Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Hlavní panel


Oblíbený obsah

Ukazující obsah s nejvyšší reputací od 16.11.2018 ve všech sekcích

  1. 3 body
    jelikož mi to osvětlení zase začalo stávkovat tak sem se rozhodl ho kuchnout a zjistit co a jak (ano vím nový zámek stojí jen kolem 1000 kč ale proč ho kupovat když to jde opravit ... tak třeba tento článek někomu pomůže při podobném problému a řešení ... samotnou demontáž tapecu nemá asi smysl popisovat, samotný zámek tam drží na 3 M8 matkách a je zezadu ještě zajištěný plastovým trnem celý zámek je v kovovém těle které drží na 2 čepech které bylo potřeba odvrtat a pak i na 2 capkách které je potřeba odehnout a pak už stačí jen oddělit tyto části pak je potřeba oddělit plastový spoj který obsahuje konektory pro servomotorek a samotný koncový spínač spínač má z druhé strany 2 vodící kolíčky které ho vystředí na správnou pozici nejspíš pro jednodušší montáž mě se podařilo sehnat jen koncový spínač bez kolíčku ale i tak tam pasoval nahoře puvodní, dole nový ( označení ) celé jsem složil a po stranách bodl COčkem aby se celé tělo bylo zas pevné celé to zabralo kolem 30 minut a stálo kolem 60 kč
  2. 2 body
  3. 2 body
    Kluciiiii kazdej ma svoji pravdu pojdme se vratit k tematu...
  4. 1 bod
    mno a mozno ze to pojde cestou ako kedysi golf alebo passat ze v skutocnosti velky FL bol predstaveny ako nova generacia
  5. 1 bod
    je to prístupový kód. podobne je to s tempomatom, tiež na to potrebuješ ten SWaP kód, bez toho to neaktivuješ...našťastie stojí len 20 €. ale aj tak jeho "aktiváciu" som doma nerozbehal, obyčajné VCDS je na to krátke...keďže tieto autá to majú riešené online... ale ako chceš. keď na to prídeš, môžeš na tom pekne zarobiť
  6. 1 bod
    Ze by Octavia z roku 2008 mela start-stop? To se mi moc nezda. Myslim, ze ho davali az od MR2011 a to jeste jen do Green Line... @Dutch_CZ Nez jsi konektor zapojil, ukazovaly ti budiky otevrenou kapotu? Vsadil bych na to ze ne... Ja bych rekl, ze bud cidlo obcas blbne a tak ho proste predchozi majitel odpojil, nebo resil nejaky jiny problem, pri kterem se mu hodilo to ocidlo odpojit. Jak uz jsem psal, pri otevrene kapote nejdou zapnout sterace. Takze mohl napr. resit zarostly mechanizmus steracu (casta zavada Octavii) a cidlo si odpojil, aby je mohl zkouset bez zavirani kapoty.
  7. 1 bod
    Kdo se v tom trochu vyzná, je to vidět na první pohled. Určitě nepřipravený podklad. Je videt i potečená barva. Origo má mít kolem 100-110 mikronů a toto odhadem pod 300 nepůjde. Pod lakem to jede dál, takže buď celé obrousit a získat par let, nebo nový blatník. Kdyby se to opravilo dobře rovnou, nemusíš mít teď problémy. Bohužel je to trend doby. Člověk koupí poškozené auto a pak nadává, jak je současná produkce ošizená, že nic nevydrží. Původ problémů je ale jinde. To ovšem neplatí na zinkový vměstky, yetiho dveře, diamantový sváry na 5.vratech apod, kde je konstrukční chyba.
  8. 1 bod
    On se totiz zmenil pristup k Rapidu jako modelu. Puvodni, prisne budgetovy pristup, postupem casu vyprchal, protoze se ukazal jako neucinny a spise kontraproduktivni. Relativne levny zaklad (platformu) ale lehce zmenit nelze, resp. az s nastupcem, tedy modelem Scala. Nicmene je pravda, ze Rapid v prubehu vyroby postupne dospel v solidni auto, byt dnes uz zase zatizene svym konstrukcnim starim.
  9. 1 bod
    Neviem o repase ale ja som použil vodnu pumpu bez toho Eco .urvitka čo za studena zakryje lopatky kvoli emisiám.Stala cca 60eur ale mam pokoj v duši že to neprehrejem.
  10. 1 bod
    svítit nemusí a si si jist že to nevynechává pokud se motor houpe a vybruje to když sedíš uvnitř tak určo vynechává a na klapku se můžeš mrknout jak vypadá stačí sundat 1 pásku