Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Podle vseho s FL nedoslo k zadne zmene na brzdach.
  3. Nevím přesně, jak myslíš to přetížený. K tomu výroku o Polu se dá říct asi toto: - Polo má aktuálně až na pár mm shodný přední rozchod s Golfem, vzadu je asi o 4 mm užší - Scala má o 85 mm delší rozvor než Polo - kufr má o 120 litrů větší (tzn. nijak extrémní nárůst hmoty, a to ani celkově), cena Pola je mimochodem u benzinu jen asi o 12 tis. nižší Zatím jsem Scalu nezkoušel, ale oproti klasické jednoduché MQB jsem zatím narazil na rozdíly: - vzadu nemá stabilizátor - menší brzdy vpředu i vzadu - úzké pneu (což zřejmě dopadne i na GVIII) - ? K úrovni "žurnalistů" se nemá smysl vyjadřovat a už vůbec ne se jimi řídit. Dnes jsem si přečetl, že adaptivní tempomat ve Scale je nesmyslný luxus a to samé o LED světlech..
  4. Today
  5. 1) aktualizovat mapy? 2) pokud to navigace ma, tak pouzivat infotainment online. nevim jak na svk, ale v cechach pracuje bezchyvne. pokud nepouzivas infotainment online, tak to pouziva RDS a jeho kvalita je dost zoufala (ale to nwni vina skodovky, ale poskytovatelu dat) mapy nemaji s cinou noc spolecneho - jsou to mapy od HERE , a stejna data pouzivá rada vyrobcu navigaci. v tech problwm neni.
  6. Media in nie je nic pofiderne. Potrebujes k nemu redukcny kabel napr na usb. Skus hladat trebars aj na bazosi.
  7. KubiCzek

    STK a Emise

    #Pawouk: máš recht. Zajedu tam. Snad tam nebude nějakej snazivec. Kdyžtak to pude za pětikilo do šmelce 😁
  8. ahojte ozivim tuto temu. zistil som ze navigacia v aute je oproti Sygicu v mabile , prakticky nepouzitalna. O3 , 2016. 1. bol som doma, na vychode slovenska, a na prechod do vedlajsej dediny mi ponuklo jedinu trasu - po polnej ceste s hlaskou Off Road (mam octaviu, nie GAZ). Aby ma viedla spravne musel zadat prejazdovy bod. Uz viackrat ma naviedla na nespevnenu cestu a vytrvalo sa snazila ma dostat na ňu. 2. vedie na este neexistujuce cesty (hlavne dialnice) , existuje na to zaplata? 3. staci ze je na dialnici zuzenie jazdnych pruhov (ani nie znizenie poctu) a uz ma posle obchadzkou - povazuje za uzavierku, viem to zrusit? 4. ak ja na ceste praca a vozidla su pustane striedavo v jednom jazdnom pruhu, to tiez nejako zahadne vyhodnoti ako uzavretu cestu a je schopna ma poslat na mnohokilometrovu obchadzku to fakt tie mapy dostali od čiňanov zadarmo? viete mi poradit ako tieto chyby odtranit? alebo si mam kupit este mirorlink a jazdit na sygic, preco tam kurna nedaju rovno ten ?
  9. Je to přetížený podvozek z Pola co by jsi od takového shitu čekal ? Od tohoto vozu nemůžeš chtít vůbec nic krom přepravy z bodu A do bodu B dle předpisů. Recenze jsou ve směs zaplacený. Na shitovém levném podvozku mít prostě dobré výsledky nemůžeš. Scala není nic jiného než předražené polo.
  10. Nevíte někdo měsíc a rok od kdy se začal dávat tento mokrý 7stupňový DSG ?
  11. Prosím tě, s tím DPF- kem se nenech znervoznit, je to uplně normální. Je tam taková spousta faktorů které se podílejí na regeneraci že se to nedá nikterak zobecnit... natož od klávesnice!!

    Martin

  12. I have noticed this moisture "problem" on my 1.8 TSi too but there is not such error you mentioned. Regardless to change of the oil separator and some sealings, this still appears on the same place without any effect to the engine. What I want to say is that the moisture may be another problem and has nothing to do with your error code. One question - car diagnostics usualy write down RPM, engine load and other things. Have you noticed some common conditions associated with your error code?
  13. Sudetak

    STK a Emise

    Mám to samé (měl jsem) Emise a STK bez problému. Pokuď je pořád v provozu je neskutečně spolehlivý.
  14. Pawouk

