Přejít na obsah

16804 - Ucinek prilis maly (katalyzator)


Albert

Doporučené příspěvky

No není to moje auto a kámoš mě požádal ať to přečtu. Byla tam tato závada, tak jsem ji smázl. Jenže za dva dny znova. Říkal jsem mu, že nový kat, ale zdá se mu to brzo cca po 120 tis. km. Proto ta otázka jestli už to někdo řešil. Taky může dát nový kat a za pár dní se na něho rozsvítí prasátko. Pak mi poděkuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau hoši známej má fabii 1.4 16V najeto 60tis a ted se mu rozsvítila náká kontrolka v manuálu to je neco z vejfukem mě napadlo ucpanej katalyzátor protože on to ubec nevytáčí (nevim kvůly čemu ) jezdí tak do 3 tis/ot tak mě napadlo jestli to není tim protože benzín se má aspon někdy vytočit ne ? aby se pročistil katalyzátor co si o tom myslíte vy ? díky za rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V návodu se píše, že u ohřátýho motoru při stojícím vozidle udržovat 4000 ot/min a víc po dobu ninimálně tří minut a že se pak vypálí - vyčistí.

Taky sem se bavil s klukama a prej pomůže E85 (ethanol) přidat do benzínu v poměru 1:3. Na nádrž to vychází zhruba 10 litrů E85 a 30 litrů N95. A vyjet aspoň tři nádržě takle naředěný. Osobně sem to ale eště nezkoušel. Ale kluk, co neprošel emisema to tak udělal a na druhej pokus byl úspěšnej. A to prej měl katalizator taky na výměnu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

No není to moje auto a kámoš mě požádal ať to přečtu. Byla tam tato závada, tak jsem ji smázl. Jenže za dva dny znova. Říkal jsem mu, že nový kat, ale zdá se mu to brzo cca po 120 tis. km. Proto ta otázka jestli už to někdo řešil. Taky může dát nový kat a za pár dní se na něho rozsvítí prasátko. Pak mi poděkuje.

Čau, mám diagnostikovanou úplně stejnou chybu... je to na Fabii kombi 1,4 16V 55KW r.v. 2005 dneska jsem byl na měření emisí a jsou několikanásobně překročený...takže to vypadá že se výměně katu nevyhnu... navíc jsem se dozvěděl že za parohama je ještě prakticky ještě jeden malej kat - filtr pevných částic... a vyměnit by se to mělo celý .... jen dodám že auto má nalítáno 85tkm... takže pokud by měl někdo nějakej nápad ... tak rozhodně uvítám ;) ještě pokud by někdo myslel na lambdy tak jsou testovaný a jsou v pořádku. Kámoš mi nabízí výměnu katu - (univerzal díl) za cca 4500Kč... ale o filtru pevných částí nic neříkal... tudíž předpokládám že by udělal čistě jenom hlavní kat. Z vrakáče se mi to upřimě kupovat moc nechce... zaprvé těžko poznám v jakym je ten kat. stavu ... a navíc neni problém vzít nějakej jinej páč je tam celkem dost možností se splést... a já jako "laik" to opravdu od oka nepoznám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem, taky jsem měl tento problém a už jsem z něho byl nešťastnej, VAG hlásil tyto chyby- 16804 - Řada válcú 1, systém katalyzátoru ÚČINEK PŘÍLIŠ MALÝ

16556 Řada válců 1 - systém dávkování paliva - příliš bohatá směs

Určitě je víc způsobů jak vypálit katalyzátor,já jsem to zkusil podle Luďu, jak to radí o tři příspěvky výš, a tímto mu chci taky poděkovat protože od té doby( cca. 300km), mi check přestal svítit a je pokoj, určitě to taky zkuste, myslím že je to lepší než hned měnit katalyzátor...

