Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. Ano, tyto pojistky jsou v pohodě. Nevím k čemu je v interiéru ta velká 50A, ale tam 12V naměřím. Nicméně na výstražné blinkry atd by mělo jít stále + a taky nejdou.
  3. Today
  4. Horst

    Škoda Fabia IV

    Nevíte, jestli se plánuje facelift, nebo se nechá Fabia dojít v současné podobě?
  5. Teče mi nafta z tandemového čerpadla po motoru dolů až na spojku. Vyměnil jsem EGR ventil, těsnění víka ventilů a těsnění konektoru ke vstřikovačům v hlavě válců, kde prosakoval olej. Motor je ale pořád mastný a podle barvy to není motorový olej. Mám to v tomhle stavu už asi 10 let a 100 000 km. Na funkci motoru to nemá žádný vliv, skutečná spotřeba je kolem 5l/100km a pod auto nic nekape. Chtěl jsem zkusit vyměnit těsnění mezi tandemovým čerpadlem a hlavou motoru, ale nejsem si jistý, jaké těsnění tam patří. Podle dílenské příručky by tam měla být dvě gumová těsnění, která vypadají takhle: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038198293-sada-tesneni-pd-nemecko-28084.html Já tam mám ale (nejspíš od výroby) tandemové čerpadlo LUK, pod kterým je takovýto plech: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038145215-tesneni-tandemoveho-cerpadla-skoda-13917.html Podle VINu do mého auta (Škoda Fabia Combi 2005 s motorem ATD - 1.9 TDI PD) pasují oba druhy těsnění. Můžu si vybrat, jaké těsnění tam dám, nebo je to dané typem čerpadla? Nebo se to dá i nějak zkombinovat?
  6. @Martin38 co jsi kupoval za to čerpadlo? Kde a značka, díky....
  7. Ahoj, mám dotaz, kdyby mi někdo dokázal poradit, třeba ze zkušenosti, co by to mohlo být. Auto už mi nějaký čas žere olej, řešil jsem to doléváním, neboť mi nebyl žádný mechanik říct nic konkrétního, dnes mi však auto začalo i za stání na křižovatce přehazovat otáčky tam a zpět cca mezi 600-1000ot. Auto se celé klepe, nechal jsem ho stát asi 5h v klidu, je to postupně horší. Díky za každou radu.
  8. Tak toto bol dobrý vtip na dnes, ešte som nepočul o tom, že by farba ovplyvňovala chod motora. Prečo ich potom vlastne predávajú, tie tmavšie? Ako už spomenul hubo44, treba vyčítať konkrétne chyby na diagnostike. Bez toho ani krok.
  9. Ploché pojistky na akumulátoru jsi kontroloval? Hlavně pojistku č. 2. Někdy mají vlasovou neviditelnou trhlinu a nevedou.
  10. LKk

