Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 11/11/2023 in all areas

  1. 😁😁😁 Trochu pozdě, ale samozřejmě děkuji Vam za skvely sraz! 😃👍🏻 Nova specialita v Sedlisti 😂
    12 points
  2. Za mě jídlo be z problémů. Ono není snadné vybrat lokál, kde je deset let kuchyně na stejné úrovni a má dostatečně velké parkoviště. Což je podmínka pro takovéto akce. Cesta na sraz: Sedliště: Cesta ze srazu:
    9 points
  3. Co se týká jídla, tak nemůžu říct půl slova. Měl jsem sice něco jiného, ale i tak na naší straně stolu problém nebyl. @jozzi a @Bikes říkali, že jim taky chutnalo - Lukáš něco v polívce našel, ale zbytek měl v pohodě. @mičurin a @ExecutedDonut neříkali nic o tom, že by jim nechutnalo, nevím. Škoda, mohli jste to říct servírce... Co se týká Gut, tam byla dříve taky kritika. Ať už na ceny, obsluhu a nebo na jídlo. Obsluha byla včera naprosto v pohodě. Budu se opakovat, ale Guty/Sedliště budeme příštím rokem jezdit 10 let (!) Beru jako úspěch, že se i po tolika letech dokážeme sejít u jednoho stolu. Ať už na ofiko sraze a nebo na "soukromých" srazech
    9 points
  4. Také děkuji za povedený sraz Před srazem jsme s @Bikes ještě podnikly drobný výlet na rozhlednu
    9 points
  5. Tak jsem ji včera dovezl domů. Ptal jsem se, jestli tam měl někoho déle čekajícího - tak jeden prý asi 21 měsíců. Já to mám od objednání do předání 17 měsíců a 9 dní. Btw. dle nějakých diskuzí jsem čekal, že na zadním nárazníku budou nově otvory pro odtok vody - žádné tam nemám (jestli mají být tedy "provrtané" v nárazníku). Jinak poprvé v životě jsem řídil automat. Asi 2x jsem sáhl do prázdna po páce, 3x po spojce. Domů to bylo 350 km. P.S. Poprvé za asi 15 let ježdění se mi stalo (po pár kilometrech jízdy), že mě na dálnici trefil led z jiného auta (střecha dodávky) 🤦‍♂️ Protože tu @JohnyT87 píše o fotku, tak přikládám - ale není tam nic speciálního, tak není se na co dívat Btw #2. Tipuju, že tímhle toto téma umře
    8 points
  6. Este som nestihol pochvalit predosly zraz, a uz je termin na ten buduci 🫣🤣 Zradielko bolo fajn I ten zakusok, zmrzlinovy pohar Len na palacinky ja mam akosi smolu. Ked nie uz 2krat Guty, tak teraz opat 😪 tak aspon vecera Auta nafotene nemam, kedze som prisiel minutu po zahajeni a vsetci sa uz schovavali v teple. Nieco hodim ku sebe do temy, nech to tu nespamujem Ten dalsi zraz uvidime co bude a ci sa podari rozumne naplanovat...
    8 points
  7. Málem bych zapomněl na foto maskota srazu Každopádně díky moc všem za účast na CZ&SK&PL sraze Účast byla nakonec ještě větší, než byl původní plán. Takže super
    8 points
  8. Zdravím pánové, tak mám hotovo. Zadní nárazník vyměněn. Cena byla přibližně 21.000,- Kč. Montáž jsem prováděl sám. Byl zde problém s výfukem, který je u NeRS verze (mám 1,5TSi) zahnut dolů a jsou 2. Byla možnost, že uříznu výfuk a zastrčím jej do koncovky, ale dle mého měření, by to nebylo ideální a nechtěl jsem řezat výfuk, i kvůli záruce na výfukové potrubí. Raději jsem sříznul koncovku a vypadá to v pohodě. Zde soupis cen - Nárazník z vrakoviště - nenalakovaný - 3000,- (byl lehce poškrábaný, takže se použilo více plniče, prý, kdybych přivezl už nalakovaný, tak prý udělám lépe) Lakování nárazníku a 2x držáku na sensor (krajní) - 5500,- 5E7 807 231 F9R - vkládací díl levý - 476,- (černá lišta na straně nárazníku) 5E7 807 232 F9R - vkládací díl pravý - 476,-(černá lišta na straně nárazníku) WHT 003 737 - matice rozpínací - 3,- = 4x = 12,- N 909 747 01 - šroub - 20,- = 4x = 80,- 5E6 945 105 - odrazka levá - 510,- 5E6 945 104 B - odrazka uprostřed - 507,- 5E6 945 106 - odrazka pravá - 510,- 5E7 807 363 - Držák levá - 