Přejít na obsah

jipol57

Uživatel
  • Počet příspěvků

    791
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

1 Sledující

Návštěvy profilu

4 743 zobrazení profilu

Oznámení jipol57

  1. Ano, jezdí jak za mlada. Tehdejší investice 34t, se vyplatila. Za tu částku mám nové auto. Měnil jsem si je sám.
  2. Zpětná vazba je. 🙂 Kupoval jsem originál Continental tady https://www.motora.cz/vdo/A2C9626040080.html ale byly tehdy levnější, něco přes 8,5t. Byly v zapečetěných krabičkách, na pohled stejné, jako původní. Ale mně nastartovat šlo vždycky, a pak po vychladnutí to i jelo, jen občas zacukalo. Co píše diagnostika?
  3. https://skodaroomster.eu/pdf/navody-05-2009/A05_Roomster_OwnersManual.pdf Strana 207. Malá pojistka, vlevo nahoře.
  4. Zkušenost nemám, jen jsem prohlédl schemata. Aby startér netočil motorem, tak jedině velkou pojistku, která je na baterce. Aby to točilo, ale nechytlo, tak snad jen SB1 pro řídící jednotku motoru. Ale nevím jak na to bude reagovat diagnostika a jestli se nebudou hromadit zápisy v chybových hlášeních. Možná i svítící kontrolka na palubce.
  5. Díky za připomenutí. Je to 6 let, co jsem to psal, a kdesi v hloubi myšlenek jsem si vzpomněl, že jsem se tím někdy zabýval. Tak jsem zareagoval výše. Ale osobně jsem měl to štěstí, že jsem nic takového nemusel řešit, takže od té doby nic víc nevím. Ten synovcův ROOM (stále ho má), je před FL. Nevím jestli je v tom rozdíl. Ale jak jsem si po sobě po letech přečetl, stále trvám na tom, že kdyby to byl můj problém, tak bych se o to pokusil. Ještě bych se možná pokusil, se někde seznámit s vymontovanou jednotkou. Prohlédnout si na ni, jak se ta ŘJ vytahuje, když je venku.
  6. Možná se pletu a někdo mě opraví. Na výměnu ŘJ ventilátoru, nemusí jít dolů celá palubka. Mělo by to jít jen dírou po airbagu.
  7. Měnil jsem, nežíhal jsem. Kdyby měl být problém, tak určitě hned, a ne až v budoucnu. Hlavně dobře vyčistit v hlavě.
  8. Palivové čerpadlo můžeš spustit samostatně diagnostikou. Tím bys eliminoval, jestli je to skutečně ono, bez chodu motoru.
  9. 54t najetých, je opravdu málo. Chtělo by to vyčíst chyby v diagnostice, ale solidním testétem. To co jsi uvedl na začátku, teda nicmoc. Porovnovej to s mým výpisem, jak tam uvádím. Já jsem pak udělal 2 zkušební jízdy (s původními vstřiky), jelo to vcelku normálně, ale několikrát během jízdy, motor škubl. Do chybových ale nic nezapsal. Na vstřikách se měří ještě kapacita, a ta se měří taky diagnostikou. Správně je kolem 6 µF, ale v chybových, v okamžiku pruchy jsem měl zapsané 32 µF. Naftou by to možná taky mohlo být. Ale to snad až při větší zátěži. Kdy jsi měnil filtr? Diagnostikou bys měl změřit tlak v CR. Na volnoběhu by měl být asi 400Bar, s výkonem se zvyšuje tuším až na 1600Bar. Třeba máš vadný regulační ventil na CR. Bez opravdového vyčtení chyb to těžko uhádneš, co mu chybí. Snad jsi chyby nesmazal, tí svým přístrojem. A taky číst hodnoty při chodu motoru. Ten tlak CR a test vstřikovačů. Ten se snad má dělat za studena.
  10. Kolik máš najeto? Po vychladnutí už jede normálně, nebo pořád je v nouzáku? Připomíná mi to můj nedávný problém, i když s jiným číslem poruchy. Byly to vstřiky. Všechny jsem je vyměnil a motor je ve 100% kondici. Jako když bylo auto nové, se spotřebou do 4,5l/100. Edit: tutově je to u tebe taky vstřik. Já tam mám chybu P0201, chyba byla u 1. vstřiku, ty máš P0204 = 4. vstřik. Ale na testu jsem měl vadné 3 vstřiky. Vyměnil jsem všechny.
  11. Je to 6 let, kdy jsem psal, o mém nepatrném úbytku chladiva. Rozhodl jsem se teď vyměnit rozvodový řemen, se všemi kladkami, napínákem, i s vodní pumpou. Skutečně vodní pumpa tekla, a je mi záhadou, že jsem nepozoroval únik ven. A taky že se po tolika letech a km, stav nehoršil. Pořád jsem udržoval minimální hladinu, a zhruba po 5000km dolil asi 1 dl kapaliny. Teklo to tak málo, že voda se vždy stačila odpařit, zbyly jen nánosy látek, které kapalina obsahuje, včetně barviva. Jsem rád, že příčina úniku nebyla v něčem jiném, jak jsem si myslel. Otázka: koupil jsem kompletní sadu Contitech, včetně pumpy. Po namontování na ni koukám, že má odtokovou dírku do vrchu. Znovu jem ji vytáhnul, jestli snad není nahoře i dole. Ne, je jen jedna. Nahoře dírka, dole mrazovka. Obráceně namontovat nejde. Setkal se s tím někdo? Je to takové divné. Dokud bude pumpa v pořádku, tak to nevadí. Ale kdyby někdy začala prolínat, tak by se kapalina snáze dostávala do ložisek. Sada má označení pro motory CAYC, a všechno ostatní souhlasilo s originály. https://www.motora.cz/contitech/CT1139WP6.html?KTypNr=33314
  12. Děkuji za reakci "informatorovi". Je to na diesel opravdu brzo. Můj první diesel Felda, už má po mně 3. majitele, s původními. A ani moc nekouří. Ale je známo, že CR je na vstřiky daleko náročnější, než s rotačkami. Já jsem taky nikdy nelpěl na všelijakých premiových palivech, jak se o tom často píše. Ale vstřiky mně teď odešly na elektrické vady. A to by snad s palivem nemělo co dělat. DG jsem se ubránil.
  13. LINBUS jde do hlavní ŘJ, a tam to nejspíš předá do CANu. Prohlídni si schemata. Někde tady jsou.
  14. MF volant komunikuje přes LIN-BUS. CAN by mohl být ve snímači natáčení volantu, jestli ho tam máš.
  15. Mohl bych poprosit zdejší odborníky, jestli by koukli na moje 2 příspěvky a vyjádřili se k nim? Je to Fabia, ale motor mám stejný. Děkuji. Odkazy:
×
×
  • Vytvořit nový...