Přejít na obsah

vyhřívání čelního skla


SkodaLuke

Doporučené příspěvky

Já mám známýho v autoskle,tak jak sem dělal pojištění na auto,tak jsem si zjištoval,kolik musím mět pojistku na okna a on ze srandy mě ukázal ceník vyhřívaného na fabii II 9200kč(focus12000,avensis14000)Byl to ceník anglickýho výrobce a má i na corolku E10,kterou jsem měl a v návodu tam taky není ani zmínka.

Keď máš toho známeho v autoskle, tak by si mohol napísať že o akú firmu sa jedná, prípadne rovno že kto to sklo vyrába. Takto to je iba JPP. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. a to že je na O3 je nám víš k čemu...... :-) Takže dokud neuvidim nějakej oficiální ceník firmy, a to jim ještě napíšu jestli to je pravda......Tak nevěřím.

A pokud by to náhodou dělali a i za tuto pěknou cenu co píšeš, tak bych si (v případě výměny skla) objednal samozřejmě vyhřívané a elektroniku udělal (to je pro mně minimalní problem)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

my to máme na focuse,žádná elektronika tam není(na zadním skle taky nemáš nějaký bastl elektronickéj)nehledejte v tom žádný problém,koupí se sklo s vyhříváním,napojí se to na vypínač zadního skla a jeto.Někomu,ale ty drátky mužou v protisvětle vadit.Ale jestli si někdo myslí,že když to zapne,tak sleze ihned led,tak to ne.podle typu auta ty skla stojí okolo 10-15tkč

A k tomuto dodávám, že co se proudů týče, tak ani toto zapojení není správné! Samozřejmě že při použití relé pro vyšší proudy (cca 40A) by se dalo + samostatný přívod od baterie apod..... -podle typu toho okna žejo

Editováno: , autor: Vladimír Kalandra
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trochu se do toho vložím. Vyhřívané skla pro škodu jsou jen na Superba I a II, Yeti, Octavie III. Žádná jiná ho nemá a nevyrábí se.

Jestli máte podložené informace o vyhřívaném sklu na Fabii S2000 tak je sem dejte i s fotkama toho skla.

Proces výroby skel je dost komplikovaný a běžné sklo má 3 vrstvy. Když je vyhřívané tak 4 vrstvy. Vyhřívané drátky nejsou součástí fólie ale je to samostatná vrstva. Fólie je pro cca 99% automobilek stejná. Jedná se o zelenou fólii která má propustnost světla 75%. Mercedes používá i modrou fólii a na japonských autech i bronzovou fólii.

Ohledně zapojení tak čelní a zadní sklo musí být zapojené zvlášť. Kdo zapojí čelní sklo na zadní okruh tak riskuje popraskání čelního skla z důvodu přehřátí.

Tak snad to pochopíte a nebudete sem psát nepodložené věci typu "můj známý říkal", "někdo v autoskle" nebo "jedna paní povídala".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě tady dám informace o těch "zatmavovacích sklech". Při výrobě skla se používá antireflexní fólie. Ta ma pak za účinek, že při dopadu slunečního světla se sklo decentně zatmaví. klo poznáte tak, že z určitého úhlu má barvu do fialova. Začali to používat francouzi (Renault, Peugeot, Citroen). Pak se přidali němci (BMW, Mercedes). Takový typ skla už dnes používá spousta jiných značek. Dnes se takové sklo dá sehnat i na Octavii II. Tento typ skel nese označení SUNGATE.

Pak se také používají čelní skla s další vrstvou a ta snižuje hlučnost.

Doufám, že Vám informace stačí a nebudou zde další fámy. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně jen fascinuje, jak pišeš o ruznych vrstvach...... ale je otazkou co je tou vrstvou myšleno.....

A to sklo, ktere nazýváte samozatmovací je napařený kov na skle-proto ten odlesk a proto sungate....

Nicméně dnes, se pod pojmem samozatmavovací sklo, vyznačuje sklo ktere se opravdu zatmaví. Funguje na bázi tekutých krystalů jako v LCD displeji. Při přivedení napětí se sklo zprůhlední :-) Používá se na Porsche, mercedes a bmw (jako střešní sklo)

A nikdo mi nemuže říct že si to vymýšlím, protože to vyrábíme pro automobilky jako seriovou výrobu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ok, něco tam je vidět. Zkusím se o tom informovat více.

Nikdo nejsme neomylní.

Na druhou stranu si myslím, že sem nemůžeme tahat sériovou a zakázkovou výrobu. Cena výroby bude někde úplně jinde.

To už se pak můžeme bavit, proč se nevyrábí Fabie II coupé 4x4 nebo jak to nazvat.

post-452-0-76361600-1358748793.jpg

post-452-0-02566100-1358748801.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Nikdo neříká, že to nemuže mít....

Jak jsem již psal dřívě, zakázkově se dá vyrobit všechno. Co se výhřevu týče, není to absolutně žádný problem vyrobit, výroba není vubec o nic složitější.....

Nicméně nejedná se o seriovou výrobu a za tím si stojím. Výroba na zakázku v malym počtu- do tvz. speciálů je totiž něco uplně jiného. A jak říkám, normální zákazník by se těžko doplatil.

