Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/26/2020 in all areas

  1. Rok 2000, Fabia 1.4 16V Elegance 444 900, průměrný plat 13 219, rok 2020 Scala Style 1.0 TSI 452 900, průměrný plat 34 835. Ano, můžeme polemizovat, že průměrný plat má málo kdo, ale to platí dnes a platilo i 20 let zpět. Tehdá byla ta fabie za 33 platů, dnes by to bylo auto za 1 172 410. A za 1.2milionu už se dá koupit něco kvalitnějšího než je Scala, s tím se musí souhlasit... Asistenti nejsou výmysl ŠA, ale EU...
    7 points
  2. Já bych asi konstatoval A i B. A: Je vidět, že adminům na tomto fóru už moc nezáleží. Dávno není děláno s láskou a nadšením pro komunitu, ale spíše pro udržení v "nějakém" stavu s cílem získat z toho aspoň nějaké prachy za tu práci. B: Po těch letech a především s rostoucí oblibou sociálních sítí typu Xichtbook, apod. se asi není ani čemu divit. Zdejší komunitu navštěvuje čím dál méně lidí a chápu, že dělat po těch letech stejnou práci vlastně "pro nic" není dlouhodobě udržitelné.. Jinak řečeno: Buďme rádi za to, že to fórum je. Až jednou na úkor dnešní mód
    6 points
  3. Já jsem tedy spokojený s těmi oddělovači na sucháč co se dají připevnit kdekoliv na koberci, z toho důvodu nepoužívám to plastové dno. Původně byly dva ale přikoupil jsem si jich víc přímo ve škodovce (podobné se dají asi koupit z Číny), když je nepotřebuju tak je jen nalepím k zadním sedačkám. Drží to hodně dobře když se to tam dá správně, přijde mi to praktičtější než ta spodní síť - ale určitě záleží kdo co vozí. Mám Style MR20 a taky nemám tu pravou tyč s háčky, ale celkem jsou vzadu tři kapsy + levá tyč se třemi háčky, to mi stačí.
    6 points
  4. Tak jsem se konečně dočkal ... v pátek dorazila zásilka z Číny. Všem tady děkuji za inspiraci. Luxus! Dokonce i žena to pochválila.
    6 points
  5. 5 points
  6. 4 points
  7. @deto to samozřejmě vím, sám mám k tomuto tématu velmi blízko, jde jen o priority. Nemyslel jsme to nijak špatně, je to jen holé konstatování, když je Admin upřímný k nám uživatelům (čehož si cením), tak snad není problém, když jsem i já upřímný v tomto směru.
    4 points
  8. Ahoj, omlouvám se za odmlku. Konec roku byl hektický ve všech směrech, tak jsem nestihl pořádně nic rozepsat 😔 Zároveň ale platí, že jsem stále na příjmu a snažím se o rychlé kalkulace pro vás. Společnými silami jsme vyladili k dokonalosti pojistné smlouvy s těmito klubáky: @Blazin95 @Stanley_ @quibusus @Pompinko @Nádražák @Mit @REALista @fx99 Ještě jednou vám chci kluci poděkovat za důvěru. Ať to jezdí! 🚗
    4 points
  9. Bohuzel no..uz to tu neni co byvalo kdy si lidi radili a pomahali 🙂 Ted si tu vetsina hrabe na svem písečku 🙂 Ted se tu nejscasteji dozvis... : V Praze umime vyresit :-))
    4 points
  10. Jak už bylo řečeno, záleží, co od auta očekáváš ... Kamiq i Karoq jsou dobrá auta, ale Kamiq je v podstatě pořád jen "nafouklá a nadzvedlá" Fábie, při přesednutí z octy bys mohl zaplakat (ono ani ne tak interiér, ten je prostorný, ale kufr je jako krabice od bot u octy versus krabička zápalek u Kamiqu). Prostě se s oběma projeď u uvidíš. Já ještě před pár dny o Kamiqu uvažoval jako o případné náhradě Karoqa, i jsem se v tom projel a vyzkoušel, ano stačilo by to, uchvátil mě litrový motor s šestikvaltem ... ale byla by to cesta zpět do pravěku, bo bych v tom nemohl mít výbavu co mám teď, tedy p
    4 points
