Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 09/14/2019 in all areas

  1. 7 points
  2. 6 points
    Díky za ČR/SK/PL sraz, super, že nám vyšlo i počasí🙂 Tak zase za rok🙂 Po hokeji bylo parkoviště dost plné😄
  3. 5 points
  4. 4 points
    Tak dva dny po provedení akce 24EV - přeprogramování ŘJ motoru a jednoznačně zlepšení, nekoná se hopsung ala první hodina v autoškole a dvojka zabírá, aniž by embéčko mělo tendenci chcípnout. Na nějaké větší hodnocení asi ještě brzo, ale wagen je jednoznačně při rozjezdech, nebo používání 1 a 2 rychlostního stupně živější a kultivovanější. Subjektivně se mě zdá, že je teď naopak přiškrcený při vyšších rychlostních stupních, není to žádná trága, ale zdálo se mě, že wagen býval živější … ale to mu myslím opět rozmluvím o weekendu na dálnici v německu, stejně tak jako v minulosti, když jsem mu rozmlouval lemroidní tendence při zajíždějí. Spotřeba se mě zatím zdá plus minus stejná, jen teď je na volnoběh spotřeba 0,5 l/h, bývala 0,6 l/h. Ono stejně, pokud se někde přidalo, někde se musí ubrat, aby byly terorekolimity splněny … každopádně teď je to alespoň pro uživatele příjemnější … přijde mě, že předchozí hops verzi řídící jednotky snad ani neotestovali a pustili rovnou do světa ...
  5. 4 points
    Asi nechapu otazku? ( P.S. to je jen brand pod kterym dneska delame regloskopy na trh, stejne jako diagnostiku a ADAS kalibrace. Realne ale patrime pod Hellu, ktera dela svetla pres 120 let) Zbytek diskuze mi pripada zbytecny, i LED na OIII lze seridit jednoduse, nicmene s regloskopem je to presnejsi a bez diagnostiky vcelku dost nesmyslne, ale ano, panicke stesti funguje. Navic OIII ma ve velke casti pripadu hlavni svetla spatne serizene. To jsou fakta.
  6. 3 points
    Tak samozřejmě naprostá většina opravdu zimních pneumatik je určitě použitelná, spíše se jedná o drobné rozdíly mezi různými značkami a typy dezénů - třeba hlučnost, kilomerový nájezd... Stejně tak je některá vhodnější na sníh, další na břečku, led, mokro, sucho - ono to tak optimálně sladit stejně nejde, aby byla jedna či dvě naprosto nejlepší ve všech parametrech. Výsledky jakýchkoliv testů je tedy opravdu brát trochu s rezervou, nicméně u osobních zkušeností bych byl více opatrnější - co se zdá jednomu dobré, druhý ocenit nemusí. Přeci jen testy se dělají v pokud možno stejných podmínkách takže tam je větší pravděpodobností nějaké rozdíly poznat.
  7. 3 points
    To sice ano, ale když se tě zeptá jestli jsi odolný vůči silnému stresu a nejsi omezen flexibilní pracovní dobou, tak ho můžeš sice poslat do hajzlu, ale ničemu ti to nepomůže a pokud chceš práci a neřešit po měsíci zbytečně problémy, tak mu odpovíš po pravdě a hned víš na čem jsi. On ti může dát práci a ty můžeš a nemusíš odpovídat = dostat/nedostat práci. To jestli on může nebo nemůže se ptát je sice možná někde uvedeno jako diskriminační, ale co jako, je to jeho volba stejně jako volba tebe jako uchazeče, můžeš mi říct že tě diskriminuje a jít pryč, to je tak všechno, takže vlastně stejně jsi v háji tak jako když mu řekneš pravdu na jeho otázky a on tě nevezme. Já osobně nevidím důvod v tom, aby se můj potencionální zaměstnavatel nezeptal na cokoli (pokud to bude v rámci pracovních povinností) a pokud hledá sekretářku, která mu neuteče za půl roku na mateřskou, protože ji potřebuje na práci, tak chápu, že chce vědět, jestli má děti, nebo je plánuje atd. Já bych taky nechtěl někoho vzít protože mi sekretářka šla na mateřskou a po roce řešit stejný problém. V tomhle je chápu, stejně tak je chápu, když se zeptají jestli nemají problém s rasismem, když zaměstnanává ukrajince, cikány, atd. Je to vždy o tom říct si hned na začátku co kdo od toho pracovního vztahu očekává. Já kdyby mi někdo na pohovoru řekl že se ho na to nemám co ptát, tak mu ukážu dveře, protože co od toho tak asi čekat dál. Ale ať si každý dělá co chce a jak chce. Je to každého věc.
