Přejít na obsah

TomASS!

Superb Klub
  • Počet příspěvků

    343
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli TomASS!

  • Narozeniny 4.6.1987

Návštěvy profilu

2 455 zobrazení profilu

Oznámení TomASS!

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. No jo ale to nejde, brzu musím sešlápnout vždy...
  2. Zdravím klubáci, něřešil už prosím někdo tuto chybu?: 18170 - Elektromagnet zámku volící páky - zkrat obvodu na kostru - Trvale Projevuje se to pouze tak, že mi nejde na sekvenci řadit nahoru, D ale řadí úplně v klidu. Nevím jestli to bude souviset i s tím, že tlačítko páky je už vyvyklané... Díky za rady
  3. Já mám takový pocit, že jsem před rokem volal do škodovky a tam mi řekli 2500 plus práce ...
  4. Zdravím borci, máte někdo zkušenost, že sekvence na tiptronicu neřadí nahoru? Dolu to jde a jinak Drive i kickdown a všechno ostatní normálně funguje... Bude to asi jen špatný kontakt někde ??? Ale jak to řešit případně kam zajet - v okolí Brna. Díky
  5. A nemáte někdo zkušenost s výměnou té hlavice na superbu - tiptronic? Kolik to stojí, případně zda to zvládnu sám? (e teda dost na hovno kvůli jednou tlačítku měnit celou hlavici:D
  6. Nene to ne, ta moje nabínutá má 90 000 najeto, a má interiér v látce. Sakra ale slyšel jsem že 2.7Tdi je líná 132kw ...nevím no
  7. Děkuji za názory pánové, ty kilometry poctivé jsou, je to přes známého. Cenovka je 210 000,- ....bohužel výbava není úplně extra - nemá to kůži a digitální klimatizaci ...jinak to má více méně vše... já se bál jen toho motoru:/
  8. Ahoj borci, vím že to sem úplně nepatří, ale mám teď nabídku na Audi A6 2006, 2.7Tdi quattro Tiptronic 132kw, má najeto 90 000 poctivých. Co si o tom myslíte? Nevím co ten motor? :/ nerad bych přešel z mé spolehlivé 1.9Tdi 96kw do nečeho špatného. Díky za info
  9. Ne to si myslím, že ne. Asi to byla fakt jen náhoda, že to prasklo po té výměně. Nebo tomu dopomohl ten průplach plus to aditivum
  10. Ano, tak to začlo jen tak foukat hodně...ale pak za pár dní už i kouřit a ztrácet výkon
  11. Tak mi dnes řekli, že je prasklá hadice od Turba do intercooleru. Je to pěkná blbá shoda náhod, že prakla ihned po výměně oleje.
  12. S tím turbem to asi nevyjde, servisuju to tam dýl tak ví, že jsem to neměnil Uvidíme jak se k tomu ten servis postaví, ale věřím, chlapsky Olej mi tam dali Shell 5W30, ale to aditivum si nemůžu vzpomenout, dle mýho, ale ten mechanik prostě do něčeho drbnul a někdo něco povolilo a teď to netěsní, fučí a ztrácí výkon, jen nechápiu ten kouř a že se teď rozvítily i ty emise...
  13. To je taky možnost no, jak to ale řešit? Těžko to budu prokazovat servisu, když to turbo má 220 000 :/ stejně jim dám sadu! Chtěl jsem jen vyměnit olej a teď mi skoro nejde auto
  14. Chtěl jsem tomu autu jen něco dopřát... no a takhle jsem dopadl, dneska už začaly svítit i emise a kouří to jako prase. Nejdříve mě vezmou zítra do servisu, asi je tam nakopu do prdele. Jsem tak naštvanej, že si to neumíte představit! Nemyslím si ale že je to tím aditivem...doufám, že je to jen nějaká vypadená hadice.
×
×
  • Vytvořit nový...