Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Dovolím si přidat mé aktuální zkušenosti a poznatky s výměnou svíček. Motor CZDA 2016, najeto 77 000 km. Naposledy byli svíčky měněny v ŠA v roce 2020 při 45 000 km. 1. Zajímavé je, že při použití některých nástrojů pro vyhledání dílů podle vinka to tu a tam pro můj motor dávalo na výběr mezi NGK a BOSCH. Dle informací, co kolují na internetu jsem objednal originální Bosche. 2. Vazelínu na fajfky jsem též vzal origo, ikdyž ta cena se mi moc nelíbila. 3. Momentový klíč mám zánovní Proteco, asi 1 použitej, skladován v povoleném stavu. Ale chtěl jsem si nějak ověřit jeho přesnost. V práci mám kalibrovanou ruční váhu a zánovní kalibrovanej momenták od Würtha. Oba momentáky jsem nastavil na 22nm, upnul ve svěráku tak, že rukojeť byla ve vodorovném stavu. Na Protecu jsem naměřil 17nm a na Würthu 22nm. No docela jsem koukal, nakonec jsem objevil výrobní vadu na Protecu… 4. Postup - za teplého motoru, jsem sundal airbox a začal jsem s odpojením konektorů a povolováním šroubů na cívkách. Následně jsem pokračoval s cívkou druhého válce, jelikož na ní je asi nejlepší přístup, přípravek jsem neměl. Drželi nečekaně pevně, pokud bych za to rval jak blbej, vůbec bych se nedivil kdybych ty fajfky urval. Rukama bez jakéhokoliv nástroje jsem otáčel cívkama a tahal. 2. a 3. válec jsem dělal asi 5 minut, 1. Válec asi 10 minut a 4. válec snad 20 minut. Přípravek by byl zajisté velký pomocník. Druhý den za studeného motoru, jsem začal povolovat svíčky. Předem jsem si označil klíč abych věděl jak tam byli svíčky natočeny. Válce 1-3 byly lehce víc doprava. Odhadem 10°. A válec 4 byl už za tolerancí, cca. 45°. Všechny vyndané svíčky byli Bosch a závit na všech začíná na stejném místě. Když jsem postupně svíčky dotáhl na 22nm, tak všechny byli naprosto přesně pozicovány jak mají být. Následně jsem namazal vnitřek izolátorů vazelínou a rozetřel po obvodu párátkem. Zbytek je jasný.
  3. Ahoj, mam Octavii po FL z 9/2019 s původním Swing+. Mám předělání na Amundsena s navigacema celosklo a nakódováno, vše funguje OK. Chtěl bych si pořídit LTE CarStickPro, ale nevím zda bude fungovat. V nastavení ale nikde nemám vůbec položku wlan, pouze Bluetooth. Bude LTE CarStickPro fungovat pro navigaci a dopravní info?
  4. Dnes
  5. Prosím smazat, špatně vloženo jinam.
  6. Přeji vám fajnový sraz. Mě to opět nevyšlo, navíc jsem asi 850 km od vás. A tohle mi prý nepůjčí
  7. Přes OBD11 lze Lane assist vypnout tak i zapnout, tak nevidím jediný důvod, proč by to měl nějakej Škofin vůbec zjistit
  8. Lane assistant se dá nějak nastavovat? Utíká mi něco? Já myslel že se dá pouze zapnout/vypnout. Nebo máš na mysli jak silně zasáhne do řízení, tedy jak silně se s tebou pere?
  9. Ano, mam namysli zasah do jednotky tak, aby si auto pamatovalo posledni nastavenou hodnotu pro lane assist
  10. suri.