  8. 3 points
    Pokud má někdo prémiový telefon od Samsungu S8 nebo NOTE 8 telefony a vyšší řady viz. ODKAZ , může vyzkoušet bezdrátové AA již nyní i na verzi 4.6 . Povedlo se mi to zprovoznit na Samsung S10e . Do verze vývojáře se dostanete - v nastavení AA cca 10x kliknout na verzi AA (4.6.593324) . potvrdíte OK . viz VIDEO Kliknete na Nastaveni pro vývojáře a tam zaškrtnete Přidat do nastaveni bezdrátovou projekci , vypnout zapnout aby se objevilo v nastavení. ( u mě jsem preventivně smazal v aplikaci AA pamět a data )
  9. 3 points
    No směrový (šípový) dezén je nejvhodnější na odvod vody, sněhu či bláta z běhounu. Naopak má slabší boční vedení, vyšší hlučnost a menší kilometrový proběh.
  10. 3 points
    Rád bych tohle téma oprášil se zjištěním stavu podvozku po 3 letech provozu. Po koupi krátké FIII vyrobené 13.9.2016 (tj dnes 3 roky a 1 den) , jsem se rozhodl po zkušenostech s OIII nechat Fabku taky ošetřit podběhy a podvozek přípravkem Body 933. Po sundání podběhů bylo příjemné zjištění, že oproti OIII má FIII v předním podběhu dostatek plastisolu kolem misky tlumiče, i na dalších exponovaných místech. Po sundání zadního podběhu ale čekalo nepříjemné zjištění. Zadní podběh není plastisolem ošetřen vůbec a pod plasty již vesele dařilo korozi kolem bodových svarů karoserie. Foto je po hrubém obroušení koroze.. Na polovině ostatních svarů byly také puchýře a pod nimi taktéž rez... Napadené svary se tedy obrousily, naříkaly 2K epoxidem a navrch již zmíněné Body 933. O zrezlých napravách snad nemá ani cenu mluvit. Na 3 roky staré auto je to katastrofální zjištění a potvrzuje se jen to, že i dnešní auta pořád reznou..... Btw: Omlouvám se za nekvalita fotek, ale fotil to kamarád, který to ošetřoval, postarším telefonem a tak taky ty fotky vypadají.
  11. 2 points
    Tak prej těch šašků bylo 25 a byli u Edenu. Prej je policajti hned zpacifikovali.
  12. 2 points
    Tak mě to zaujalo. Trochu jsem googlil a je zajímavé, že na žárovce je homologace E9 - Španělsko a pak jsem narazil na tento článek. https://voton.cz/informace/uzitecne-informace/serial-zarovky-a-vybojky/homologovane-led-zarovky-v-hlavnich-svetlometech-a-co-legislativa Myslíte, že je to stejný případ jako v článku?
