Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Hlavní panel


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 20.5.2018 ve všech sekcích

  1. 10 bodů
    tak nakonec jsem se do toho pustil sám, vlastní výměna je malina, pohoda postup: - vyšroubovat čtyři šroubky - zespodu auta, - vycvakat difuzor z nárazníku, kraje trochu se silou - pozor, difuzor nyní vysí jen na drátech park. čidel! - tedy třeba druhé ruce které přidržují, - odpojit konektory parkovacích čidel (šedou západku vysunou směrem k drátům a konektor vytáhnout), - pak opatrně vycvaknout čidla z úchytů, doporučuje se zachovat umístění čidel kde byla - stejně tak jejich polohuí, u mě všechny konektorem doprava jen to pravé čidlo konektorem doleva, - opláchnout pod vodou těsnící gumičku nasazenou na čidle, lehce omýt čidlo, vysušit a nasadit suchou těsnící gumičku, - montáž v opačném pořadí u mě největší ojeb vyměřit díru na orig. tažné zažízení (není moc záchytných bodů jak měřit, plocha a hrany jsou umístěny trochu jinak než na tom původním difizoru) a pak díru vyříznout, dělal jsem velkým vysouvacím skalpelem (nový břit) podle ocelového pravítka... ...ale zvládli jsme to s manželkou a výsledek je super, konečně pořádné L&K - trochu nechápu fabriku, že to musí být dodělej doma
  2. 9 bodů
    MY 2019 Informace o změnách a úpravách vybav a konfiguraci
  3. 8 bodů
  4. 6 bodů
  5. 5 bodů
  6. 5 bodů
    Golf je pro buzny a pro Koktu.
  7. 5 bodů
  8. 5 bodů
  9. 5 bodů
    Nojo, já Klajfrtovi říkal, že nemá nechávat za jízdy opřenou nohu o pedál Mně dneska přišla obsílka z MB. Děkovný dopis plný překvapení. Píšou, že mé auto oslavilo narozeniny, 4 roky a že mi gratulují. Posílají mi volnou vstupenku do muzea Škodovky v MB pro celou rodinu, slevový šek na náhradní díly a doplňky a slevovou knížku na servisní práce.... Přejí mi vše nejlepší s mým vozem a mnoho dalších najetých statisíců To Plačkovi po čtyřech letech přijde pozvánka do kovošrotu s poukázkou na nákup pětilitrového balení Rezistinu
  10. 5 bodů
  11. 5 bodů
    Jojo, Plačka má pravdu, to jsi neviděl, co já dneska zažíval za kamionem v několika obcích, kde jedna navazovala na druhou, krátké úseky, zatáčky, předjíždění nemožné, plná čára..... Jel jsem jako druhej za kamionem, s manželkou, z Prahy, vystresovanej kolonama, čekáním a megabordelem. Pak si takhle dojedu kamion, kterej projížděl všechny ty obce, kde jedna skončí a začne hned druhá rychlostí třicet kilometrů v hodině a to ještě na rovných krátkých úsekách. Za námi šňůra aut, před kamionem volno. Žádný důvod, aby jel tak pomalu, řeknu svinky provokačně pomalu! A já zuřil, já mlátil do volantu, máchal rukama ve vzduchu, nadával..... manželka říkala, klid, klid, ale já ne. Já byl nepříčetnej, kličkoval jsem jako zajíc, předjíždění nemožné, auta, krátké úseky, zatáčky. Už jsem nemohl dál, byl jsem na pokraji zuřivého kolapsu. Náhle se objevil krátký úsek, rovný, já už to nevydržel. Plná, neplná, za dva, za tři plnej a kamion i s osobákem, co se ploužil za ním jsem prostě předjel a ještě pořádně jsem troubil. Šofér pak zběsile blikal a rovněž troubil, ale to už jsem se smál, vosolil to a obec neobec, zmizel jsem té strašné pomalé koloně z dohledu. Moje duše a tělo se rázem naplnilo blahem a radostí, prostě pocity mega extáze (po pravdě, štěstí a radost mi překazila MP s radarem, ale to už jinde jsme, je to jiná vesnice)
  12. 4 body
  13. 4 body
    výpalné jsem žádné opravdu neplatil, dle nálepek a razítek bylo konztrolováno rentgenem a prohlášeno jak bez cla.... číňan to poslal jako vzorek (sample), zabalené to bylo neskutečně perfektně... nebylo to v původní krabici, jen v bublinkovém rukávu a velkém trvrdém igelitu, okolo byly dvě 18 mm desky polystyrenu a zabaleno asi v 5 cm vrsrvě silné bublinky a celý balík omotán isolepou (tou žlutou co číňani používají - u nás se prodává stejná, ale hnědá - viz foto), no musel na to vypotřebovat celou isolepu... prostě parádně zabaleno.... díl je naprosto srovnatelný s orig. difuzorem, kvalita VAG je viditelná, spíš bych možná řekl že vyšší než ten orig. díl.... na Ali je na krabici vidno loga VW, ŠA, Audi.... tedy je to evidentně fabrický díl, jen né pro Evropu.... na igelitovém obalu byla nálepka SAIC Volkswagen (viz foto), kde se vyrábí v Číně i Śkodovky, na nálepce je stírací pole s QR kódem pro ověření pravosti (v Číně běžná věc) a číslo dílu VAG 5ED807521 9B9 na dílu vlastním nejsou krom dvou nálepek s číslem dílu a datem výroby žádné vylisované popisky jak jsme zvyklí v Evropě (v Číně netřena uvádět např. materiálové složení přímo na dílu),... díl pasuje naprosto přesně, zezadu navařené úchytky park. čidel jsou naprosto tvarově i vzhledově totožné s těmi na orig. difuzoru
  14. 4 body
  15. 4 body
  16. 4 body
  17. 4 body
    https://imgur.com/a/Sz8K0eO
  18. 4 body
    prvni a zasadni zmeny. Celoplosne zdrazeni, ale vzhledem k rozsirenym vybavam si myslim ze v normalu
  19. 4 body
    je třeba si uvědomit, RS není zdaleka nejvyšší výbavový stupeň, je to derivát výbavy Ambition...
  20. 4 body
  21. 4 body
  22. 3 body
    MY 2019 Informace o změnách a úpravách výbav a konfiguraci.
  23. 3 body
    Ahoj Klucí. Asi Koktu nepotěším. Zítra dokončí v AS výměnu mé spojky. Našel se na lamele olej, takže opravu pokrývá záruka. Dnes jsem se byl podívat v servisu a byl sem mile potěšen úrovní jejich práce. No, tedy, nechci to zakřiknout :-)
  24. 3 body
    Cesta ze severu Itálie přes Švýcarsko, Rakousko a Německo 2 dospělí + 2 děti + zavazadla - Ø 99 km/h, 5,3 l/100 km, totéž změřeno i dotankováním. Motor najeto 9000 km. Nejčastěji 140 km/h tacho.
  25. 3 body
    To je absolútne v poriadku, lietať sa má po letisku, nie po ceste... Aj si dostal dáke trestné body? Alternatívna možnosť: Predaj Oktu a kúp si Rapida, tam pokuta za rýchlosť nehrozí...