Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 12/21/2019 in all areas

  1. 8 points
    Amunsen nebo Smartlink lepší řešení :D
  2. 7 points
    Takto detailingově mýt auto u Vltavy dnes, tak je člověk večer na Nově ve zprávách jako největší vyvrhel světa :)
  3. 7 points
    Ještě nějaké fotky liftbacku :
  4. 6 points
    Titan i černá s černými koly vypadají luxusně 👍. 2.0TDi Style manual ke známému do půjčovny v Kong.centru.
  5. 6 points
  6. 5 points
    Abychom mluvili konkrétně. Postavme tedy vedle sebe Octaviu s 2.0TDI/110kW (momentálně jen s DSG, pouze combi), metalízou a paketem Plus a cenově srovnatelného Superba s totožnou motorizací a výbavou bez nějakých zásadních výstřelků: Octavia Combi Style 2.0TDI/110kW AP - 782 900Kč standardní metalický lak - 16 000 Kč paket Style Plus - 20 000 Kč Sunset - 4 900Kč Rezerva - 3 000Kč (tady při té ceně bych hodně zvažoval, jestli připlácet) Celkem "skandální cena" 826 800Kč Superb Combi Ambition 2.0TDI/110kW AP - 839 900Kč standardní metalický lak - 17 500Kč paket Ambition Plus - 15 000Kč Sunset - 5 300Kč Celkem 877 700Kč Na první pohled rozdíl jenom cca 50 tis. Kč. Ale Superbu chybí z těch zajímavých výbav sedmnáctipalcová kola (8 500Kč), matricová světla (pro Ambition nejdou) , digitální budíky (8900Kč), zadní kamera (9 000Kč), vyhřívané trysky (800Kč), hlídání jízdních pruhů (jen v paketu), DAB (3000Kč), vyhřívané čelní sklo (5900Kč), síťový program (1300Kč), ambientní osvětlení, koberce (1300Kč) a navigace Columbus (nejde). Takže reálně pořád velmi citelný rozdíl.
  7. 5 points
    Tak kapra, klobásky, řízky a salát máme za sebou. Dárky které jsme si sami koupili už máme taky rozbalené, takže teď už nám zbývá odškrtnout Silvestr. A to nemluvím o povinně nepovinných návštěvách o dvou vánočních dnech...
  8. 5 points
    Všem přeju št'astné, zdravé, veselé Vanoce😀
  9. 4 points
  10. 4 points
    nemohu i pomoct, ale O IV se mi začíná líbit čím dál tím míň
  11. 4 points
  12. 3 points
    Je tu x y ludi co jazdia dlhe mesiace s odpojenou hovadinou a nemaju problem Zaroven je tu x y ludi co len teoreticky filozofuju ako to sposobi skody na aute. Samozrejme nemaju ani jeden dokaz. Kazdy nech si slobodne vyberie [emoji106]
  13. 3 points
    Tak ještě jednou k nivelaci. Dávám odkaz přímo na článek výrobce Full LED, který snad ví, co dělá a kde je snad vše jasně vysvětleno : https://www.tvorimesvetlo.cz/prvni-full-led-svetlomet-skoda-octavia/ Hned v prvním odstavci je napsáno ... Na rozdíl od projektů VW (např. Touran / Tiguan) se jedná o adaptivní plně statický systém bez dynamického natáčení modulu. Bylo to tu už několikrát. Octavia s Full LED po nastartování pomocí čidel zjistí náklon vozidla (zatížení) a podle toho upraví (skloní) základní rovinu světel, od které se pak odvíjí úprava (adaptace) světelného kuželu podle jízdních situací (AFS) - obec, mimo obec, dálnice. Při jízdě už se pak základní rovina nijak nemění a je po celou dobu jízdy pevná. Po vypnutí motoru a novém startování se opět provede nové nastavení podle aktuálního zatížení auta. Škodovka jako spoustu jiných věcí úvodní nivelaci odflákla a proto si hodně lidí stěžuje, že při