All Activity
- Past hour
-
-
O tomto vim ale ja myslel prave ten starsi kozeny …
-
Moravskoslezský kraj - Co takhle uspořádat nějaký sraz?
Skodzinek replied to Kjuba's topic in Lokální srazy a akce
Mas pravdu. Placek tentokrat byl mastny, ale krome toho vsechno bylo v pohode. Barszcz byl moc dobry. Skoda, ze nemeli moji oblibenou cesnocku, no ale nevzdy muzes mit vsechno v zivote 😄 Cesta byla O.K., ale na jednom kruhovem objezdu v Ostrave se me snażilo otoćit, i kdyż jsem jel pomalu 😀 Moc vam vsem dekuji za dalsi super sraz! 🙂👍 -
Zkontroloval bych silentbloky motoru, hlavně převodovky a reakční vzpěry.
-
Špatně hledáš, tady ho mají za 622 Kč. Je sice pro SIII, ale pasuje. Starý kožený se už neprodává.
-
1.2 TSI 81kw Rapid Dobrý den nesetkal se někdo se závadou (možná i vlastnost) auto při sundání nohy z plynu nepatrně škubne děje se to kolem 2000 ot od stupně 3 až 6. Nejvíc znatelně to je na dálnici když pustím plyn a třeba dojizdim auto. Zkoušel jsem variantu sundání nohy z plynu + sešlapla spojka tak tam to neudělá . A pak jsme zkoušel při deaktivaci tempomatu a tam to také neudělá. Děkuji za rady a postřehy.
-
No já právě žiju v tom, že při opravě z pojistky člověk vždy dostane pouze to, co bylo na autě jako origo díl. Proto mi všechny tyhle přestavby nedávaj moc smysl. Rozumím, že je to subjektivně asi hezčí, ale jeden crash a celá "investice" je vniveč.
- Today
-
@Štulpa- stačí trochu pročíst celé téma a odpověď najdeš....
-
Michael8 started following "kvrdlání řadící páky na třetí a pátý r.s" and "kvrdlání" řadící páky třetí a pátý r.s
-
Čaute, další dotaz. Dělá to někomu taky tohle s řadící pákou ? Dělá to na pátým kvaltu docela dost mi přijde. Na třetím mi přijde že taky, ale maličkato. Pokud to není z videa patrný... při jízdě na pátý stupeň a sundání nohy z plynu se řadící páka zakvrdlá,při následným sešlápnutí se páka znovu zakvrdlá. Co to může být ? Jinak kvalt jako takovej a všechny ostatní jdou hezky zašoupnout, když je auto ledový tak jednička a dvojka jdou hůř vrazit na místo, ale po ohřátí v pohodě. Díky za poznatky 😀 Olej v převodovce nebyl nikdy měněný a nechám ho na doporučení vyměnit až ve 250 000 km. Teď najeto 204k 2017 110kw 20231208_145346.mp4
-
Toto ti neviem povedať. Možno má Škodovka ako OE inú zmes od Bridgestone, musel by som pozrieť, či je nejaké extra značenie na pneumatike. Každopádne naozaj platí to, že to nie je športová pneumatika (obzvlášť nie na Superbe) a pri rýchlych prejazdoch zákrut má napr. tendenciu pískať. Brzdenie je ale bez problémov. Porovnávať môžem ešte s PremiumContact 6 ktoré mám na Fabii II. Tie držia ako keby išlo auto po koľajniciach, ale Fabia je oveľa ľahšie auto ako Superb.
-
Špatná sekce.
-
Mě technik v autorizovaném servisu řekl, že pokud to upravují na havarijní pojištění , tak tam musí dát to co tam bylo z výroby. Měl jsem na 03 černý rámeček masky. Po nehodě mi chtěli dát chromový rámeček. Nakonec mi dali černý, protože cena rámečků byla stejná.
-
Čaute, další dotaz. Dělá to někomu taky tohle s řadící pákou ? Dělá to na pátým kvaltu docela dost mi přijde. Na třetím mi přijde že taky, ale maličkato. Pokud to není z videa patrný... při jízdě na pátý stupeň a sundání nohy z plynu se řadící páka zakvrdlá,při následným sešlápnutí se páka znovu zakvrdlá. Co to může být ? Jinak kvalt jako takovej a všechny ostatní jdou hezky zašoupnout, když je auto ledový tak jednička a dvojka jdou hůř vrazit na místo, ale po ohřátí v pohodě. Díky za poznatky 😀 Olej v převodovce nebyl nikdy měněný a nechám ho na doporučení vyměnit až ve 250 000 km. Teď najeto 204k 2017 110kw 20231208_145346.mp4
-
Zevnitř do toho klepni, ať se to pořádně rozjede , potom je nějaký lepení přejde :-)
-
V nádobce s ostřikovačema 😄
-
Podobně rozdílnou zkušenost jsem měl s P7 Cinturato. Já s ní byl před lety na lehké Oktávii TSI spokojenej (BTW nahradily hučící Turanzy z výroby), teď si na ni lidé s SIII stěžují. Je to jen má spekulace, ale jestli nemají gumy z výroby jinou směs (třeba víc "eko" nebo kvůli menší tabulkové spotřebě), protože té změny vlastností si všímá víc lidí a u pneu koupených samostatně jsem to nepozoroval...
