Přejít na obsah

octavka53@seznam.cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení octavka53@seznam.cz

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Je to nesmysl. Ja jsem přestavovač měnil a stál na 2.0 FSI 110 kW BLR 8.500 Kč. Vtom to děsné klepání nebylo. Až po delší době jsem se dočetl na foru že to dělá řetízek a napínák vačkových hřídelí. Koupil jsem si řetízek a napínák od FEBI za 2.400Kč a vyměnil jsem si to sám. Klepání je pryč a motor si jen vrní. Tak jak to má být. Při výměně musí jít dolu přestavovač. Tam je problém protože nejde povolit ten šroub co drží přestavovač. Tak jsem ho odvrtal a pří montaži jsem dal nový. Muj názor je že to zpusobuje dlouhý nájezd kilometru mezi výměnou oleje. Výrobce doporučuje 30 000 km na Longlif . Olej muže být kvalitní ale filtr je pořád obyčejný papírák a takový nájezd kilometru nemůže kvalitně čistit. Ja měním co 12.000km filtr+olej syntetický 5Wna40 502 00 až 505 00 což povoluje i výrobce.
×
×
  • Vytvořit nový...