  13. 2 points
    Tak jsem jej dnes viděl u prodejce poprvé in natura ... tak pár postřehů ... vypadá fakt hezky, tedy alespoň exteriér, líbí se mě více než scala, nebo i karoq a kodiaq. Když jsem po třech letech provozu hledal náhradu za yetiho, chvíli jsem zvažoval, zda ještě rok nepočkat, nakonec pioněr něvyděržal a vzal jsem karoqa, tak alespoň pár postřehů, ve srovnání s yetim a nynějším karoqem. Na yetiho dodnes s nostalgií vzpomínám a asi už s ním budu srovnávat všechna přibližovadla, samozřejmě, srovnání je subjektivní a co člověk to názor ... Překvapuje mě místo na zadních sedačkách, je srovnatelné, ne-li lepší, než u karoqa. Tím ale pozitiva končí. Kufr mě subjektivně přijde o dost menší než u yetiho. Mám skoro dva metry a neposkládám se za volant tak pohodlně, jako do karoqa, byť zvýšený posez je znát a svojí polohu bych si také našel. Seděl jsem ve výbavě style a iritovala by mě asi látková (byť příjemná) výplň opěrky madla dveří. Co mě jako baráčníkovi vadí, je nemožnost varioflexu zadních sedaček ... to je prostě k nezaplacení a jeden z důvodů, proč jsem zůstal u embéčka. Jinak mě to přijde jako taková nafouklá fábie, ale je to povedené přibližovadlo, které si své zákazníky najde. Jako o rodinném přibližovadle bych o tom ale neuvažoval, ten kufr je na toto použití fakt malý, jako o druhém autě do rodiny, autě pro manželku, či jen tak pro radost, nebo wagen až budu v důchodu, určitě ano. Závěr je takový, že jsem rád, že jsem na kamiqa nečekal a šel do karoqa, protože to prostě mé požadavky na wagen neuspokojí (kufr, varioflex, posaz za volantem ...) a ani by to z uvedených důvodů neuspokojilo požadavky na náhradu yetiho. Ale jsem zmlsán, že srovnávám s karoqem, kdybych do kamiqa měl přesedlat z fábie, nebo rapidu, byla by to při omezenějším rozpočtu jasná volba, pokud by mé kosti potřebovaly vyšší posez, pokud by šlo o wagen pro rodinu, šel bych spíše do scaly, než do kamiqa. Ale znáte to, jak to chodí ... když jsem poprvé viděl yetiho, tak jsem také říkal, že takové auto s malým kufrem a nic moc životním prostorem bych si nikdy nekoupil ... no a nakonec jsem vystřídal dva ...
  14. 2 points
    To už tady jednou bylo a nepovedlo se - Orlen chtěl přejmenovat čerpačky Benzina už kdysi, udělal to u několik málo čerpaček a pak od toho ustoupil. https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/polaci-chteli-vymazat-nazev-benzina-jejich-znacky-ale-v-cesku-neuspely.A170301_161128_firmy-trhy_mpt Orlen čokoláda? To bude nejspíš něco ze zbytků ropy.
  15. 2 points
  16. 2 points
    Včera jsem byl na přehrání software s O3 manuál 1/2019. Nahráli tam verzi 9692, předtím byl sw 6xxx. Včera jsem s tím odjel 150 km po okreskách, dneska ráno krátké jízdy po městě. Za mne velké zlepšení, už se stím dá celkem normálně rozjíždět. Motor i znatelně líp jede, předtím to bylo hlavně na dvojku dost přidušené, teď když dám plný plyn, tak dvojka celkem solidně táhne. Svolávačku jsem neměl, objednal jsem se na přehrání a nahlásil, že mám problém s rozjezdy.
  17. 2 points
    Ona mu utece. Mne jako uspora hmotnosti napadlo, ze vyhodim pokusne rezervu. Stejne jezdi auto jenom v okoli a zena by kolo neumela vymenit. Asi po vymene za zimni.