628,- (držák koncovky výfuku) 5E7 807 364 - Držák pravá - 628,- (držák koncovky výfuku) 4K0 807 180 - Svorka - 17,- = 4x = 68,- (nevím, k čemu to bylo, ale podle ETKY to tam má někam jít, ale nenašel jsem, kde a nikde to nechybí) 5E3 825 506 A - Výplň podlahy - 320,- ( musí se vyměnit za původní, jedná se o plast ve spod na pravé straně ze spodu) 5E3 233 681 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,- ( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E3 253 682 C - Koncovka výfuku O4 RS - 1,4Tsi - 1500,-( starší koncovka z O4RS 1,4TSi elektrické, pravá strana je zaslepená) 5E7 807 521 F F9R - Spojler - pro tažné (ne VIP) - 3942,- 10x – N 909 747 01 – šroub do plechu s vnitř.sestrih – 20Kč x 15 = 300Kč 10x – N 909 591 01 – matice plechová 20Kč x 15 = 300Kč 5E7 919 487 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 488 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 A - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 485 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 - Držák sensorů - 210,- 5E7 919 486 A - Držák sensorů - 210,-
    7 points
  9. Tak prý opravdu "výroba" trvala tři týdny, protože se musel dodatečně kódovat volant a auto čekalo bokem na to, až přijde na řadu. Už je prý naloženo na náklaďáku, zítra je u dealera a možná koncem příštího týdne bude k předání.
    7 points
  10. Po nějaké době obnovuji téma. Jak už to v životě bývá, časy se mění, co dříve nešlo, dnes už jde. Společně s @wirer jsme napsali článek jak ekonomicky a neinvazivně vůči autu, byť s určitými omezeními, Climatronic dodělat 😉 Pěkné čtení https://wirer.sk/o3_klima-vymena-automat/
    6 points
  11. https://www.novinky.cz/clanek/domaci-obranci-zvirat-drzeli-pietu-za-mrtve-svatomartinske-husy-40450471#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=2&utm_campaign=abtest198_novy_panel_sluzeb_varDD&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    6 points
  12. Za mě - to se nepovedlo Ty světla z kufru na víku, naživo, jak je to zakulacené. Vložka zámku jako u Golfu 8, kde to jsme. Schránka bez chlazení. Na obhajobu tvar, provedení sedadel O.K., barevné provedení po vzoru Enyaqu žádná nuda, pěkné. Madla zatím nevržou. Aby to nějak vypadalo ceníkovka 1,28mil ještě bez Matrix a 110kW ... SW infotraimentu docela slušný. Ovládání klimy komplikované, ovce4 je lepší ...
    6 points
  13. Taky přispěju s jednou skomnou fotečkou. Za mě se sraz taky vydařil. S polivkou souhlasím, občas mi tam plavalo něco, co bych si zrovna nepředstavoval. Druhé jídlo (kuřecí plátek) bez výhrad. Ono sto lidí, sto chutí. Já mám třeba raději mastné bramboráky. Čeho jsem si spíš všiml, tak postupného zmenšování té masové směsi na bramboráku. @e1. O novém lokálu se už mluvilo, ale psal výše @Pawouk většinou to padlo na tom, že tam nebylo kde zaparkovat tolik aut. Nikdo ti však nebrání založil nové téma s jiným lokálem.... Zkoušelo se třeba i Brno, ale to se moc neujalo.
    5 points
  14. Za 1. toto tení téma o ACC, tak by se to zde nemělo probírat nebo nás @Pawouk s @Ondra16V nebudou mít rádi. Za 2. když už se to načalo, tak jen uvedu věci na správnou míru. ACC lze mít jak s manuální tak DSG převodovkou, kamera není třeba. SW v radaru lze přehrát a i ACC se dá dodělat, ale u Fabie je hlavní problém ABS jednotka, kterou by bylo třeba také vyměnit (alespoň u modelů před FL ABS jednotka není kompatibilní s ACC ikdyž je auto vybaveno FA), páčky pod volantem jsou potom ten nejmenší problém.
    5 points
  15. @DušanVDíky, vnesl jsi mi klid na duši 31. 10. první info od dealera "Do konce týdne by měl být vůz vyroben." Uběhly tři týdny vyrábění a vůz je vyroben.
