Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ještě tradiční odlehčení. Jakýsi pan Fuglevič na Autorevue píše: "Scala si ceny držela od konce listopadu loňského roku. U Kamiqu však úprava ceníku přichází dosti náhle, jelikož předchozí nabídka cen mu vydržela lehce přes měsíc, starý ceník byl vydán na konci února." Tak a teď realita. Scala "si držela" ceny tak, že 10. října zdražila o 8 000/12 000Kč a na konci října byl uveden AM 125 let. Od té doby byl vydán nový ceník v lednu (CNG) i březnu (nic podstatného). U Kamiku přichází tak náhlá změna, že od zdražení v říjnu proběhlo doplnění CNG do ceníku (leden 2020) a jinak se od té doby nic podstatného nestalo. Ten "starý ceník z února" byl ve skutečnosti z 13.3.2020. No a ještě jeden úplný blábol: "Zajímavostí je nakonec konec příplatkové položky Mobilita Plus za 7700 Kč, respektive 9700 Kč, která přidala záruku asistenční služby na 5 let (do 100.000 km) a prodlouženou záruku vozu na 5 let (do 150.000 km)." Mobilita Plus se zárukou 5 let /100 000km stála 2 000Kč. Ještě, že ty "novináře" máme.
  3. Na můj vkus je Škoda už prostě předražený brand VW, kde cena neodpovídá kvalitě. Zdražením když teď hodně lidí trne, co s nima bude v létě a jestli nebudou druhotně vyhozeni po krizi, protože dost firem to nepřežije, nebo když ano, nebudou mít takové businessy, to rozhodně prodej aut zvedne... Pro mě S3 mohl být zajímavý 4 roky zpátky, kdyby neměl takové problémy s kvalitou a ošizené zpracování. Nyní pořebuji 6 místné vozidlo, kde je mi S3 již k ničemu...
  4. bojler