  18. 2 points
    Jak jsem před časem slíbil, tak činím. Pro představu sem dávám pár fotek, jak na Karoqu vypadá a sedí Thule Motion XT XL - titan (500 litrů). Pohodlně se dá s boxem na příčníkách předozadně posouvat a najít optimální umístění hlavně s ohledem na otevíraní pátých dveří. Přecijenom už ten box nějakou váhu má, takže je určitě pohodlnější, když ho na auto dávají dva. Ale i v jednom se to s trochou šikovnosti zvládne. Spotřeba se podle mne odhadem zvýšila tak o 0,5 litru / 100km při dálničních rychlostech tak těch 110 - max 120 km/h. Při vyšších rychlostech to pak bude asi výrazně růst. Určitý hukot při jízdě samozřejmě od boxu je, ale není to nijak výrazné nebo otravující.
  19. 2 points
    Stejny jako ti co jsou napojeny na CZT budou pristi rok zase platit vic za teplo, pac kvuli emisnim povolenkam drazsim. Ta zkurvena ekologie nas jednou semele. A pritom Greta o tom vi uplne vsechno [emoji1787]. Az ji konecne nejaky frajer vyklepe bobra, prijde hned na jine myslenky a na globalni oteplovani uz si ani nevzpomene. [emoji23]
  20. 2 points
    Testy sú určite jedným zo základných zdrojov informácií a určite nie je chybou ich pri rozhodovaní využiť. Vhodné je prečítať si aj metodiku a pripadne porovnať jednotlivé výsledky voči vlastnému nastaveniu priorít. Iné je jazdiť takmer výhradne len po meste, kde sneh na ceste vidí človek raz za dva roky a iné po okreskach niekde na Liptove. Tiež niekto jazdí viac alebo menej po diaľniciach, atp. Zároveň však nie je poradie v testoch jediným kritériom. Určite by som výsledok testu neodporúčal ako jediné alebo hlavné kritérium. Dôležitejšie sú v prvom rade vlastné skúsenosti a potom skúsenosti ľudí, ktorým človek dôveruje. Môže to byť rodina, kolegovia alebo aj známi z internetového fóra, pripadne aj niekto z pneuservisu kam chodím auto prezuvat. Ideálne ak majú skúsenosti s podobným autom a jazdia podobným štýlom. Ďalej hrá rolu kopec faktorov. Aké je to auto, aký je rozmer pneumatík, aký sezónny nájazd predpokladám, ako sa o pneumatiky a celkový technický stav auta starám, ako a kde auto v zime používam, jazdecký štýl... Ani pneumatiky, čo vyhrali v teste, v kritickej situácii nepomôžu, ak budú nesprávne nahustene, príliš ojazdené, nerovnomerne ojazdené, poškodené alebo príliš staré... A ak mám v tomto trochu jasno, tak sa môžem pustiť do rozhodovania aké pneumatiky si kúpim. Bežná prax toto asi nebude, čo je škoda.
  21. 2 points
    Kodovanie robi roky ale pokud ma VCDS roky a kabel tak to nepujde... Podle mně má zastaralé minimálně VCDS ....
  22. 2 points
    Pokud něco vrže, není to vlastnost a je třeba se domáhat opravy. Praktická zkušenost se servisy je taková, že je uznávání reklamačních požadavků různé napříč jednotlivými servisy a dokonce i techniky.
  23. 2 points
    Minule mi to nevyšlo, tak pokud nevadí, že bych s polovičkou dojel na zmíněnou baštu. Je to pro mne rychlejší po dálnici, tak vezmu Karoqa. [emoji6]
  24. 2 points
    Keby to niekomu pomohlo bol vydany update k TPI 2050744/11 z 3.9.2019. Napriek tomu ze existovali updaty ku vsetkym verziam ECU tak ECU konciace S a AL predym v TPI mali len poznamku "v priprave". Teraz uz je vsetko v TPI a vsetky ECU maju aj oficialny update podla TPI:
  25. 2 points
  26. 2 points
  27. 2 points
    Za těch skoro 50 let co jezdím, jsem měl vždycky na autě zástěrky a můžu jen doporučit. Investice minimální, funkčnost maximální.