    5 points
  16. Z toho semišového madla bych zešílel a ten příšerný kryt nad budíky vypadá, jako by ho zapomněli sundat ... na živo jsem ho zatím neviděl, takže nějaké vyšší soudy vynášet nechci, ale zatím to na mě působí jako velké zklamání... zvenku i zevnitř... :/
    5 points
  17. Me by uprimne zajimalo, co je skutecnou pricinou takhle absurdniho diletantstvi. SW infotainmentu auta je z obecneho pohledu toho, co dnes IT systemy dokazi, velmi jednoduchy ciste deterministicky system. Odladit neco takoveho je mnohem vic zalezitost na max par mesicu nez na 4+ roky.
    4 points
  18. Zajímavý pohled na design nového Superbu... Trochu m mluví z duše: Slavný designér strhal novou Škodu Superb. Mluví o extrémním zklamání a mizerné práci, která uspokojí jen účetní | Autoforum.cz
    4 points
  19. Sehnal jsem komplet přední nárazník...vše pasovalo. Bylo jen potřeba vyměnit i podběhy předního kol. Kabeláž pro sensory parkování taky pasovali, jen se museli ty držáky na kabelu posunout a zacvaknout na jiná místa v plastu na novém nárazníku. Nic, s čím by si člověk neporadil.
    4 points
  20. Tak jistě - konstruktéři jsou úplní blbci, když jim to tady teď @PetrHrudka nandal... Označení OUTSIDE/INSIDE tam není jen tak pro legraci. Pokud máš na vnější straně správné označení = OUTSIDE, a pneumatika nemá šipku, označující směr otáčení, je to tak sparávně - a je úplně jedno, jaký má design dezénu. Vysvětluješ nesmysly.
    4 points
  21. 4 points
  22. @Jan R.Díky za fotky. Ještě jsem neměl možnost vidět naživo, což může udělat docela odlišný pohled než fotky, ale za mne: - semiš vypadá efektně, ale peklo na údržbu - už vidím, jak se peru s vysavačem v záhybech palubky... Taky bude zajímavé to vidět po 150 tis. km. - kvalita zpracování zadní části kožených sedaček působí dojmem, že je to špatně nasazený potah z Tesca za 500 Kč - přístrojový displej trčící z malého štítu je pro mne totální fail - ohromně kvituju navrácení ovládáná klimy na kolečka / tlačítka. Matlání po displeji OIV je nefungující příšernost. - bohužel pokračuje nesourodý festival mnoha různých materiálů, vzorů, textur. Doufal jsem, že v OIV to byl jen dočasný úlet. - pozitivní je, že se centrální displej zbavil toho otřesnýho a směšně působícího megarámečku, který má OIV. Chápu, že každá automobilka se nějak vyvíjí. Směr, kterým jde Škoda, se od mýho vkusu vzdaluje podstatným způsobem.
    4 points
  23. Mám to bohužel stejně, až mě to mrzí. Když se mi to líbilo, tak jsem na to neměl, teď když bych měl, tak je mi to jedno 😕
    4 points
  24. Byly doby, kdy jsem si u nového modelu říkal.... "To někdy mít, to by bylo!" Dnes mě nové auto vůbec nepřitahuje. Děs. Tak asi tak.