    Tlumiče

    ATE je shit najvacsi to uz roky nedavam , boli vecne problemy a neskutocne drahe
  11. vravim , nic tomu nie je
  12. Nemáte někdo přesný postup? Pořád mi to vyhazuje chyby. Vyměnil jsem LED v řasách a vyhazuje mi to chybu prasklé žárovky.
  13. No musí, protože nedovedou si představit, jak tam manipuluju se stahovačkou ven a zpět, aby nevadílo to okno. Dělal jsem to podle DP. Jako bál jsem se hodně, to je fakt..... Ale spíš při tom mytí nebo přenášení do kufru. A focení. Nasazovat šlo docela dobře, i když to muselo být fakt s citem a nervat to přes sílu když se to někde v těch bočních vedeních šprqjclo.
  14. Zdravím, v rámci jarní prohlídky 23.4.2024 jsem nechal vyvážit letním kompenty, nasadit je na auto a zároveň zkontrolovat geometrii na Kamiqu (najeto 49.000 km). Pouze na levém předním kole byla malá odchylka ve sbíhavosti. Geometrie byla seřízena na předepsané hodnoty (podle protokolu). Dnes jsem jel trochu delší trasu (než jen ze servisu domů) po dálnici a zdá se mi, že při vyšší rychlosti (cca od 90 km/h) řízení trochu táhne do prava. Je to ale vždy pouze pod plynem. Pokud vyřadím, tak řízení nikam netáhne. Nemáte s tím někdo zkušenosti ? Pozn.: nevím, jestli byla geometrie seřízena už s nasazenými letními pneumatikami nebo ještě se zimními pneumatikami. Děkuji Sluka
  15. dfga

    Tlumiče

    No na suzuki robi kayaba tlmiče od výroby tam možno fungujú, tu nie. Ale začali teraz robiť DCC pro na s4 a b9 tak uvidíme.
  16. Včera
  17. na facebooku sa objavil https://www.day4upgrade.cz/ prioritne ide o loga pre Swing/Swing+. Bolero/Amundsen stale trpia bielym ramcekom ale skoda, ze len CZ stanice aj to netusim, ci su vsetky. no snaha sa ceni a vyzeraju pekne
  18. pekne spracovane. ale urcite muselo ist sklo uplne von? ked som dorabal zadne elektricke okna na kombi i kratku, tak stacilo sklo podrzat v hornej polohe (papierova paska vydrzala). samozrejme, nebola potom moznost to sklo uplne umyt, ale asi mensie riziko prasknutia
  19. 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
  20. oki - je to kvoli vyssiemu obsahu siry Bratislavský závod spolu s ďalšími v rámci celej skupiny MOL sú totiž prispôsobené na ťažkú ruskú ropu. https://www.aktuality.sk/clanok/IaVUQHe/nemci-do-konca-roka-skoncia-s-ruskou-ropou-co-brani-slovensku-aby-urobilo-rovnaky-krok/ https://www.cas.sk/clanok/2821871/slovnaft-ma-problemy-kvalita-alternativnej-ropy-sposobila-znizenie-jej-spracovania/
  21. Uplynul rok (a něco), vracíme operák a v pondělí konečně přebíráme nového KAMIQa, opět na kolech 18" dokonce podvozkem s volitelnou tuhostí tlumičů, který je prý tvrdší, než standardní podvozek sám o sobě, navíc původní KAMIQ byl 1,0 TSI 81 kW DSG, nový bude 1,5 TSI 110 kW DSG, takže i nárust hmotnosti, jsem zvědav, každopádně jsem na auto opět pořídil celoroční kola Continental AllSeason Contact, původní GOOD YEAR EAGLE F1 asymmetric 3, rozměru 215/45 R18 89V, budu opět prodávat.
  22. Columbus byl za příplatek rok 11/2016 mám L&K a původní systém tam byl Amundsen nechal jsem to předělat na Columbus celosklo MIB 2.5
  23. To jsem nikde v infotainmentu nenašel. Každopádně s tím původním mi jdou 4x směrovky, vypnutý start stop, a další blbůstky, ale s druhým klíčem to nefunguje.
  24. Jinak s tou firmou jsem o první instalaci bych byl trošku opatrný protože vím že i když jsem měl software LPG nakódovaný přímo pro svůj motor tak stejně museli udělat spoustu korekci na mapě aby to bylo aspoň trochu použitelné.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...