    Svítí EPC

    Měl jsem celkem 4 Fabie 3 TSI a dělaly to vždy vozy tmavší barvy, které se na slunci více hřejí (modrá race a modrá lava). Pravidelně jak píšeš při vedrech se rozsvitilo EPC. Stříbrná Fabia to nedělala . Někde tady bylo již psáno, že při velké teplotě se kapota rozpálí a pak čidlo na sání zpracovává mylné hodnoty (někdo to snad detailněji popíše). Jednou mi v servisu na základě tohoto čidlo měnily a vydrželo to do prvního dalšího vedra poté se opět rozsvitilo EPC. Pak už jsem neřešil. Taky jsem se dočetl, že snad pomůže zakoupit tlumení kapoty. A je pravda, že ho nyní mám dokoupený a naprosto bez problémů, i když vůz stojí na celodenním pařáku (barva červená velvet). Může to být nahoda, ale za zkoušku to stojí.
  11. ale on ma problem s regulaci turba 🙂 to ze sviti ikona zhavicu je proste proto ze auto nema ikonku pro turbo 🙂 moc bych s tim nejezdil ma to tendenci spadnout do nouzaku pri predjizdeni
  12. Zajímavá diskuze a rád bych se taky podělil. Měl jsem MI 9 T Android 11. Občas se telefon připojil bezdrátově, občas ne. Přes kabel vždy. Dotaz na Škodovku že mám Android 11 a nepůjde to (sic!) Ale neřešil jsem. na dlouhé cesty jsem ho stejně připojil, protože neměl bezdrátové nabíjení. Přešel jsem na Pixel 8 pro (android 14) a stejný stav. Zkusil jsem ten trik v této diskuzi a to sebrat AndroidAuto povolení k poloze. A funguje to bez problémů... fakt by mě tohle nenapadlo. Tak díky za tip, už jsem začínal být naštvaný, chci telefon hodit na bezdrátovou nabíječku co je v autě a nepatlat se s kabelem.
  13. este zadna HARDY spojka robi velky bordel..ale vacisnou to robi okolo 2500-2900ot..u teba to uz mozno bude asi difeerak
  14. Potrebujem poradit občas sa mi stane že keď otvorím kufor tak začne tiecť voda cez otváracie tlačítko kufra. Skúšal som zhodiť aj tapacir a nechal tiecť vodu ale nikde nič neutiekli.
  15. Čau lidi. Dokázal by mi poradit? Auto je úplně bez elektriky. Baterie má 12 V, pojistky na baterii OK, na startéru 12V taky naměříme, ale v interiéru nejde nic. Budíky, stropní lampička, výstražné. Vedle relé boxu je 50A pojistka, na ní taky naměřím 12V.
  16. Kessy asi rozoznáva, ktorým kľúčom sa auto zamyká. Čiže auto sa zamkne kľúčom, ktorý máš vonku pri sebe a nie náhradným kľúčom, ktorý zostáva v aute. Keď som si vyzdvihol u predajcu svoju novú Fabku s kessy, náhradný kľúč zostal v aute kým som vybavoval značky na polícii a auto zostalo celú dobu zamknuté. Takže buď to naozaj takto funguje alebo mi kessy blblo už hneď na začiatku.. heh! Náhradný kľúč odložený v aute asi tým pádom prestáva byť náhradný. Trebalo by to ešte niekedy overiť. Aj manuál píše:
  17. Yesterday
  18. Haldex je tam měněný za nový cca 2015. Jak tam byly měněné oleje upřímně nedokážu říct. Ale kdybych měl udělat zdravý odhad, tak nebyly. Auto mám od ledna, tudíž do té doby musím spoléhat jen na servisní dokumentaci, která je občas pofidérní. Momentálně je ale Haldex se zadní rozvodovkou podezřelý č. 1
  19. Tak pokud by klíč ztratil a rezervní je v autě, tak je tu pořád vzdálené odemčení auta přes telefon a ke klíči se dostane. Párkrát jsem takto otevíral auto, aby si někdo něco vzal z kufru nebo do něj něco dal a je to prima funkce.
  20. Ahoj tak prosím jak kolega píše dej vědět, máš stejné problémy jako já, jen mě to dělá i za studena. u mě proběhl repas haldexu, přehrání sw, nové ložiska od difu k poloosám, nové čerpadlo haldexu a sítko a hardyho spojka. A hádej co.. beze změny. U mě už jen poslední možnost a to výměna celého zadního difu(rozvodovky). Nic jiného tam vlastně už není…
  21. Chlapci a děvčata zejtřejší slezinu si užijte ve zdravý a hlavně ať vám chutná. Já jedu na sraz konkurence
  22. Zdravím, koľko taká oprava prevodovky môže stať? Mam ten isty problem.
  23. Bez dignostiky vam nikto neurčí zavadu. Kupte si jednu diagnostiku na aliexe za 20-25€ a ta investicia sa rychle vrati.
  24. Dobrý den, dnes mi opět na mé trojkové Fabii 1.0tsi (nájezd 49k) začalo svítit EPC na dashboardu. Již se mi to za poslední tři měsíce stalo třikrát. Vždy to začne svítit a po pár dnech svítit přestane. Nevšiml jsem si žádné změny výkonu (byť i nepatrné), světla brzd fungují normálně. Jediné, čeho jsem si všiml je, že tato varovná EPC kontrolka začne svítit pouze v případě, když je venku neskutečné vedro, na auto praží a já po startu zapnu klimatizaci naplno. Popíši situaci - neskutečné vedro. Zapnu motor, klimatizaci a po pár minutách vyrážím. Po ujetí cca 500m mi začne svítit kontrolka EPC. Dojel jsem do cíle. Ráno sednu do vozidla, zapnu motor ale klimatizaci nezapínám (není potřeba, není vedro), kontrolka EPC po startu stále svítí. Jakmile ale ujedu znovu cca 500m, kontrolka svítit přestane. Takto se to opakovalo dvakrát, kontrolka přestala vždy svítit na stejném místě (parkuji vždy více méně na stejné pozici). Je dost možné, že klima s tím nemá nic společného. Jsem laik a nedovolím si říct, že autům rozumím, nicméně je to něco, co jsem vypozoroval. Vždy kontrolka začla svítit pouze, když bylo obrovské vedro a já zapl klimu naplno. Nevíte někdo, co toto může způsobovat? Samozřejmě bych mohl zajet do servisu a udělat diagnostiku, ale upřímně dva tisíce jsou dva tisíce. Pokud s tímto má někdo zkušenosti, tak budu rád za jakýkoliv nápad. Ještě mě možná napadla baterie. Na vozidlo praží celý den a ona to taky nemusí snášet, těžko říct a prosím Vás o jakoukoliv radu.
  25. Týká se to situace, kdy jsem v nějakém ubytování. Tam si nechám náhradní klíč. Většinou jsme v daném místě s více auty (takže případně je někdo schopen pro klíč zajet). Když jdeme třeba do hor, dávám klíč někomu, kdo jde se mnou. Ano, ideální je mít u sebe klíče dva, ale při mém štěstí bych ztratil oba naráz. Jak to děláš ty?
  26. Promiň za OT, ale k čemu by ti byl náhradní klíč zamčený v autě? Náhradní je ten, který máš neustále u sebe přeci.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...