    4 points
  25. opet to podle fotek vypada na paradni akci ... kurna .. prestoze jsem myslel, ze prijedu, tak to nevyslo ... a stve me to o to vic, ze tam bylo to nadherne cervene auto
    3 points
  26. Ten kdo má odtahovku, nebo obhospodařuje větší vozový park, tak by si měl místo tzv. powerbanky spíše pořídit kondenzátorový startovací zdroj, který má deklarovanou neomezenou životnost, tj. nemá vnitřní bateriový zdroj a vydrží tisíce a tisíce startů a nespočet roků a to bez jakékoliv údržby, dobíjení apod. Máte to někde v kufru auta, garáži, kdy to vůbec nepotřebujete a pak to v případě nutnosti po jakkoliv dlouhém odložení (třeba i několik roků) okamžitě použijete. Je to dražší, ale pro větší vozové parky, nebo rodiny s větším počtem aut, nebo menší dopravní firmy , které musí fungovat v jakémkoliv počasí, asi ideální pomůcka na problémové zimní starty. Uznávám, pro nás co mají doma 1 - 2 auta, je to dost velká investice, která se dost těžko vyplatí. Viděl jsem to v činnosti na vlastní oči a opravdu to funguje perfektně a velice rychle. https://www.bateriecepek.cz/kunzer-ultracap-booster-12v-800a https://www.youtube.com/watch?v=ernn2HBzfpU&ab_channel=bateriecepek
    3 points
  27. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/BnNGALyQ#oUwTkA65bVP3W5Ve_QNmxA
    3 points
  28. Pozrel si si všetky testy? Vyhráva tam aj Michelin a Bridgestone a ku všetkému si môžeš parametre hodnotenia nastaviť ako chceš (čo sa nikde inde nedá), takže prakticky to môže "vyhrať" takmer každá pneumatika. Oproti tomu keď si pozrieš taký test ADACu, tak parametre testov sú nejakým záhadným spôsobom nastavené vždy tak, že to najviac pasuje aktuálnej novinke od Continentalu. Ale ani neviem, že prečo ti to píšem. Ak chceš, kľudne sa rozhoduj podľa toho, že aká reklama je alebo nie je na nejakom webe, aká značka ti je, alebo nie je sympatická, nakoniec ty budeš ten kto na tom bude jazdiť. 🙂
    3 points
  29. Jde o zvyk. Na těch 17" je to víc uskákaný. Nejvíc je to znát po výměně (jak je tady už přede mnou napsáno), pak ne že by se to zlepšilo, ale člověk si zvykne. Ty 16" jsou prostě pohodlnější. Na některých rozbitých silnicích jezdím podvědomě trochu pomaleji, než se dá na zimních při podobném komfortu. Měnit to ale nehodlám, na léto 17", na zimu 16".
    3 points
  30. Co viem, tak vyhrev celneho ma 2 osobitne konektory, 1 pre pravu a druhy pre lavu stranu. Su za plastom stieracov. Kostra by mala byt spolocna v hornej casti, nad spatakom Schema uvadza 3 poistky a 2 rele. Ak nepomaha vymena poistiek, skusil by som medzi sebou lrehodit rele. Ak ani to nepomoze, tak ostava spominany konektor pod plastom stieracov
    3 points
  31. Bohužel, naprostá pravda...
    3 points
  32. Uz leta kupuji pouze stiraci listy (gumicky) na AliEx v nejdelsi delce k autum co mame doma. Pouze zastrihnu na prislusnou delku. Drzaky zpravidla vydrzi roky. Na SIII jsem menil poprve cele sterace letos zase za originaly (praskla zapadka na drzaku). Na druhem aute (A-K) jsou ted Bosch, ale tam byla vymena spise z duvodu spatne konstrukce originalnich steracu (L sterac je extra dlouhy - 700mm). Dulezite je aby nebyly stiraci listy (gumicky) prilis stare a tvrde, jinak sterace skacou a spatne stiraji. Sejmu koncovku a kryci plast, vysunu stiraci listu. Pak vse v opacnem gardu s novou listou. Cela vymena zabere par minut. Menim dle potreby (1-3x) do roka podle najezdu - pri cene z AliEx je to korunova zalezitost a vysledek vzdy 100%.
    3 points
  33. Ano, je toho trošku více. Prostě RS výfuk je jiný. Je rovný a míří přímo do koncovky. Bohužel, neRS výfuky jsou odlišné. Jdou z boku, neboli jdou směrem ke koncovce RS z boční strany. Dále ohyb výfuku začíná dříve než koncovka. Pokud bych provedl řez výfuku, tak by se neRS výfuk dotýkal kovové koncovky a mohlo by dojít ke zničení plastových dílů na zadním nárazníku. Nemluvě o vibracích za jízdy výfuku vůči koncovce v nárazníku. Dále, pokud bych neRS výfuk zaříznul dále od koncovky, tak by zase mezi neRS výfukem a koncovkou vznikla mezera, což je opětovně riziko par z výfuku a mohl by dojít k poškození zadní části vozidla. Takže z logiky věci, kvůli bezpečnosti a záruce na