    STK a Emise

    A co řešíš? Jeď tam a uvidíš. Tady to stejně nikdo nerozhodne. Co ti najdou, odstraníš, pokud to bude finanční sebevražda, dáš to do šrotu. Nic jiného stejně nevymyslíš.
  15. Podobny problem, Skoda Yeti 2015, 110KW 4x4, ve VAGU nastaveno(centralni elektrika-prizpusobeni-kanal 31) blikani ze 3 na 4, ulozeno. Ale stale si blika 3x(stejne u nastaveni na 5, stale blika 3x). U VW jsem tento problem nemel. Nevi nekdo kde je chyba, ci jakym postupem docilim, aby Yeti umel pocitat?
  16. KubiCzek

    STK a Emise

    Cau chlapy. Dostal jsem nedávno za přepis Octu 1999 1.8 20V. Auto je ve vcelku dobrém stavu. Byl problém se stěrači a ABS. Oboje jsem opravil. Na autě je pár rezatých flíčků plus rez kolem hrdla na nalévání benzínu. Nikde žádná díra skrz. Výfuk z části nový zbytek rezavy ale nikde deravy. Silentbloky na predni nápravě jsou dělané nedavno. Tlumiče se mi zdají vpohodě netečou auto nehoupe. Brzdí to velmi pěkné. Světla svítí a tak dale. Myslíte že mám šanci s takhle starým autem projít legálně technickou ? 😁 Měl jsem předtím starý Volkswageny s kterýma se chodil na TK jak se říká ....
  17. Ahoj, mam OIII 2014 s Bolerem + Canton výbava Style a mám tam místo USB a aux nějaký pofiderní konektor Media IN ? Rozkuchat tunel není taková hrůza, jen bych nerad zjistil, že to nepujde vyměnit za standardní panel USB + aux jen přecvaknutím konektoru. Rozhod jsem se s tím konečně něco udělat. Nevíte jak to přehodit? Budu rád za radu díky!
  18. The error code that you're getting is for the torque sensor (G269), not the steering angle sensor (G85). From the Ross Tech Wiki: Possible Causes Steering Assist Power Supply (Terminal 15) faulty Wiring/Connectors from/to Steering Torque Sensor (G269) faulty Steering Torque Sensor (G269) faulty From a different Ross Tech Wiki page: Turn the Steering Wheel multiple times completely to the left and right. The Torque Values should change. If the Torque Values do change, it's most likely an intermittent Fault in the Wiring/Connectors. If the Torque Values do NOT change, the Sensor itself or the Power Supply (Terminal 15) might be faulty.
  19. Omlouvám se, na to jsem zapomněl. Karta byla úplně k ničemu. Několik vadných sektorů, takže jsem použil dočasně sd kartu, co mám v kameře a všechno proběhlo v pohodě. Teď se snažím zjistit, jak otevřít vývojové menu, měla by tam být možnost u softwaru vyššího jak 1233 nastavit vzhled jako má Columbus v Octavii po FL, ale právě skrze vývojové menu (testmode menu v němčině). Kdyby náhodou někdo věděl jak, uvítám jakoukoliv pomoct :)
  20. Staci malo, ale boli by sme radi, keby si napisal, co si s tou kartou urobil...:) ci si ju len naformatoval alebo nieco viac...
  21. a nebo trable na I2C, I2S sběrnici... takže hezky napsat do Harmana :D
  22. Tak kontrolka volant začala svítit stále žlutě. Přikládám foto z diagnostiky. Děkuji za rady.
  23. Zdravím vás, mám octavia 1 Tour 2010 74KW PD. Nejde mi nastartovat, starter motá, ale žádná snaha chytit. Někdy po otočení klíčku není slyšet čerpadlo na naftu a někdy ano (auto stejně nechytí, i když čerpadlo natlačí). Zkusil jsem se mrknout po relátkách, dle fóra by to mohlo dělat relátko 109 nebo 103. Bohužel relátko 109 jsem nenašel viz foto. V obchodě mi dali tyhle dvě relátka viz druhé foto, že jedno je 109 a jedno 103. Bílé relátko ACAKW kontakty i obrázkem sedí s 103, ale ty čísla ani podle google mě neujistili, že to je opravdu 103, tak jsem měl strach to tam vyměnit. Dokáže mi někdo poradit které relátko viz foto, je na čerpadlo nafty a které na žhavení? Případně co by mohla být chyba? Auto předtím chytlo jak v zimě, tak v teplu na otočení. Děkuji
  24. @McMatej, @juras929: cjz* je 1.2 z řady EA211.
  25. Pokud to bude tímto, tak po přilepení nezapomeň přes noc podložit (já tam nastrkal klacíky do mezery pod něj :) ). Ať nesjede sklíčko mimo pozici, než lepidlo pevně chytne.
  1. Load more activity


×
×
  • Create New...