  11. Ahoj všem, tohle jsem si udělal do Octavia III combi a funguje suprově už asi 3 roky, už mnoho nocí vydržela ;-). Výroba trvala cca 3-4 hodiny v běžných domácích podmínkách s běžným nářadím (mafl, vrtačka, dremel bruska). Není nutné na autě nic vrtat šroubovat, pouze se položí do kufru. V autě jí vozím víceméně na stálo, vyndavám pouze pokud potřebuji zvětšit kufr kvůli velkému nákladu. Vyndat a nandat se dá v jednom člověku za minutku, bez jakéhokoliv nářadí. Jen bych už nepoužil dřevotřísku. Mám v plánu udělat si novou, krapet vylepšenou s aretovanými panty (ať drží otevřená a nepadá mi dolu
    4 points
  12. Zdravím. Mám 2.0 140kw manuál. Nechal jsem si to přehrát u MOTORPOWER. Naprostá spokojenost. Chipovani proběhlo ve 110tis a teď mám 165tis. Bez jediného problému. Po úpravě mám 170kw a 476Nm. V ceně bylo jakékoliv kódování na ŘJ. Mě dělal vypnutí start-stop, rozsviceni zadních světel k denimu svícení, uvolnění autohold při prvním záběru spojky. Takže to ani necítíte při rozjezdu ze povolila ta brzda a při zatažení ruční brzdy jdou úplně zhasnout všechna světla. Zadne brutálně turbo efekt ve 2tis/min - ale silný zátah. max Nm někde 2700 a táhne to jak atmosféra. Až někam 4500-4600 ot. na
    4 points
  13. V první řadě je pro nastavení světel potřeba najít rovnou podlahu, třeba podzemní garáže. Potom je nutné zjistit zástavbovou výšku světlometu. Parabolické světlomety mají většinou na skle vyražený takový malý terčík, to je osa potkávacího světla. Projektorové světla mají před čočkou kříž, takže když překryješ rozsvícené světlo látkou, tak se ti zobrazí. Když nenajdeš ani jedno, tak měř výšku někde zhruba ve středu světla. Viz moje Mondeo. Většina výrobců si díky ostrému přechodu světlo/tma může dovolit obligátní sklon 1%, což je klesání 10cm na 10m. Pro řidiče auta je
    4 points
  14. At se nikdo na me nezlobi, ale to bych mel radsi odreny naraznik :-)
    4 points
  15. + celý překopaný interiér může povrzávat, chrastit a jinak rachotit... to nechceš
    4 points
  16. 4 points
  17. Někomu by se snad mohlo hodit. https://m.youtube.com/channel/UCckwfKPrJztcPYtuPOWXbYw/videos
    4 points
  18. Vyzkoušejte, 5.5.beta 9 apk Carista.ver.5.5.beta-9.(build.550009)_PRO.apk
    3 points
  19. No, mě tam v tom článku velmi zaujala ta informace, že posun začátku výroby Fabie IV ve verzi kombi až na rok 2023, by mohl být spojován s uvažovaným ukončením výroby Scaly. Něco na tom může být a určitou logiku to má. Scala se moc neprodává (tedy míň, než asi fabrika očekávala) a nová Fabia IV kombi se s rozměry a využitím může blížit a klidně i prodejně kanibalizovat na Scale. Takže jak se v článku naznačuje, necháme Scalu dožít, ať se nám aspoň zaplatí vývojové a výrobní náklady, pak ji ukončíme třeba i bez přímého následníka, no a mezeru po ní zaplníme Fabií IV kombi. Je to úvaha, ale i t
    3 points
  20. Tak nakonec jsem si auto přebral až včera, kvůli nedostatku volantů se zdržela výroba. První dojmy k motoru: Jel jsem trasu Olomouc -> Brno -> Hradec Králové. Jezdil jsem i po městech celkem dost. Motor zcela syrový. Takže jsem ho netrápil úplně stylem brzda-plyn a vysokými otáčkami. Snažil jsem se do 3500. Dálnice tempomat 140kmh, občas lehké pčidání, okresky tempomat 120kmh. Město na travel assist. Velice mě překvapila finální spotřeba 4,6l/100km. Na to, že je zima, nezajetý motor, ventilace s vyhříváním sedaček, klima, volant vyhříval, zrcátka apod. tak super v
    3 points
  21. Nevyměnil, protože jsi u motoru a ten na žárovky asi nejezdí, ani motor 1.2tsi. Podívej se prosím do sekce elektro.
    3 points
  22. Tak 5.dveře vyměněny 👍 od 4.ledna auto v servisu, 6. dorazily nové dveře, týden v lakovně, 15.ledna hotovo. Teda ještě nemám spojler, prý dorazil nějaký zdeformovaný tak čekám na nový. Musela být vyměněna i kamera. Jen mohl být nápis Škoda v černé barvě, Superb a 4x4 se lepí trochu někam jinam, ale to už jsou detaily.