naložení auta to blbě svítí. Prostě ta korekce je přehnaná a světla to sklopí moc. Takže kdo nechce svítit do země, tak musí nejdřív auto nastartovat (jen s řidičem) a pak naložit lidi nebo náklad do kufru. To samé pokud neparkujete na ideální rovině, ale někde z kopce, do kopce a nápravy jsou při startování různě, tak to správně nastavená světla pošle pěkně dolů a pak nic nevidíte. Tenhle samý systém jsem míval na starém Mondeu (2005) s xenonama a žádné takové problémy jsem neměl. Čidlo na přední a zadní nápravě, při startu si auto porovnalo náklony, nastavilo sklon světlometů a jelo se. Ať bylo auto naložené nebo prázdné, vždy to svítilo parádně. Bohužel Škodovka svým přístupem totálně zazdila jinak dobře svítící světlomety. Pokud máte štěstí a máte dobře seřízená světla, která startovní nivelace nesklopí, tak to pak svítí velice dobře. Jsem moc zvědavý, jak budou svítit Matrix LED v OC IV. Jestli budou auta z továrny vycházet tak NE-nastavená jako se stávajícími Full LED, tak to už nenastaví nikdo. Většina autorizovaných autoservisů neumí nastavit ani tyhle obyčejná LED světla. Třeba u Superbu jsem zatím na Matrix viděl spíše rozpačité recenze.
  14. 3 points
    Foto i prostoru pod podlahou + baterie
  15. 3 points
  16. 3 points
  17. 3 points
  18. 3 points
    Já měl dva roky po sobě i30 v kombiku na operák. Manželka i 10 a oba jsme s radosti přešli znovu do škodovky a jsme spokojení. H nabízí sice dost za slušné ceny, ale co se týče pohodlí,spotřeby a ceny servisu je to jinde než u škodovky. A v neposlední řadě je hodnota auta při prodeji. Ono je třeba brát i jiné stránky než pořizovací cena. Je to něco za něco. Takže za mě ne. A kámoš, který pracuje na svařovně v Hyundaji mi říkal své.
  19. 3 points
    To ne, na EU, cmoudy, emise, Gretu a ekologii na Vanoce serem. Si nima nebudeme ty Vanoce kazit ne. Motos se neozval. Ten uz ma hubu plnou kapra bez kosti - tedy veprove panenky a nema cas..[emoji23][emoji23][emoji23]
  20. 3 points
  21. 2 points
    Jakmile budu mít vyrobenou Scalu na CNG ( do konce března ), tak budu dávat poznatky.
  22. 2 points
    @Rapid1.0 já to Fabie mám tak, že když vytáhnu měrku poprvé od vypnutí motoru, tak jde ztuha. Každé další vytažení už zlehka (pokud nenastartuju). Zkus si zase vytáhnout, až někam s autem pojedeš a už by měla jít zase ztuha.
  23. 2 points
    Ručičky by se měly protočit vždy až po "uspání" jednotky. Pokud jednotka nestačí "usnout" tak se ani nehnou.Asi tak.
  24. 2 points
    Chceš tedy cíleně oslňovat na dálnicích protijedoucí auta přes svodidla a ještě s tím chceš pomoct? :D Ten nick je fakt Jodua nebo to mělo být Jouda? To by sedělo :D
  25. 2 points
    Aneb když někdo podřizuje bezpečnost jízdy domnělému komfortu / vysněným jízdním vlastnostem.
  26. 2 points
  27. 2 points
    To, že to je první škoda s víčkem nádrže otevoratelnym zevnitř je kec a lež novinaře jen proto, aby vydělal na prohlížení videa a ví o tom prd. Mé 1. Auto byla f1 R. V. 2001 1.4. MPi a taky jsem otevíral víčko nádrže tlačítkem tak samo jako v superbu. To jako nebyla škoda? Ten chlap ve videu v té době už kačenky netahal. Měl by to vědět, když takhle dokáže lhát.