  28. 1 point
    Aplikujte si na sklo tzv. "Tekuté stěrače" a je po vrzání. Stěrače i v originálním nastavení kloužou jako po másle :-)
  29. 1 point
    Dotaz na AŠ ohledně použití LED žárovek na mém vozidle. Odpověď - Vozidlo není homologováno s LED žárovkami.
  30. 1 point
    https://autobild.pluska.sk/testy/test-volkswagen-passat-2-0-tdi-evo-super-tdi-prvom-teste-sokuje-spotrebou-pripomina-hybrid sice passat ale to je +- ako superb
  31. 1 point
  32. 1 point
    @ Jendyssssss Sorry ale tady te asi nikdo nechape, vytahujes veci co se tu uz resili, vsichni te vyvadi z omylu a Ty opakujes svou a pak k ilustraci vlozis obrazek kterej vyvraci tve vlastni tvrzeni. V tomto tematu je rec o CJZA motoru, ten ma zjevne i podle fotek krizove honovani, coz mimochodem vubec nic nemeni na tom co je napsany v serviskach k tomu autu, prijde tam na pevnej interval VW 502.00 a to ze tvuj prilozeny obrazek ilustruje od MR 2017 jen QI16 a QI14 je sice pekny ale tady je rec o MR 2013-15 CJZA ! a to shodou nahod ta tabulka hovori proti tvym vlastnim slovum. Ano pozdejsi motory mely VW 504 a 507 normy oleju, ale toto hje motor z roku 2013.
  33. 1 point
    Přesně Peťo, o bordelech nic nevím je jich tu moc, sýry budou nebo. U nás začala kryze uz před týdnem stojíme a odpočíváme 😁
  34. 1 point
    Petře, u nás nikdy nebudou platy jako třeba v A nebo D, tomu snad věří jen politici z nejmenované vládnoucí strany... Před 30 lety byl horizont přiblížení predpovidán přibližně na 25 až 30 let jestli se nemýlím a kde jsme dnes... Většina povolání se zdaleka neublíží ani polovině toho co třeba v D. Nepíšu záměrně o nákladech, i když třeba při nákupu potravin v Německu je často cena stejná, nebo velmi blízká té u nás.
  35. 1 point
    Jako by pokuty ze zahraničí přišly v jazyce státu kam ho posílají...
  36. 1 point
    Zatím jsem to nevyřešil ani v rámci záruky, ani jinak. Píská to pořád. Zajeď a uvidíš. Držím palce!
  37. 1 point
    No, já to mám do garáže také do pravého úhlu a asi s polovičním prostorem oproti tobě a trefím se tam i podle zrcátek úplně v pohodě. Ale asi to nějaký smysl má, jinak by to nedělali. A už mlčím😉
  38. 1 point
    ale ono se to tím imbusem dá pořád nastavovat
  39. 1 point
    Tak to jezdím na divnou vodu, za cca 30 let se mi nic nezablokovalo, nabídnu ji i Nasa. Náplně různých výrobců poslední dobou kromě konce zimy už neředím a letní vůbec.
  40. 1 point
    Výměna za Bolero je asi nemožná, tam je jiné uchycení v palubní desce a navíc je Bolero + display jako komplet docela drahé. Pro představu co je třeba k výměně (zde Swing za Swing s BT): https://wirer.sk/swing_bt/ Swing+ existuje i ve verzi bez BT, u Active jsou to dva příplatky: Téma o výměně infotaimentu je zde: https://forum.skodahome.cz/topic/134092-vym%C4%9Bna-infotainmentu/
  41. 1 point
    Ale jo, pár lidí nakonec nezklamalo [emoji3]
  42. 1 point
    Dnes kúpený filter MANN PU8021 a bol v balení pribalený informačný leták:
  43. 1 point
    On uz byl VW-spaceback docela hezky. Pekny FL, udajne ma probehnout obdobny i pro rusky liftback a ten pak bezet dal.
