Přejít na obsah

Armyk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    878
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

2 486 zobrazení profilu

Oznámení Armyk

  1. Kedysi vŕzgal aj mne na F3, keď bola nová. V záruke vyriešené, myslím, že tam strekli niekde olej.
  2. Ahojte, da sa niekde zohnat podrobnejsi rozpis predpisanych prac? Chcem si niekde overit, ci zijem v starej dobe, alebo mam zbytocne požiadavky na servisne prace. Mam 1.4 tsi 92kw cca 26000 km a 21 mesiacov od kupy. Bol som sa spytat v servise, ake prace su planovane pri 2r/30000 km s tym, ze chcem ist na servis o 2 mesiace skor, nez si evidentne auto vypyta, vraj je to zbytocne.. Prekvapila ma vsak aj dalsia odpoved, ze planovana je vymena oleja a olejoveho filtra, bezna kontrola a diagnostika a ak chcem, vymenia aj kabinovy filter. (Ak chcem???) Co dalsie? Vzduchovy, palivovy? Brzdova kvapalina vraj po 3 rokoch potom kazde 2. Som len ja zvyknuty, ze s kazdou vymenou v neoriginalnom servise som dal vymenit vzdy vsetky filtre pri vymene oleja? Brzdovku potom kazde 2, to sedi, ale aj pri novom by som to vymenil uz po 2 rokoch. Vopred dakujem za informacie, nazor a postrehy, pripadne vlastne skusenosti.
  3. Armyk

    Škoda Kodiaq

    Niekedy to klame. Touareg je napríklad rozmerovo na pohľad zvonku väčšie auto, ale viac priestoru je v kodiaqu (aspoň opäť na pohľad).
  4. videl som forum aj obrazok, riesi sa len dizajn a nie funkcnost.. za mna dizajn akychkolvek led je lepsi ako halogenov prave tie zakladne su specificke tym, ze su ine denne svetla ako vsade inde.. kazdy ma pasik rozneho tvaru, ale tu su dva stvorce alebo obdlzniky
  5. Ak myslis asistent dialkovych svetiel, tak u predajcu skody som dostal informaciu, ze AFS v Karoqu funguje tak, ze proste bud ma zapnute dialkove, alebo ich vypne (samozrejme automaticky) tzn. nefunguje tak, ze by napr. pravy svetlomet svietil dialkovo a lavy zatienil oproti iduce vozidlo. Takze je to taka jednoducha verzia asisetenta riadenia prednych svetlometov... no a tuto jednoduchu funkciu ma aj tiguan v spojeni so zakladnymi led svetlometmi. Ak teda nenarazas hlavne na vzhlad, tak priplatok 740€ za krajsie natacacie svetlomety mi nepride adekvatny. Urcite inak by som uvazoval, keby sme nezli na rovine a denne by sa jazdilo v nejakych serpentinach a pod. vtedy okrem vzhladu je urcite neocenitelne natacanie.
  6. T-roc je maly, uz Karoq sa mame nepozdaval velkostou, preto o malo vacsi Tiguan povazujem za primerany. Pisal som presne hore, ze nejde o verziu s OPF (92kW) a aj o tom, ze cenovy rozdiel az tak uplne nehra rolu. Samotne 1,5Tsi by som povazoval za vacsie riziko ako OPF. Preco presne nie su dobrou volbou staticke svetlomety? U nas su v baliku komfort, takze "zvlast" sa za ne nepriplaca. Staticke ma aj Karoq. Aj keby nesvietili lepsie ako obycajne halogeny, tak su o 100% krajsie ako obycajne svetlomety a kedze su sucastou spominaneho balika, tak tam proste budu. Nehovorim, ze by bol problem priplacat za natacacie svetlomety u Tiguanu, ale sam povazujem toto auto za posledne auto pre rodicov a preto nechcem, aby po skonceni zaruky mali nejake zbytocne problemy. Natacanie povazujem za teoreticke kazitko do buducnosti. Podobne uvazujem aj o problemoch Karoq vs Tiguan v zmysle, ze Tiguan sa vyraba cca 2 roky (mali by byt vychytane nabehove problemy). Karoq je uplne novy (viem, ateca je podobna a uz sa rok vyraba, ale casto potrapia aj blbe obklady, sedacky a podobne vecicky, co pokazia celkovy dojem z auta a tieto su v pripade karoqa ine ako u atecy).
  7. a potom nehovorime o konkurencii pre karoq
  8. hej, cenovy rozdiel je nejaky, ale nie je to az tak podstatne.. Led treba v cene ratat porovnatelne, tzn u tiguanu zakladne led (nenatacacie) Priemer kolies je naozaj vacsi u tiguanu, myslim vratane gumy, nie len priemer diskov. Proste Tiguan ma na rovnakom priemere viac gumy (porovnaval som to na 17" verzii)
  9. Ahojte, mal niekto možnosť porovnávať Tiguan s Karoqom? Aký máte pocit? Prípadne ak sa niekto vyzná v technických, konštrukčných rozdieloch oboch áut, budem rád za informácie. Ja viem len, že podvozok by mal byť na rovnakej platforme MQB, ale Tiguan je o málo dlhší a zároveň má dlhší rázvor. Stojí na kolesách s väčším celkovým priemerom. Vyberám auto pre rodičov: Tiguan Comfortline 1,4T 92kW + nejake príplatky vs Karoq Style 1,5T 110kW + nejaké príplatky. Výbavy sú zhruba podobné. Tiguan má viac asistenčných systémov (lebo ich má už v základe), Karoq by mal viac komfortnej výbavy ako navigácia a el.ovládaný kufor (čo ale nie je podmienkou). Rozdiel výslednej ceny je cca 2000€. Tzn. Tiguan je drahší. Ešte dodám, že čisto subjektívne za Karoq u mňa hovorí vzhľad (u rodičov presne naopak ) a za Tiguan podľa mňa technicky jednoduchší (asi spoľahlivejší) a overený motor 1,4T oproti 1,5T (nová architektúra, vypínanie valcov,..) Vopred ďakujem za vaše postrehy a možno podobná diskusia pomôže aj niekomu inému.
  10. V CZ konfiguratore je aspoň niečo napísané, u nás len obrázok a predajcovia, čo by mali mať podobné informácie, škoda reči ... Takže dik
  11. Máte niekto aj praktické skúsenosti, ako to funguje?
  12. Armyk

    sedačky

    Je nejaká info, kedy sa do ponuky vrátia, oplatí sa vlastne čakať?
  13. Máte niekto informácie, čo presne paket obsahuje? Ide len o oplastovanie alebo aj o vyššiu svetlú výšku podvozka? Ďakujem
  14. Zdravím, poznáte niekto ako funguje rozpoznávanie dopravných značiek? Sníma cez kameru realitu a tú potom zobrazuje, alebo sa riadi navigáciou a premieta uložené info z gps? Ďakujem za informácie.
  15. Armyk

    sedačky

    Zdravím, vedel by mi niekto poradiť, kde sa podeli sedačky s alcantarou? V katalógu sú, naživo som ich videl na prevádzačke, ale v cenníku ani v konfigurátore nie sú. Vopred ďakujem za viac info.
×
×
  • Vytvořit nový...