  28. 2 points
    Ano,to podtáčení nedělá dobře nejen řetězu,ale i setrvačníku u jiných,kde je dvouhmota,silenblokům atd. dnešním olejům-syntetikám nevadí ani tak dva roky jako spíš km.Každý dobrý motorář,servisák poví 15000 a dost a to u všech motorizací.
  29. 2 points
    A když to dá na kinderkárku bude z ní big truck kinder RAM.[emoji12]
  30. 2 points
    Kodiaq - bazar.pdf
  31. 2 points
    Zadní stěrač mi pomáhá především při jízdě po dálnici. Kdyby to nebylo pro ni, mohl bych situaci za autem ovládat pouze v bočních zrcátkách. Nebylo by to ani pohodlné, ani dostatečné. Při couvání mi postačují boční zrcátka a senzory. Pokud je možné mít zadní stěrač, je lepší mít jeden.
  32. 2 points
    Lze např. udělat i informativní domácí rozbor oleje - viz.. https://www.znackoveoleje.cz/fotky303/fotov/_ps_932Motor_checkup-CZ.pdf Ideální je nepřekročit stav, kdy ten ,,bordel" v oleji je ještě ve vznosu a nestačil se ještě ukládat, to se pak vše vypustí společně s náplní
  33. 2 points
    Já skončil s tolika. Spotřeby a sumář kiláků za rok až zítra v mojem vlákně.
  34. 2 points
    Od 2.11. do 31.12. 2019 najeto 5157km🙂
  35. 2 points
    To sice jít mohl, ale nalejme si čistého vína - na rozdíl od nové Octavie za 800 000,- bude mít i ten základní Superb vždy vzadu víceprvek, který v Octavii do 110 kw (včetně) není... Nová Octavia je plná super nové výbavy, ale tady platí zase: nejvíce závad je právě na těch nových serepetičkách, které se do aut dávají, drtivá většina návštěv servisu mimo servisní plán je jen kvůli špatnému SW. Takže po půl hodině zákazník odjíždí s přehraným SW, ale punc poruchovosti už si vozidlo nesmaže - muselo se s ním do servisu. Takže pokud někdo váhá, jestli koupit levnějšího Superba, nebo předraženou Ovci, výběr by měl být jasný. Naštěstí je to ale na každém z nás, co si koupí. Myslím si, že většina lidí jezdí stejně ve firemním autě a tam se u většiny firem při takové cenovce za Ovci můžou koukat spíše po Scale, než že by jim vedení přihrálo Octavii 4.
  36. 2 points
    Nechápu, proč by měl být za toto pán odpovědný. Řeš si s mindrák s rozbitým sklem s tím, kdo ten štěrk sype na silnice. Co ne to za zvyk perzekuovat někoho, kdo vjede na kamínek. Čím se provinil? Jak to měl ovlivnit?
  37. 2 points
    Olej v motoru se mění v závislosti na užívání a provozu vozidla. Každý vůz užívá či provozuje jinak, tak probůh lidi trochu přemýšlení! Formulace 30 tisíc kilometrů nebo 2 roky je myšlena jako ,,až", nikoliv ,,po" ... Kdo si plánuje vozidlo nechat déle, určitě častěji vymění, taková investice v porovnání s hodnotou vozu to jistě není.
  38. 2 points
    Není možná třeba pro ignoranty, kteří nepoužívají střední zpětné zrcátko, ale jinak naprostá nutnost po nastoupení do auta před vyjetím a pak několikrát, než veškerá voda (kondenzát i dešťová) odteče ze střechy. Pak na každé křižovatce za deště.
  39. 2 points
  40. 2 points
    Také přeju šťastné prožití vánočních svátků a nový rok 🥳
  41. 2 points
    Chlapi pěkný Vánoce vám všem [emoji6]
  42. 2 points
  43. 2 points
    Už si nepamatuju, protože to není můj problém. Je potřeba si například koupit erwin a zadat svůj vin - hodina stojí 8 euro. Tak jsem to udělal já.