-
Zdarec neví někdo jak vypnout ostřikovače světel přes Car Scanner? Mám pro verzi. Díky
-
Tato služba je výhodná díky své univerzálnosti. Můžete si objednat montáž nábytku nebo jiné drobné domácí práce. Velmi často se ocitáme v situacích, kdy ani nemáme potřebné nástroje pro tuto práci. Mít doma nářadí na jakoukoliv práci je nemožné. V takových chvílích musíte zavolat vysoce kvalifikované specialisty.
-
ja som s tym taky problem nemal... mne vacsinou nesla uplne
-
Prvně musíš založit nové téma a až potom se podívat do starších? Příště to zkus naopak.
-
Chtěl bych odpojit motorek ostřikovačů světel ,ví někdo kde přesně je? Díky moc za odpověď
-
Že by se evropským automobilkám konečně rozsvítilo a to dokonce i v koncernu VW AG? Není přece normální, když chce údajně EU kompletně elektrifikovat individuální osobní mobilitu, aby se zde prodávaly a nabízely převážně jen elektromobily za ceny převyšující 1 milión Kč a více. Z takových výchozích cen se nedá ani v budoucnu u ojetých elektromobilů dosáhnout smysluplné ceny, pro stále více chudnoucí zprůměrované obyvatelstvo Evropy. Kdo z nich bude kupovat za pár let ojeté Enyaqy, ID.4 a Tesly za ceny třeba 500.000,- Kč, když mnozí z nich si dnes horko, těžko kupují olítané Octavie za 200-300.000,- Kč? A to se mi ani moc nechce připomínat případné náklady za renovaci jejich baterií u vozů, které budou po cca 8 letech mít baterie již bez záruky. A že bazary budou mít a některé již mají sofistikovanou diagnostiku pro baterie elektromobilů? Bazary zákazníkovy v takovém případě dají diagnostický protokol baterie takový a makový, ale troufnou si na základě jejich protokolu dát zákazníkovy nějakou další záruku na baterii? Asi těžko, tedy zatím o tom moc nevím. Nedávno jsem se bavil se svým známým prodejcem a servisákem tzv. obyčejných autobaterií, který sice nedělá nic do elektromobility a jejich baterií, ale tvrdil mě, že jakákoliv diagnostika jakékoliv starší uzavřené baterie/zdroje, kde probíhají neustále chemické procesy (a to bude dle něj i u baterií elektromobilů) je kolikrát spíše hádání z křišťálové koule. Naměří se stále dobrá zbytková kapacita, dobrý vnitřní odpor, odpovídající výstupní napětí a za týden baterie umře. Takže doufejme, že i VW AG (dle přiloženého článku) najde v brzké době spojence pro přeci jen lacinější elektromobil pro masy, kde, když nám po x, y letech tzv. umře baterie, tak za novou nedáme dnešních 1/2 miliónu Kč. A hlavně, nejenom v brzké době najít spojence na vývoj, ale v brzké době konečně takové auto taky vyrábět. Tak to podle všeho zatím vypadá, že koncernu se stále nějak nedaří masami akceptovatelný a cenově konkurenceschopný elektromobil vůbec vymyslet! https://www.garaz.cz/clanek/novinky-volkswagen-hleda-spojence-pro-vyrobu-jeste-levnejsiho-elektromobilu-lovi-v-necekanych-vodach-21011558#dop_ab_variant=1195101&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
-
Tie som mal na B8 a v každej druhej zákrute pískali Zlate Pilot Sporty tie sa nedalo ani náhodou dostať do toho stavu, 110kW nato nestačí.
-
Ahoj, dobrý den, potřeboval bych poradit. Mám Rapida Liftback 2016 a je problém se zamykáním zadních dveří za řidičem. Nejdříve se to projevovalo tím, že při zamknutí auta dálkou, se tyto dveře náhodně buď zamkly nebo ne. Dalším ukazatelem problému je, při začínající jízdě se automaticky chce auto zamknout, jenže v tom momentu, zadní zámek začne procvakávat a zamknutí se neprovede. Při pokusu zamknout auto pomocí tlačítka na přístrojovce, se zámky zamknou a hned odpadnou. Měl jsem tedy podezření na ten zadní zámek, ten jsem vyměnil za jiný, ale stejně mi to zamykaní nefunguje. Proto se ptám, má někdo nějaký tip na co se zaměřit? Kde co změřit, vyzkoušet? a v neposlední řadě, má někdo zkušenost jak vyndaný zámek vyzkoušet? na jaké piny připojit napětí a podobně? Děkuji moc za případnou radu, pomoc. Lukáš.