    3 points
  23. Se Superbem 1.5 TSI DSG ve výbavě ambition doplněné o paket Ambition Plus a navigaci Amundsen jezdím od srpna 2020, dosud najeto 27 tis. km. Jezdím v drtivé většině případů sám, jen s osobními zavazadly, kombinace město / dálnice, okresky minimálně. Co hodnotím kladně: ticho & pohodlí podstatně lepší sladění motoru a převodovky oproti 2.0 TDI s nímž jsem jezdil předtím (méně cukání a škubání, plynulejší rozjezdy z místa) velmi rozumná spotřeba (dlouhodobý průměr dle výkazu spotřeby 6,08 litru / 100 km příznivá pořizovací cena a sazba pojištění ad
    3 points
  24. Spravne,aby to neplietlo,kedze sme v teme Superb predokolka a Makel ma Kodiaq 4 kolku cipnutu s tymtomotorom
    3 points
  25. Jak poznáš kdo má peníze! :-)
    3 points
  26. Německá babička slaví 100 let /zvuk/ VIDEO-2018-09-14-11-10-24.mp4
    3 points
  27. Zde dávám schémata zapojení zadních světel :) Kdyby někdo chtěl jiné schéma tak stačí SZ FACELIFT levé.pdf Facelift pravé.pdf předFL levé.pdf předFL pravé.pdf
    3 points
  28. Tak to mám konečně za za sebou. Auta vyrobené po KT 44/2019 mají již namontované snímače 04C 907 601K - funkční. Servis kontroluje čísla dílů namontovaných snímačů otáček vačkových hřídelů G40 a G300. Pokud má auto namontované snímače 04C 907 601A - vadné, vymění se za ty novější. Prý může nastat i varianta, kdy má auto již správné snímače, potom se prý volá do Škodovky a konec pohádky už neznám :). V evidenci to mají pod kódem závady 2866 / T040. Moje Scala je vyrobená v srpnu 2019, tudíž jsem před "čárou". Teoreticky by se nikdo s autem vyrobeným po 28. 10
    3 points
  29. Ahoj všem, tohle jsem si udělal do Octavia III combi a funguje suprově už asi 3 roky, už mnoho nocí vydržela ;-). Výroba trvala cca 3-4 hodiny v běžných domácích podmínkách s běžným nářadím (mafl, vrtačka, dremel bruska). Není nutné na autě nic vrtat šroubovat, pouze se položí do kufru. V autě jí vozím víceméně na stálo, vyndavám pouze pokud potřebuji zvětšit kufr kvůli velkému nákladu. Vyndat a nandat se dá v jednom člověku za minutku, bez jakéhokoliv nářadí. Jen bych už nepoužil dřevotřísku. Mám v plánu udělat si novou, krapet vylepšenou s aretovanými panty (ať drží otevřená a nepadá mi dolu
    3 points
  30. Autohold používám od pořízení auta (1,5 TSI, DSG). Je super, že člověk nemusí myslet na ruční brzdu. Kdykoliv zastavím, auto stojí jak přibité. S drobným škubnutím při rozjezdu jsem se setkal jedině tehdy pokud zastavím v kopci a pak potřebuji jen kousek pomalu popojet (nejčastěji couvnout do kopce). Pak bych to přirovnal k "přilepené" brzdě - při rozjezdu to tročku škubne. Vyvarovat se tomu dá tak, že to odbrzdím ručně (moc to nepoužívám). Je to ale drobnost, pokud by se to tady neřešilo, ani bych to nezmiňoval, nepřemýšlel o tom. Super je také to, že se to automatické zatažení ruční br
    3 points
  31. Mozno len blbo vidim, ale cenovy rozdiel medzi Style a Sportline je celych 55 tisic a za to je naviac: - 18" kola - LED matrix svetla - progresivne riadenie - virtualny pedal s kufrom v ele - Alcantara sedadla - LED interierovy paket - Sunset a zopar dalsich drobnosti. Ale ked myslis, ze sa viac oplati kupit Style a nasledne vykuchat interier, tak prosim 😁
    3 points
  32. Docílíš přizvednutí a tedy prodloužení dosvitu. Na šroubu si označ tužkou originální pozici. A otoč pouze o půl otáčky, max o jednu otáčku! To obvykle stačí.
    3 points
  33. Nulování ukazatele „Olejový servis“ – Stisknout a držet tlačítko -1- 0.0/SET na panelu přístrojů. – Zapnout zapalování. – Uvolnit tlačítko -1- 0.0/SET , na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Vynulovat olejový servis? – Potvrdit vynulování tlačítkem -1- 0.0/SET . Na displeji panelu přístrojů se zobrazí následujicí hlášení: Servis vynulován Ukazatel „Olejový servis“ je vynulován. Nulování ukazatele „Prohlídka“ Poznámka ♦ Hlášení „Vynulovat olejový servis“ a „Vynulovat prohlídku“ následují bezprostředně po sobě. ♦ Pro vynulování j
    3 points
  34. To je v Autodružstvu ve Znojmě, ty Zlíne.
    3 points


×
×
  • Create New...