Takže znovu, NE-vyhřívané sklo se seriově ani oficialně nevyrábí. Pokud se vyrábí jedná se o zakázkovou výrobu a v každém případě od jiného výrobce!!

ale samozřejmě, pokud sem někdo hodí platnej odkaz kde se dá takové sklo koupit, tak budu jen rád :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedalo mi to, a zkoušel jsem to najít. Nepovedlo se. Jsem si téměř jistý, že na některém onboardu z S2000 jsem taky viděl to vyhřívání předního okna. Původně mě to překvapilo, ale protože mnoho dílů na tyto auta jsou vlastně kusová výroba, stejné to bude i s tím vyhřívaným oknem.

Firmu vyrábějící okna do aut mám "za rohem". Jednou (i když už je to dost dávno) jsem byl na lince, kde se přední okna vyrábí, a co mě překvapilo nejvíc bylo to, že ta fólie, co se dává mezi jednotlivá skla, není v původním stavu průhledná.

Abych se vrátil k původnímu tématu. Firma, která vyrábí okna pro Škodu, vyrábí také pro mnoho jiných značek a jestli si dobře pamatuji, dokonce včetně vyhřívaných předních oken. Domnívám se, že pro ni nebyl velkým problém pro Škodu Motorsport jich několik vyrobit. Otázka je, za jakou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ti nevím. Myslíš že víš víc z nějakého servisu, než lidi, kteří pracují přímo u výrobce autoskel? Nechci je otravovat, ale i v rodině jich několik mám. Mimochodem jsem netvrdil, že se vyrábí, ale jen že na zakázku by to nemusel být problém.

Než jsem to stihnul napsat ... Chudeřice?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes mi přišel mail.

Vážený pane Pospíšile,

Děkuji Vám za Váš dotaz.

Na soutěžních vozech typu Fabia Super 2000 se pochopitelně vyhřívaná čelní skla používají, víc Vám ale nejsem oprávněn sdělit.

Díky za pochopení.

S přátelským pozdravem

Ing. Michal Pres, TS – Škoda Motorsport

ŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic

T +420 326 8 19465, eF +420 326 8 39661, M +420 731 295 396

Michal.Pres@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Vzhledem k tomu, že jde o "polosériovou" výrobu (sice se dělá podle objednávky jen kusově, ale lze použít sériový polotovary i přípravky = tvar je shodnej s běžnou sériovkou), na ten 20násobek bych to neviděl - spíš ten 5-7násobek. Čelní sklo na fábuli by tak vyšlo na částku v rozmezí 10-15 000 CZK velkoobchodní ceny = dejme tomu 20 papouchů i s celou montáží, DPH atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Trochu oživím téma.

 

Sice zima už končí, ale po dlouhém jednání mám možnost sehnat větší počet vyhřívaných čelních skel na Fabii II (Roomstra).

 

Kdo by měl zájem, tak sklo objednám a zajistím výměnu. Protože se jedná o ne zcela běžnou záležitost tak se chci vyvarovat nějakým nedorozuměním a zbytečným objednáváním skel, které pak nikde neudám.

 

To znamená, že kdo bude mít zájem o vyhřívané sklo na Fabii II (Roomstra), tak mi pošle dotaz (poptávku, objednávku) na mail a na základě poslané zálohy sklo objednám a pak následně po domluvě provedu výměnu.

 

Jde to udělat i na připojištění skla ale pojišťovna zaplatí to sklo, co je na autě. Takže je nutné uhradit doplatek (rozdíl) mezi obyčejným sklem a vyhřívaným.

 

Více informací mailem na info@autosklopospisil.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, Rybka Pažravka se objevila!

Dej sem aspoň orientační cenu, kterou si za to sklo řekneš - bez udání ceny je to na houby.

A taky jestli spolu se zajištěním a namontováním skla zajistíš i montáž příslušný elektroniky, nebo jestli si tu elektriku bude každej zájemce muset zařídit sám - nebo se umailuješ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záloha za vyhřívané čelní sklo by byla 2.500,-Kč. Výměnu a vyřízení všeho potřebného s pojišťovnou zařídím a pak provedu montáž nového skla.

 

Co se týče dodělání elektriky tak tu bohužel nedělám, ale dobrý autoelektrikář to určitě zvládne. Zde na fóru: Milhausek, Rolbař a jiní.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Žiaľ, podľa toho čo čítam, toto nie je riešenie "na klúč", tj. vybavenie komplet vrátane elektriky, čo je veľká škoda.

Informácie o zálohe je fajn, ale väčšinu z nás zaujíma asi konečná cena, tj. materiál (vrátane elektriky) a práca, aj papierovania okolo toho. K tomu info o tom, že kam treba auto doniesť a koľko času montáž zaberie, tj. či tam treba nechať auto cez noc, a podobne.
U mňa sa ďalej vyskytujú ďalšie otázky.

  • Má sklo zabudovanú anténu (pásik v strede) pre rádio?
  • Je možné objednať a poslať iba samotné sklo napr. na Slovensko?
  • Aké sú elektrické parametre, tj. odber, prúd, maximálny možný čas prevádzky?
  • Aké je schéma zapojenia?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 3 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...