vozidlo, byl proveden tento úkon, aby nedošlo ke zničení majetku a přinejhorším i životů. Určitě má Škoda-Auto důvod, proč je koncovka namířena dolů namísto do nárazníku. Pokud bych chtěl mít vizuálně stejný výfuk, tak jedině koupit nový výfuk z RS, ale to je logicky ekonomický nesmysl. Na druhou stranu, pravá koncovka je zaslepená, což má i originál O4 RS 1,4TSi. Pokud jde o dým z výfuku, tak v zadní části je trochu kouře v zimním období, ale nejde poznat odkud to jde. Stejně se autem jezdí a nestojí se. Pak ti zafunguje přeci Start-Stop 🙂 Pokud by někdo chtěl, tak stejně pozná, že to není RS. Tahle úprava neměla za cíl, aby to vypadalo jako RS varianta. Těm znakům RS jsem se vyhnul. Šlo jen o design, který je líbivější a dravější. Ale, jako vždy, což je klasika, se může objevit hnidopich, který má RS a štve ho to, čekal jsem to a čekám to 🙂 a neřeším. Chtěl jsem tímto článkem jen pomoci členům fóra, k tomu, kdyby chtěli provést stejný upgrade jako já. Na druhou stranu, když se zamyslíte, tak jaké značky dávají ještě výfuk do koncovky? 🙂https://www.topspeed.sk/novinky/falosne-vyfuky-neobisli-ani-autosalon-v-parizi/15152
    3 points
  34. @malina202 Start/stop už od určité verze jednotky nelze ošálit posunutím hranice napětí a musí se udělat HW úprava (kablík z AliExpresu). Paměť DCC není paměť v pravém slova smyslu, ale parametrizací je určeno pro každý profil, jaký profil se má aktivovat po vyp/zap. Tzn. že např. Sport se může vrátit na Normal, ale Comfort třeba na ECO, atp. Je tu možnost si vyrobit vlastní dataset dle svých představ a pak nahrát přes VCP: https://github.com/jilleb/MQB-FPA/tree/main Pípání vypnout lze, ale možnost zavírání tlačítkem zevnitř je opět parametrizace a je závislá na konkrétním typu a SW jednotky. Vypnout ostřik světel úplně nelze, ale je možnost určit, po kolika ostřicích okna se mají ostříknout i světlomety, popř. nastavit prodlevu mezi ostřikem skla a světel. Ohledně tempomatu a PDC Ti již odpovědeli @hamoun a @wirer Jinak já jsem z Dubče, tak se klidně můžeš zastavit, až pojedeš kolem, oskenujeme auto, aby se vědělo, co tam je za jednotky a jejich verze a uvidí se, co jde a co ne.
    3 points
  35. WhatsApp Video 2023-11-22 at 22.45.45.mp4
    3 points
  36. Poslední verze EN VCDS 23.11.0 a VIIPlusLoaderu 8.23.11 LINK Nemáte zač EDIT: Pardon, prohodil jsem link, už je to ok
    3 points
  37. @Malta něco pro tebe Původní motor, měněná převodovka. 1.0TSI, najeto 736 000km
    3 points
  38. Origo schránka je naprosto nepoužitelná. Zbytečně vyhozené peníze. Já jsem to vyřešil následovně. Koupil jsem 2 plastové kufříky made in China, na které jsem zespodu přilepil suchý zip, aby držely na místě a necestovaly. Kufry jdou kdykoliv vyjmout a znovu přichytit ke koberci, ale není to potřeba, protože po posunutí sedadla dozadu, jde kufřík otevřít. Po vložení manuálu, zelené karty, formuláře o záznamu dopravní nehody a vesty je tam ještě min 50% volného prostoru. Při normální poloze sedadla není prakticky vidět. Cena třetinová (2x kufřík za 726,-Kč včetně dopravy), užitnost o 100% lepší, nehledě k tomu, že s kufříkem lze kdykoliv odejít.
    3 points
  39. Ale som ich mal asi 5, plus 1 na veceru. Ale o tom pssst, jediny dokaz ma nastastie iba @Skodzinek
    3 points
  40. Tak údajně by ta moje měla být minimálně na lince.
    3 points
  41. Upřímně? To je prostě hrozný, horší než jsem čekal. Přes tu palubku, dobastlenou kapličku a staromódní obrovský displej prostě vlak nejede. Budu si svého současného auta zase o něco víc vážit. 😁
    3 points
  42. Tak jsem si včera vyzvedl auto 🎉, objednával jsem viz citace. Při předání jsem měl asi 1,5h instruktáž - většinu věcí už jsem měl nastudováno (za ten skoro rok čekání) a na cestu jsem vyrazil prakticky po tmě přes hustý pražský provoz (nejsem z Prahy). V kombinaci s novým moderním autem (přechod z Fabie 1) to bylo něco, ale za Kolínem už jsem jel celkem na pohodu (začínal jsem se sžívat s asistenty). Mile mě překvapilo, že jsem neplatil za přezutí pneu, i když jsem je nebral od Škodovky. A jinak auto super, cesta 248 km, dojel jsem se spotřebou 5,6l o půl jedenácté večer 🙂
    3 points
×
×
  • Create New...