Přejít na obsah

termostat ?


mattock

Doporučené příspěvky

Tak chlapi dneska jsme chtěli vyměnit termostat,ale nakonec z toho sešlo.Ta věc není vůbec vidět a podle nákresů vizuální kontroly to snad vypadá,že abych se dostal k termostatu,tak bude muset dolů čelo a co víc zdá se že se budou muset sundat i rozvody.Kua jestli to je pravda tak mě pojebe.To se na to radši vybodnu.

Nemáte někdo nějaký tip nebo někoho známého kdo dělá ve škodovce aby to potvrdil nebo vyvrátil s tou demontáží? 2,5TDi,114kW,2002.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak už jsi na to došel :smich: Solidně to soudruzi posrali :ble JJ je to pod rozvodama.Čelo by to chtělo shodit dále musí dolu drážkové řemeny odkrytovat rozvody a mohl by si to pak už podvlíknout.Teď tady shodou okolnosti dělám na jednom supu 2.5 rozvody.Jednoznačně ale termostat vyměň !!! Motor musí mít svoji pracovní teplotu jinak si koleduješ o problémy :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no což o to já bych to vyměnil,ale i já potřebuju svou teplotu a v té zatracené garáži je zima jak prase.Hold to ještě musí vydržet nějakou chvíli.Ale to je banda kokotů tak to vymyslet krásně.Kdyby mi to jeblo dřív tak jsem to taky mohl vyměnit při rozvodech.Ach jo.No tak to musí ještě tak měsíc počkat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no typ mi dal ale až potom co jsme na to přišli s kolegou(teda že jiné místo to asi být nemůže) a co jsem se na mokré podlaze válel pod autem abych sundal všelijaké plasty(protože jsme si mysleli,že to je někde zespod přístupné)

Kdyby to tu napsal o trošku dřív(hned jak jsem se na to ptal) tak jsem toho mohl být ušetřen no.Myslel jsem že to nikdo neví.

A nasraný jsem teda pěkně.Když si pomyslím,že součástka za stovku se montuje na takové místo tak to je mazec.Dát to do servisu tak mě jebne za ten účet než to udělají. :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pred vymenou si skontroluj ked mas auto zohriate trebars na 50-60 stupnov, ked by mal byt termostat ešte zatvorený či mas hornu tu hrubú hadicu na chladiči mierne teplu alebo studenu , ak ju mas studenu tak termostat je zatvoreny a to znamená , že je v poriadku

ja som to teraz vymenil na 1.9 Tdi a správa sa to ako predtým, takže zbytočne to budeš menit mne to nepomohlo a motor sa teraz v mrazoch zohriava velmi slabo, podla mna sa motor dost dokáže schladiť aj cez kúrenie

tu hadicu mam studenu stale , takže cez chladič mi tepla voda vobec nejde

Editováno: , autor: mattock
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kolem 50-60 stupňů je horní hadice teplejší a chladič studený nicméně vyšplhá-li se teplota na 70 stupňů tak teplá voda jde přes celý chladič.Včera jsem to měl napíchnuté na pc a teplota kterou ukazoval vag seděla s teplotou na budíkách.Zkusím radši nejdříve vyměnit teplotní čidlo.Co kdyby.... Do výměny termostatu se mi vůbec nechce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kluci tak nedalo mi to a vymenil som aj ja termostat... ale ako som uz pisal predtim chladic som mal studeny a auto sa aj tak pomaly zohrievalo a pri zastaveni a stati napr. v zapche pri minus cca 20stupnov schladlo a teplotna rucicka padla na 40stupnov....

pri vymene termostatu som skonstatoval ze stary termostat bol o.k. ,bol zatvoreny.... kedze som to mal uz rozobrate,zalozil som novy termostat a v kutiku duse dufal ze to bude lepsie...

a nic sa nezmenilo,auto sa sprava tak isto ako predtym... takze u 1.9tdi ako uz pisal MATTOCK je to normalne a zbytocna robota s termostatom....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no jak už jsem poznamenal několikrát já mám bohužel 2,5TDi takže u mě je výměna poněkud mnohem náročnější a proto to budu řešit až jako poslední možnost.Teď příjde na řadu výměna čidla a uvidíme co se bude dít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Zdravím, dnes problém. Motor se špatně ohřívá, při jízdě mimo město je teplota cca 75-85°C. Na volnoběh to má tendenci padat.

