Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/03/2020 in all areas

  1. 8 points
  2. 8 points
    Ano pravda. Škodovka je dnes technologicky velice zaostalá. Zatímco v době O2 to byli technologičtí leadeři, tak v dnešní O4 je dost bída. Taky mi příjde, že těch technologií je zkrátka málo. O4 měla mít ještě například plně autonomní jízdu, převaděč spojitosti a mezigalaktický teleport. Navíc má málo displayů a sem tam ještě dokonce konvenční tlačítka. No zkrátka automobilový pravěk. A ještě je třeba velkohubě prohlásit, že ani ten design nenabízí, protože na základě mého subjektivního dojmu se mi Škodovky nelíbí. K ostatním bodům se ani nebudu vyjadřovat. Skoro se divím, že tu vůbec ztrácíš čas.
  3. 7 points
    Ano, je pravdou, že aktuálně jsou zákazníky hlavně lidé a firmy, kteří nákup nového auta plánovali už před "krizí", ti co to nutně nepotřebují, tak čekají, co bude. Edice 125 let, je dobrý krok, otázka je, jestli ten nový interiér a ovladatelnost vozidla zaměřenou na tablet osloví i generaci lidí 40+, protože ti ví, že praktičnost je u jízdy důležitější, než 10 palcový multi tablet, přes který ovládáte kde co a průduchy ve středovém panelu, které jsou kandidáty na to, zavřít je a už nikdy neotevírat, nebo mi za cestu do Brna umrzne ruka. Já jsem ročník 86, živím se v odvětví IT bezpečnosti a digitalizaci mám rád. U nové Octavie je to ale to hlavní, co mě odrazuje, protože není zvládnutá + také mě odrazuje, že paleta motorů z koncernu leze jak z chlupaté deky a nebudu čekat věčně, když hodnota auta na protiúčet padá každý měsíc dolů....ač se mi designově (liftback) z venku líbí moc, přednost dostane Karoq nebo Superb.
  4. 6 points
    Kdyby to ale nebyla skoro pravda.
  5. 6 points
    @_Denis_ [emoji1787] na margo nedavnej diskusie co som tu cital
  6. 6 points
  7. 6 points
  8. 6 points
    ssp-103-skoda-fabia-iii-vehicle-introduction-part-i.pdf ssp-104-skoda-fabia-iii-vehicle-introduction-part-ii.pdf
  9. 5 points
  10. 5 points
    Twl, vždyť tohle je normální. Lidi co si koupí volítanou Octu za 100k neřeší nějaký detailing. Ti potřebujou mít přesouvalo a velkej kufr, to je podstatný [emoji846]
  11. 5 points
  12. 5 points
    @RDMBR :-) Lane assist jsem musel vypnout, na okresce se chytá každá spáry a řve jak protrženej. Vůči OIII na 18 mi přijde na stejné trase tišší a i rány do interiéru pronikají tlumeněji. minusy Jednou jsem zaseknul infotainment a pomohl až restart :/. Našel jsem položku v menu která nic nedělá.... A pobavila hláška při couvání - "zadní kapota otveřená" když jsem při příjezdu couval k domu :/
  13. 5 points
  14. 5 points
    Přeji všem hezký den. Tak dnes jsme se konečně dočkali. Brouk je konečně doma:)
  15. 5 points
    [emoji3] Co na to náš znalec předpisů Motos?
  16. 5 points
    Pretoze sa bud vrtate v tom,o com nemate paru,alebo to davate robit kadejakym amaterom.Kodovanie modernych aut uz davno nieje ziadna brnkacka.
  17. 5 points
    Dnes poprvé naživo 😀 Modrá lava ji sluší👌🏼
  18. 5 points
  19. 5 points
    Mě nová Octavia neuráží ,ale těžko řeknu. "tu chci" i když si ji dovolit můžu nechci... nenašel jsem žádný důvod proč něco takového kupovat. Co to auto má a jiné ne ?? Nic. Spíš má dost věcí které nechci nebo jsou nastavené jinak než si představuju. Jestli se někomu líbí já mu to neberu ať si každý utratí svoje peníze za co chce.