    Škoda KAMIQ

    V tom "porovnávači" je moře chyb a nepřesností. V minulosti byl ten portál hlásnou troubou Vošického. Když se podívám na odkazované "porovnání", tak je tam strčený u Opelu atmosferický 1.2/61kW se zrychlením na stovku 14.5 sekund, bez klimatizace . Dál asi není potřeba nic dodávat. První použitelný motor a výbava cca 375 tis. Jsem zvědav na další vývoj.
  5. Když jsem měl auto v servisu, tak jsem si do nové okty zkusil sednout, volant mi nějak nesedí, ale to bych zkousnul, co nemůžu tak ten trčící tablet do prostoru a všechno na něm, ve Scale mi to připadá líp vyřešené. Uvidím za rok, až budu konfigurovat nové auto.
  6. Není tomu tak, to už šlo s odřenýma ušima i s dřívějším "RS".
  7. Today
  8. Asi je tam nějaký pnutí, možná led v zimě. Auto mi stojí venku.
  9. Vysvětlit ne, pravděpodobně zkoušejí, co trh udělá. Ale popsat ano: https://forum.skodahome.cz/topic/74630-ak%C4%8Dn%C3%AD-nab%C3%ADdky-zm%C4%9Bny-cen-a-v%C3%BDbav-cz/page/74/?tab=comments#comment-2457139
  10. Superb zvýšení cen všech motorizací všech výbav Ambition, Scout (Scout jen 2.0TSI/200kW DSG 4x4 a 2.0TDI/140kW DSG 4x4) 1.5TSI/110kW včetně DSG o 12 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 35 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 57 000Kč PHEV o 10 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 22 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 37 000Kč, s pohonem 4x4 o 42 000Kč Style, Sportline 1.5TSI/110kW včetně DSG o 14 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 37 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 59 000Kč PHEV - Style o 22 000Kč, Sportline o 34 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 24 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 39 000Kč, s pohonem 4x4 o 44 000Kč L&K 1.5TSI/110kW včetně DSG o 19 000Kč 2.0TSI/140kW DSG o 42 000Kč 2.0TSI/200kW 4x4 DSG o 64 000Kč PHEV o 38 000Kč 2.0TDI/110kW včetně DSG o 29 000Kč 2.0TDI/140kW DSG o 44 000Kč, s pohonem 4x4 o 49 000Kč zdražení litých kol 17 palců o 500Kč, resp. 300Kč 18 palců o 1 000Kč, resp. 500Kč 19 palců o 500-1 800Kč zdražení ocelové rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení barev standardní metalíza o 1 500Kč zvláštní lakování a červená Velvet a černá Crystal o 1 200Kč zdražení příplatkových výbav vyhřívání sedadel vpředu o 600 a vzadu o 700Kč nezávislé topení o 6 100Kč snížení ceny adaptivního tempomatu o 5 200Kč na 12 000Kč Columbus pro PHEV kombinovaný s digitálními budíky, cena 36 000Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 16 500Kč (tzn. o 14 500Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km
  11. No ono tam nemůžeš narvat cokoliv, co ti padne pod ruku :) Nakonec ale vrzal pant od brzdy dveří.
  12. Musejí se lapače nějak podlepovat nebo něco podobného aby nedrhly o lak ?
  13. Mám stejnou zkušenost, prý se mi ještě poptají. Nicméně zatím hledali pouze podle mého VINka a nic. Vůbec mě nenapadlo, že ty díly nebudou pod Stylem, ale pod MC. Zkusím se na to hledání v rámci MC ještě optat, pán byl docela ochotný, tak uvidím. Našel jsem ještě neoriginální body kit na http://www.superskoda.com/Skoda/SCALA/Bodykit/, ale není to ono a k autu mi to nějak nesedí...
  14. Kodiak zvýšení cen všech motorizací všech výbav Active 1.5TSI/110kW včetně DSG o 20 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 16 000Kč Ambition 1.5TSI/110kW včetně DSG o 17 000Kč 2.0TDI/110kW o 13 000Kč, s pohonem 4x4 o 18 000Kč Style, Scout 1.5TSI/110kW včetně DSG o 31 000Kč (ne pro Scout) 2.0TSI/140kW DSG 4x4 o 51 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 27 000Kč, s pohonem 4x4 o 32 000Kč 2.0TDI/140kW DSG 4x4 o 60 000Kč Sportline 1.5TSI/110kW včetně DSG o 33 000Kč 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 53 000Kč 2.0TDI/110kW DSG o 29 000Kč, s pohonem 4x4 o 34 000Kč 2.0TDI/140kW 4x4 DSG o 62 000Kč L&K 2.0TSI/140kW 4x4 DSG o 55 000Kč 2.0TDI/110kW 4x4 DSG o 36 000Kč 2.0TDI/140kW 4x4 DSG o 64 000Kč RS 2.0Bi-TDI/176KW 4x4 DSG o 200 000Kč (nová výbava RS Challenge) do základní výbavy přibývá výbava za cca 160 000Kč rozšířené opatření proti hluku vyhřívaná zadní sedadla elektricky ovládané sedadlo spolujezdce s pamětí třízonová klimatizace vyhřívání volantu vyhřívané čelní sklo personalizace + třetí klíček elektricky ovládané víko kufru včetně virtuálního pedálu 360° panoramatický kamerový systém zadní boční airbagy a crew protect assist Asistenční paket: asistent udržování jízdního pruhu (Lane Assist), asistent změny jízdního pruhu (Side Assist), adaptivní tempomat do 210 km/h (ACC), Emergency Assist, asistent při jízdě v koloně (Traffic Jam Assist) Rozpoznávání značek Park Assist - automatizované parkovní Auto Light Assist - automatické přepínání dálkových světel 230V zásuvka + USB-C vzadu Navigace Columbus, DAB, bezdrátové nabíjení telefonu a propojení s vnější anténou bezdrátový Smartlink zdražení litých kol 18 palců Trinity a Elbrus o 500Kč, antracitové Trinity pro Style o 900Kč 19 palců leštěné varianty o 500Kč, černé varianty zlevnění o 200Kč 20 palců Vega zdražení o 2 000Kč (pro Sportline o 700Kč), Ignite zdražení o 400Kč (pro Sportline o 200Kč), pro RS o 2 700Kč zdražení ocelové rezervy o 900Kč na 3 000Kč zdražení barev standardní metalíza o 1 500Kč zvláštní lakování a červená Velvet a černá Crystal o 1 200Kč zdražení příplatkových výbav panoramatická střecha o 7 000Kč vyhřívání sedadel o 1 000Kč nezávislé topení o 6 100Kč třetí řada sedadel o 3 800Kč síťový program o 400Kč zvýšení ceny prodloužené záruky na 5 let/100 000km na 16 500Kč (tzn. o 14 500Kč) zrušení možnosti prodloužené záruky na 150 000km
  15. Ptal jsem se na to samé v servise a nebyli schopni to v Etce dohledat. Je prý k tomu třeba zadat VIN konkrétního MC.
  16. Uber GPSkovych 8-10km a pomaly sa dostavame na predpisanu rychlost 😉 realne v pripade akustickeho upozornenia na dopr. znacenie ma donuti byt v predstihu viac ostrazitejsi 😎
  17. Jirka80