  44. 1 point
    prosím omluvte kvalitu (hlavně prvních dvou) fotografií - špatně jsem to zaostřil a na displeji jsem si toho nevšiml..
  45. 1 point
    Téma o foliích bylo svého času hodně rozsáhlé např. u O1 případně i u jiných modelů lepí se snad nejen na F3. Já mám nyní Sunset na jednom z posledních Rapidů a spokojený nejsem. Do auta je vidět a moc to nestíní oproti tmavším foliím, které jsem nechal před 10 lety na O1 a jsou stále OK. Můj Rapid byl skladovka tak jsem moc neměl na výběr a lepit tam další folie už asi nebudu.
  46. 1 point
    Taky jsem už taky řešil servo Koyo na Fabii I s motorizací 2.0, vydrželo cca. 220 000km, aniž by teklo, nebo jinak zlobilo. Nicméně u téhle motorizace se na konektory serva přes mlhovku nedostanete a je to neskutečný opruz, díky 2x tak velké nádrže na vodu pro ostřikovače (skla i světla), která tak zakrývá i konektory serva. Takže musí dolů nejen levý podběh, ale i nárazník a nádržku odšroubovat a povytáhnout. Pak se teprve dostanete na ty 3 konektory serva. Měl jsem na VAG chybu 00566 a u serva odešel pouze motor nebo jeho ovládání, protože jeho ŘJ s VAG komunikuje. Příčinou byl totálně zoxidovaný kontakt pro zem na prostředním silovém konektoru (pin 2) a také v uzlové svorce nad ním, odkud je tento vodič do konektoru tažen. Bohužel nestačilo vše očistit, servo bylo kaput, Píší hlavně proto, že v tom servisním manuálu pro proměření konektoru serva je chyba (záměna) u měření odporů na těch dvou konektorech, tak aby to někoho nemátlo. Měření napětí na konektorech je uvedeno správně. konektor 1 (vlevo): pin 4 a kostra = nekonečno ohm, správně má být 60 ohm (pokud je více ohm, tak stačí několikrát vytáhnout a zasunout pojistku č. 7 v kabině vozidla na straně řidiče) konektor 2 (prostřední): pin 1 a 2 = asi 60 ohm, správně má být nekonečno ohm, protože jinak by pin 1 a kostra muselo být taky 60 ohm a ne nekonečno ohm. Tak pokud měníte servo, určitě si nejdříve zkontrolujte stav kontaktů v konektorech a v těch zemnících svorkách (uzlech) nad servem, ať to servo pak kvůli tomu za chvíli neměníte znova, nebo vám neblbne. Jsou to dvě šroubové svorky nad sebou, hned pod levým světlem.
  47. 1 point
    Nechápu jak někdo může napsat vzhled je pro mě druhořadý a řešit že mu vadí poškrábané auto 😂. Buď mi na vzhledu záleží a plastiky na auto nedávám a nebo mi na něm nezáleží a odřeniny neřeším...auto 13 let vydrží i snima. Navíc odrbané to auto bude i snima... jen to z 90% vypadá tragicky. Hezký to bylo jen na té bílo černé MC.
  48. 1 point
    Mám 1.5 manuál a bez filtru...auto drobet cukalo..minulý týden při návštěvě servisu mě byl přehran sw...změna tam nějaká je k lepšímu...auto je teď na normal režim živější jak před tím na sport.Jinak už mám celkově 33.000km a nestalo se aby mě auto ohrozilo jak někteří popisují výše...
  49. 1 point
    Podivejte se panove do sekci ''Vas superb'' na stranku meho auta, tam jsem hodil nekolik video nahravek a je tam presne videt ze nic se nevibruje a zadny hluk neni!!! Clovek se pozna zda 2 valce a nebo 4 jen kdyz se podiva na palubni desku
  50. 1 point


×
×
  • Create New...