  20. 5 points
    Asi nejhezčí interiér, co škodovka bude teď vyrábět 👍🏻
  21. 4 points
  22. 4 points
    Tak dnes jsem vracel O4 110kw tdi ve style, najel jsem s tím od pátku cca 500km. Oproti o3rs tdi, je při ostřejší jízde dost znát že vzádu nemá víceprvek. Typicky při příčné nerovnosti v ostré zatáčce to jakoby uskočí - to stejné, když jsem měl půjčenou obyčejnou o3. Je to dost nepříjemný. Jinak je to vyladěné dobře, podíl na to mají ty malá 17" kola. Nevím na co je tam režim normal/sport u podvozku, když to nemá DCC, co by to mělo měnit ? Zátah mi přišel pocitově taky na víc než 110kw, ale ve vyšších rychlostech už to tak zajímavé není :-) Převodovka občas ve vyšších otáčkách sem tam cukne, jednou se mi jí i podařilo nějak zmátnout, že cca 1,5 vteřiny trvalo než přeřadila. Ale nemůžu soudit, teď mám manuál a občas jedu s 8st. automatem v bmw a to je jiná liga. Matrix světla pěkná paráda, jako když jedete ve dne a nemusíte nic přepínat, až na to že ty cedule kolem silnice, při té intenzitě světla svítí dost, pro oči je to takové nepříjemné. To kontroverzní nastavení klimatizace - je to vždy jako proužek dole na displeji - tedy jen teplota + výhřevy sedaček. Potom jsou dole solo tlačítka pro výhřevy a ofuk skel. Pak klasicky výhřev volantu a zrcátek, takže v zimě je vše potřebné na jedno kliknutí. V létě asi člověk řeší jen teplotu, takže za mě bych v ovládání klimatizace zase až takový diskomfort neviděl. Za mě tedy asi zase půjdu do RS tdi, pokud teda ta cena teda nebude mimo. Nepochopil jsem ty slevy, když jsem se prodejce ptal tak lepší cena je při odběru alespoň dvou vozů během 12ti měsíců. Když jsem kupoval O3, tak na ičo bylo jedno, že beru jen jedno auto a dostal jsem 13%.
  23. 4 points
  24. 4 points
    Problém těchto řešení je, že když odejde napájecí adaptér kamery, nebo se koupí nová kamera s jiným konektorem (některé mají mikro a jiné mini USB) tak se celé kabelování musí znovu opakovat. Já jsem si domontoval USB konektor do krytu u zrcátka jak to má Octavia. U pojistek jsem dal pojistkovou zlodějku s auto zásuvkou. Do auto zásuvky 5V napáječ s USB A konektorem. Sloupkem a střechou jsem protáhl 2m A-A USB prodlužovák. Do krytu u zrcátka jsem namontoval USB vývod ze starého počítače (bylo třeba mu vyměnit konec z původního 5ti pinu na klasický A konektor. Když odejde napáječ tak ho snadno vyměním. A když budu mít jinou kameru tak vyměním jen ten 20cm kablík mezi krytem u zrcátka a kamerou. P
  25. 4 points
    Ono hlavně manuální klimatizace ovládaná přes ten tablet, u automatické by mi to ani tak nevadilo, ale ta mechanická, to bude vyloženě super...
  26. 4 points
    Pánové, musím taky přispět do tohoto tématu. Nevím, jestli přesně chápu, co myslíte slovem plachtění, předpokládám, že se jedná o jízdu na volnoběh. První moje auto byl Wartburg - ten měl volnoběžku a člověk, když dal nohu z plynu, tak prostě jel na volnoběh. U dalších aut jsem si zvyknul vyřazovat rychlost nebo naopak nechat zařazeno, či podřadit, když jsem potřeboval brzdit motorem. Teď mám Karoq půl roku, najeto 23 tisíc km. Zpočátku jsem jezdil v režimu ECO, že ušetřím. Ale asi mi to nic nepřineslo. Po přečtení mnoha příspěvků jsem techniku trochu vylepšil následovně: po startu přepnu na režim ECO, protože občas dojíždím na volnoběh (jak jsem léta zvyklý - a nikdo mě nepřesvědčí, že to je špatně). Následně potažením páky dozadu přepnu do módu SPORT, protože v něm auto lépe akceleruje, při potřebě předjíždění podřazuje. Když potřebuji dojíždět z kopce a brzdit při tom motorem, nechávám SPORT. Když potřebuji dojíždět nějakou vzdálenost - třeba před vjezdem do obce, před výjezdem z dálnice, potažením páky dozadu tam šoupnu ECO a jedu na volnoběh. Je paráda, že si člověk může vybrat...