Editováno: , autor: tomikabobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čéče tak bohužel... dal jsem jí taky 4 minuty na 4000 toček... a jediné čeho jsem docílil je to, že smazaná závada se objevila znovu ;) ale to neva... prostě ten kat nechám udělat... a budu mít klid (SNAD !!! ;) )

lidi ještě bych měl dotázek na někoho z kluků kdo už si timhle prošel... přijde mi to jako ptákovina ale mechanik mi tvdí že mám na výfukovém potrubí filtr pevných částic. Nechápu na co by tam byl... silně pochybuju, že by škodovka dávala na benzínovej motor 1,4 16V. 55KW z roku 2005. co myslíte je to možný ?? vim že se FAP a pod. věci dávaj na Dieselový agregáty ;)

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je škoda, ale za vyzkoušení to stálo ne? Tak potom napiš, jak to pošlape po výměně katu,a nechceš ještě pro jistotu nechat zkontrolovat těsnost výfukového soustavy, to tady taky kluci radili, u nás je třeba firma která se na výfuky specializuje a tam dělaj tu kontrolu tuším nezávazně zdarma...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dasboot-1.4 16V FAP nemá,mechanik asi myslel tu věc co je u sběrného potrubí-předkatalyzátor.

Motor by při staru nesplnil EURO4 kvůli vzdálenosti a ohřevu hlavního katu od motoru.Proto k motoru

nacpali ještě předkatalyzátor,který je ohřátý prakticky ihned po startu a tím motor splňuje emise

EURO4.Toto jsem vyčetl z DP.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aaaaaha ... tak takhle to je tedy... mnooo a tím nám vzniká otázka zda výměna velkého katu vyřeší daný problém, já osobně si myslim že ano... páč emise byly cca 3x překročený při zahřátém motoru na 90 stupňů ale hlavně když se koukám na katy např. z Kelly tak tam sice klasickej kat je... ale končí to klasickou přírubou na připojení na parohy... a ten malej ... neni k nalezení... nebo jestli proto zajet rovnou na vrakáč?... novej ze škodovky určitě brát nebudu páč tam mi opravu vyčíslili na 30 tis.

ajééééééé už jsem na to přišel ;) ten malej kat je totiž rovnou součástí parohů... tak a teď jak zjistit kterej z nich je death... páč měnit oba díly ... to je slušná bomba ...

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stejně to dopadne tak, že vyměnim ten hlavní kat... kámoš mi ho vymění za cca 3500Kč no a když to nepomůže tak holt koupim parohy s malym katem.

Kluci ještě jeden dotázek... nevíte někdo jaký hodnoty by měl mít tenhle motor na emisním měření pokud je kat a vše ostatní ok ??? samozřejmě je mi jasný že to není jedna hodnota.. ale určité rozmezí. díkes !!!

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahoj chlapi, tak se hlásím z nejnovějšími poznatky o těchto chybách, check mi sice svítit přestal ale po napojení na vag, ty chyby tam stejně pořád byly, tak jsem udělal ve vagu všechny testy na readiness kód (obě lambdy, kat atd.) a jedinej katalyzátor dopadl špatně, koupil jsem na internetu kat z bouračky za 1700kč, namontoval mi to tam kámoš mechanik spolu s novýma brzdovýma kotoučema ani ne za tři hodky, dneska jsem opět udělal testy ve vagu a katalyzátor konečně hlásil že je ok, readiness kód je 0000 0000 tak jak to má být,takže mi spadl kámen ze srdce a doufám že mám konečně klid...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...
  • o 2 roky později...

Přátelé okřídleného šípu prosím pomoc :-(

 

Vím, že tu nemáte rádi zakládání podobných temat, ale nevím nic jsem nenašel nebo neumím hledat.

 

Asi před měsícem mi začala svitit kontrolka kontroly výfukových spalin.

Na Vagu vykázána porucha 16804(Řada válců 1, system katalyzátor)

Následně jsme našli prasklinu na vlnovci a vyměnili ho v domění, že přisává a lamda blbne.

 

Chybu jsem smazali tyden klid a po týdnu znova, jedno a to samé, tak jsem koupil lambdu za katalyzátor, no už jsem se radoval, že je klid.

Aale o víkendové jízdě po dálnici nastal problém znova.

 

Už opravdu nevím, katalyzátor je drahá sranda a tak se ptám nestalo se někomu něco podobného?

 

Dá se to ještě nějak zjistit nebo to bude opravdu Kat?

 

Fabia 1,4 16V 55kW motor BKY najeto 170 tis km

 

Díky moc za vaše rady a nápady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...