Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3 375
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

17 800 zobrazení profilu

Oznámení suri.

  1. hádzanie a trepanie bude zaj/bané čerpadlo haldexu , vyčistiť a vymeniť olej
  2. netuším , sem to už dlhšie nechodí až teraz problém s ocu podotýkam poprvé
  3. pri 500tis km sa vynuloval tachometer a ideme odznova 670tis km ... je teda menený motor ale zbytočne lebo starý mal horšie kompresie ale závada bola inde nakoniec
  4. to nerieš potom hlavne ak mechanik takýto motor ešte nerobil tak bude veľmi nešťastný keď to po výmene rozvodu nepôjde vôbec
  5. druhovýroba existuje , origo výrobca monroe ..predok cca 170e ks , zadok cca 140e ks , komplet predne ulozenia cca 170e ... nic viac netreba riesilo sa to tu uz
  6. menil som 1,4 Yeti 2016 po 250tis km a nebolo tomu nič , kladky tiché , remeň nedopraskaný uvedomujete si že na 1,5 treba prípravky ktoré málokto má lebo stoja cez 2000eur a je to na celý deň roboty ? a otázka je čo meniť , či len remeň a kladky , plochý remeň a jeho kladku alebo aj prestavovače , k tomu kopu gufier , tesnenie vodnej pumpy čo pôjde pri tom dole a kopu blbostí okolo ? lebo to je cca 2000e výmena potom
  7. asi tak , vymenil by som to za hocijakú rozumnú G12 tie ich ekosračky .... vypustiť čo to dá , naplniť prípravkom vodu , znovu vypustiť čo to dá a plniť ... alebo odpojiť prepad expanzky a plniť to dokoola kým nepôjde čistá voda a tak plniť
  8. dorazy a manžety netreba , hentie sachs shity tam nepasuju aj tak ... cisla asi sedia v hlave to nenosim v originale ich je samozrejme podla modelu viac typov ale bude to ako pri klasike bez dcc proste jedno univerzalne riesenie ktore to napriec spektrom zastresi ... plus minus ta charakteristika bude ok vsak aj SIII a kodiak maju rovnake v origu predky a kazde auto je uplne ine ... skor tam bude iny soft v riadiacke pri jednotlivych modeloch
  9. ak je to malý servis tak si osobne myslím že objednali mechatroniku bez vyčítania potrebných údajov a uloženia do diagnostiky a po troch týždnoch im odpísali že im ju nedokážu vyrobiť bez toho , preto ti teraz tlačia celý nový kus ktorý by mal byť viacmenej zo dňa na deň ... môj názor ale takto nejak to bude
  10. lebo bola menená riadiaca jednotka mechatroniky nie celý kus , bežná prax v záruke , resp. aj po ale ja osobne by som si už priplatil a mal celú novú
  11. tvrdosť podvozku a to že sa auto houpe na KO tlmičoch ešte 100m po prejdeni vytlku je rozdiel
  12. nič to neznamená len ukazujem na to že prvovýroba bola sračka totálna a nič horšie byť nemôže
  13. dfga ale toto nie je klasika tlmiče za tri groše , toto je DCC , Monroe je origo výrobca , tie tlmiče vyzerajú navlas rovnako ako origo , razenie čísel aj všetko , len iná nálepka a majú 5r záruku rozdiel dať 160 za tlmič a 450 je dosť rozdiel , hlavne pri tom že origo stálo za veľký prd tiež , sme menili bežne vytečené po 50tis km ... tolko k tomu , ja nikomu nič vešať na nos nebudem ale tých pár áut čo som spravil predok aj zadok si veľmi zákazníci chvália , ani jeden netušil že ten superb nemá naozaj plávať ako starý gauč ... vpredu treba origo uloženie , ložisko , spodnu gumu do misky a skrutky , prachovky a dorazy netreba pokial to nebolo vytečene fest tri roky ... tieto diely treba vzdy original , nie su drahe ...
×
×
  • Vytvořit nový...