Tipuji termostat.

Mohu to diagnostikovat tak, že studený motor nastartuji a šahnu na trubku jestli se bude hned zahřívat?

Motor 1.9TDI 96kw. Koukám nový termostat je za pár švestek.

1) Jaká je výměna, dá se to zvládnout doma nebo raději servis?

2) Potřebuji nutně zvládnout 400km. S 75-85°C tomu můžu nějak ublížit pokud tomu nebudu šlapat na krk?

Závada se objevila při chladném počasí po extrémních vedrech (36°C).

Jinak nějaká fatální jiná vada to asi nebude, spotřeba při volnoběhu po nějakém tom zahřátí klasicky 0.5l/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 1 měsíc později...

tak mám přesně problém s pomalým ohřevem a když se při jízdě dostanu na 90 stupňů, tak stačí kopec dolu, kde mam zařazeno a přibržďuju motorem, tak mi klesne teplota cca na 1/4, takže taky jdu do termostatu a dám pak vědět, zda to pomohlo, hlavně se do toho vrhám pro lehkou strátu vody, cca 800 ml na nějaký 2500 km docela svižnou jízdou, bál jsem se těsnění, ale nečudí to, voda čistá, olej čistej ani nepřibejvá, takže tim to nejspíš nebude, horší ale bylo, jak jsem takhle 2x dolil 800 ml po 5000 km, tak mi sem se dostal na teplotu mrznutí už u -12, což bych moch bejt o víkendu nahranej, dal jsem to známejm klukům do servisu, tak že to prokouknou celí, kde to může utíkat, ale dle té klesající teploty usuzujou termostat a nebo topení, jelikož od května do listopadu, když jsem netopil neubila ani kapka vody, tak uvidíme

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 roky později...
V 27. 8. 2011 na 20:49, mrkvo napsal:

Zdravím, dnes problém. Motor se špatně ohřívá, při jízdě mimo město je teplota cca 75-85°C. Na volnoběh to má tendenci padat.

Tipuji termostat.

Mohu to diagnostikovat tak, že studený motor nastartuji a šahnu na trubku jestli se bude hned zahřívat?

Motor 1.9TDI 96kw. Koukám nový termostat je za pár švestek.

1) Jaká je výměna, dá se to zvládnout doma nebo raději servis?

2) Potřebuji nutně zvládnout 400km. S 75-85°C tomu můžu nějak ublížit pokud tomu nebudu šlapat na krk?

Závada se objevila při chladném počasí po extrémních vedrech (36°C).

Jinak nějaká fatální jiná vada to asi nebude, spotřeba při volnoběhu po nějakém tom zahřátí klasicky 0.5l/h.

Už dlhší čas si všímam ,že neviem dosiahnut prevádzkovú teplotu motora/auto v podpise/. Všade čítam že to robí termostat.Vymenil som dva a preto  som presvedčený že u mna nie. Mám dva ktoré som varil a obidva sa otvárajú okolo 87-90, mám aj dve čidlá teploty aj tie som varil s ohmetrom obe funguju.Dnes napríklad som siel 20 a 20 km 90 tkou a teplota sa nedostala ani na 80/priemer 75/ . Spodná hadica bola len vlažná,takže ani neotvorí termostat. Auto kúri. Budíky aj Rj ukazujú rovnaku teplotu/diagnostika/Pri vypnutom kúrení a 3km na 3000 ot/min max 83 st. Fakt už neviem čo to môže robit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...