post Share on other sites
Pavel866 0 Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 Spíš by mne zajímalo co bych si měl zkontrolovat předtím než ho vezmu? Rozvody, kdy měnil olej, korozi (případně kde se nejvíc vyskytuje), podvozek? Prostě na co si dát pozor, na co tyhle auta nejvíc trpí. Díky za každý podnět. Quote Link to post Share on other sites
Wittmann 553 Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 na korozi trpí dveře - je to tu někde popsané Quote Link to post Share on other sites
Pavel866 0 Posted October 3, 2019 Share Posted October 3, 2019 Jj o tom už jsem slyšel a co jsem se díval tak je vše v pořádku, na pátých dvěřích také není nic vidět. Co podběhy? Tuším že na to trpí Oktávky kdy se pod ně dostává blato. Quote Link to post Share on other sites
dejavu69 0 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 (edited) Ahoj, mám dotázek, Pokukuju po jeté Š. Yeti, 2010, 1.4, dovoz z DE a chtěl jsem se zeptat, jestli mi někde ve škodovce řeknou podle VIN, co na tom bylo děláno a co ne. Jestli vůbec. Rád bych to zjisitil ještě před případnou koupí. Nebo to sdělí jen majiteli? Dík za odpověď. Jedná se o toto auto: https://www.bodasy.cz/autobazar/skoda-yeti-1-4-tsi-vyhrev-s-6-rychlosti_481558/?back=%2Fautobazar%2F%3Ffuel%3DBenz%C3%ADn Edited November 21, 2019 by dejavu69 úprava odkazu Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,522 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Zkusit to můžeš, nicméně je to jen o dobré vůli dotyčného technika. Quote Link to post Share on other sites
Clerfayt 697 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 jasně kdyžtak zajdeš do více salonů a vyjde to. Jetík pěkný. Jenom, není to ještě model s řetězovými rozvody? Quote Link to post Share on other sites
choceňák 30 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Podle mne to je model s řetězovými rozvody, ale to není třeba se toho obávat. Mám jej už 8.roků, najeto 63 000 km, a musím to zaklepat na dřevo, a zatím bez jediného problému. Jak v servisu při každoroční prohlídce a výměně oleje v motoru, tak na STK mi říkají jak to dělám, že ten yetík je stále jak nový. Quote Link to post Share on other sites
Clerfayt 697 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Určitě je více modelů v pořádku, ale riziko je. Chce to vźít v potaz Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,522 Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 Je to samozřejmě motor CAXA s řetězem. Rozvody je tam třeba hlídat a neignorovat případné rachocení. 1 Quote Link to post Share on other sites
osobne 93 Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Jsem myslel, ze problemy s poddimenzovanymi retezy byly jen u motoru 1,2 TSI, ono to je i u motoru 1,4 TSI a 1,8 TSI? Quote Link to post Share on other sites
Pawouk 7,522 Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 Ano, je tomu tak. Koncern (a nejenom koncern) to s řetězovými rozvody většinou nezvládnul... Quote Link to post Share on other sites
dejavu69 0 Posted November 22, 2019 Share Posted November 22, 2019 (edited) No zvažuju to. V současnosti mám klasickou atmosféru a nemít to (nemám slušného slova) sklo na střeše, tak se ho nezbavuju. Četl jsem, že je dobré každý rok udělat geometrii. Vážně je to tak zlé? S mým současným autem nemám žádné problémy, tak bych se nerad uvrtal do něčeho problémového :( /edit: Takže nakonec po negativních recenzích do toho nejdu. Rez všude kam se podíváš, první, nevychytaná verze, nejasný původ z DE, a navíc motorizace před úpravou rozvoďáku mě odradila. Zůstanu u lety prověřeného vozu. Edited November 24, 2019 by dejavu69 Přidání textu Quote Link to post Share on other sites
stanmar 3,911 Posted December 1, 2020 Share Posted December 1, 2020 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.