  44. 2 points
    Měl jsem 3 roky 4 měsíce Rapida s FA a FA mám i u Scaly. Žádné svévolné zasahování do brzd se neděje. Jen třikráte se mi stalo, že jsem jel za autem, o kterém jsem věděl, podle blinkru, že bude odbočovat doprava. Tak jsem moc nepřibržďoval, že se "proženu" těsně za ním až odbočí. FA toto vyhodnotil jako potenciální nebezpečí a začal brzdit. Poprvé mě to vylekalo, podruhé jen překvapilo a potřetí už jsem to nějak ani nevnímal, stačí dát autu najevo, že mám nohu na brzdě. No a od té doby si držím odstup i za autem, které mi má co chvíli odbočením zmizet z cesty. LA je také v pohodě, ale není radno ho mít zapnutý třeba ve zúženích na rekonstruované dálnici. A při rychlosti jízdy v obci se vypíná automaticky. Nejdříve vyzkoušej a pak uvažuj o tom, zda se nechají trvale vypnout.
  45. 1 point
    Takto vypadají ty podložky a umístění. Je vidět i visačka a zhruba rozdíl s podložkami a bez.
  46. 1 point
    spína to od 9,5°c a nižšie (zabudol som sa spýtať naposledy v servise to prestavenie na 15°c) nie je nutné dať na max., spína to mne aj pri 22°c. Ale pri max. to spína spolahlivo, pri 22°c si to vyhodnocuje. Ak je okolo 0°c bez problemov. Ak je 7-8 tak nie. Najrýchlejší ohrev dosiahnem ak dám manuál a fúkať cez stred len. Po 3min je auto teple, potom prepínam na režim auto a stahujem na pozadovanu teplotu. Nezavisle topenie pre scalu nie je od vyroby v ponuke
  47. 1 point
    Ten Medved peknej, za servis u nich sice nechas polovinu hodnoty toho auta, ale nevadi. Tyhle hratky na snobarnu nemusim. To si vetsinou hraji zbohatlici, rychlokvazky, co nekde neco zdedili nebo k majetku prisli snadnym zpusobem. Ne Ti co zacinali od piky a neco sami dokazali. Osobne si vazim spis tech druhych. Co kdybych je neznal osobne nevim ze jsou to milionari. Chovaji se stejne jako ja ci vy, nenadrazuji se nad ostatni, nemachrujou a nepotrebuji si neco dokazovat. Znam takoveho, bohuzel u jejich deti uz je tomu jinak.
  48. 1 point
    Ty jo já nevím jestli to je úplně dobře tahle krytka, a pokud ano, tak určitě póly pořádně namazat tukem na baterie. Protože když to porovnám s mojí zkušeností, tak jsem si takhle odrovnal naviják u kolky, protože se mi nelíbily dole jenom šroubovaný kontatkty, dal jsem si tu práci a dal tam gumové krytky, no bylo to to nejhorší co jsem mohl udělat, protože jak se v tom drží vlhkost tak to koroduje jako prase a regulérně mi to uhnilo do takové fáze, že s tím nešlo nic dělat.. Navíc, tady jak je to ze shora zakryté, tak ta vlhkost která se bude logicky teplem odpařovat nemá z tý krytky kam a zkondenzuje zpátky na ten pól. Už jsem se poučil, tuk se mi taky nelíbí, protože se na něj chytá sajrajt, pak jsem na doporučení koupil speciální sprej na kontakty od wurtha používám to na všechny póly, i na ten novej naviják jsem to dal, tam se to musí občas obnovit, protože tam se to odře o hlínu a bordel, nicméně na autech mi to drží víc jak 5let bez absolutní známky koroze.. Možná porovnávám neporovnatelné ale takovou mám zkušenost
  49. 1 point
    100% fuknčnost děkuji všem za pomoc. Je to vážně sranda škoda že ferda dělá s toho tajemství :) Kdyby někdo měl zájem není problém v praze montáž :)
  50. 1 point
    tahal som v superbe, ale cez prahy, tam nie je ziadne obmedzenie, predpokladam ze ani v KQ nebude, vrchom by som to urcite netahal


×
×
  • Create New...