    Baterie

    Delam to bezne. Zadny kod to po me nechce a nic nesviti. Mam citigo z z konce 2011.
  18. xkriza

    Lapače nečistot

    Lapače na autě vypadají dobře,jsou menší,tak nejsou tak videt.Po dešti bylo auto hodně špinavý,s lapači je to o něco lepší.
  19. @ritch, mal si tam fotku, kde si pri avione podla kamery mal rychlost 117km/h, ale asi si upravil prispevok ;) na Ruzinovskej (kde ides vo videu) tiez nie je 50, az za tou krizovatkou pred podjazdom, no ale to nic, to je tvoja vec... Tie funkcie realne vyuzivas? Napriklad ja mam kameru za zrkadlom zo spolujazdcovej strany, takze by som na nu aj tak nevidel. Na xiaomi som si vyskusal len sledovanie jazdy v pruhu, ale bolo to celkom otravne, tak som to vypol :) staci, ze mi do toho keca auto cez volant
  20. Pěkný... Ale někteří jste to tu předpovídali. Navíc to zdražení záruky a nemožnosti na 150tis km.
  21. Turnov

    světlá výška

    Ještě jsem zapomněl doplnit, že vše je podle VIN.
  22. Turnov

    světlá výška

    V tom právě potřebuju poradit. Na autě mám : přední tlumič 5Q0 413023 ET nahradit bych chtěl tímto : 5Q0 413 023 GN přední péro 5Q0 411 105 GL 5Q0 411 105 HR zadní tlumič 5Q0 513 029 KK 5E0 513 029 D zadní péro 5Q0 511 115 J 5Q0 511 115 AM Jenže to nebude nic levnýho a nerad bych pak narazil, že mi nebude něco pasovat. Třeba zbytečná obava,ale ve škodovce se na toto téma v podstatě odmítají bavit.Ta náhrada je vše scout.
  23. na porovnání ceník z března 2020 Superb ceník 03-2020.pdf a ceník od 1.4.2020 Superb ceník 04-2020.pdf
  24. Myslím že@ferda25 nejde pak že jde přidat do nastavení jízdních profilů možnost vypnutí plachtění.
  25. Díky. Zajímavé, jak má DSG krátké převody, respektive slabší TSI dlouhé, ale jako ta dlouhá dvojka a trojka je docela fajn. Dost to používám i v Polu, kde je zpřevodování u 66kW stejné. :)
  26. To je prča s tím zdražením. Co jsem měl nakonfigurovaný Superby, tak všichni o +5%. Může mi to někdo marketingově vysvětlit.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...