  27. 4 points
    @Libac bud taky laskavy a ukaz trochu ucty ludom co tu BEZPLATNE pomahaju ostatnym. Podakuj, otestuj, referuj, pripadne popros o pomoc a cakaj na odpoved bez spamovania... Vsetko dalsie tu NEPATRI a NECHCEM to tu vidiet.
  28. 4 points
    Nechápu, proč někdo dá záporné hodnocení někomu za to, že má snahu sem vložit novou verzi, není zas tak jednoduché je získat. Bohužel se stane, že aplikace nemusí býti funkční a to z více důvodů...…..
  29. 4 points
    Nová verze,třeba vyzkoušet Carista.ver.5.1.beta-6.build.510006.apks Carista.v.5.1.beta-6.b.510006.crk.Support.apks Carista.ver.5.1.beta-6.build.510006(armv7).apks
  30. 4 points
  31. 4 points
    Je. Asi ne moc pěkně, ale alespoň tipy. Od nejnovějších po nejstarší. Pokud je tam i popis, pak pod linkem odkazujícím na daný post. Autor @Pawouk to může upravit a vložit :) Možnosti kódování u OIII.docx
  32. 4 points
    Sraz výborný, můj odjezd s Pawoukem ve 22:15😂😂
  33. 4 points
  34. 4 points
    No, jo.....tak já to tady taky veřejně řeknu. Krásná, jednoduchá, dnes již stará OIII, budu na tebe vzpomínat. Mě se ty asijské designové křivky a některé tzv. cetky na OIV opravdu nelíbí. Asi by to chtělo návrat Kabaně přímo do Škodovky. Před mnoha a mnoha věky, když stvořil nádherný kukuč Yetiho s kulatými světly, no nebylo to krásné, když se Yeti neopičil po ostatních modelech a byl již z dálky rozeznatelný. I známý Jeremy Clarkson z Top Gearu byl z něho tehdy nadšen. Dnes abych hádal, co to ke mně vlastně z dálky jede, jestli Scala, Octavia nebo Kodiag, Karog, prostě uniformita non plus ultra.
  35. 3 points
    Tak jsem si s tím malinko pohrál a jde to :-) trošku meření a řezání :-) pak jsem vnitřek vyplnil termoplastem (z Alliexpresu) na oba by mělo stačit cca 100g balení. Postupně vždy jednu stranu vyplnit termolastem a zasunout do sedačky (nejlépe oblepit izolepou ať si ji nepošrábete) a nechat vychladnout, po vyndaní doupravit termoplast. Takhle postupovat i na druhé straně. Pak termoplast přestříkat černou barvou a poté nalepil samolepící gumovou podložku (z OBI - pod nábytek), šla by použít asi i samolepící flís nebo plsť. Rozměry jsou orientační, taže raději větší a pak dopilovat!!! Sprotline_holder_vid.mp4
  36. 3 points
    Víš co? Můj názor je, že kola dělají auto. Nemám na svém sice nějak echt, ale na takovým pěkným autě mít takové papuče! co už.
  37. 3 points
    Slovenský škoda eshop //akcia skončená...
  38. 3 points
    Záleží na tom, co člověk od Karoqa očekává. Pro mě to je ideální denní dopravní prostředek z bodu A do B. Vše funguje jak má, není to přehnaně velké na parkování ve městě, zároveň ale prostorné a docela pohodlné. Jinak to samozřejmě není auto, ze kterého by si člověk sedl na zadek a dýchaly na něj emoce. Ale je to dobrý stroj, který slouží. Právě kvůli tomu je podle mě kombinace 1.5 TSI a DSG úplně ideální. Je to tiché, bez vibrací a s manuálem by to bylo takové ochuzené. Ten automat k charakteru auta skvěle pasuje. Já osobně mám jen auta s automatem od cca roku 2007 a už bych nikdy neměnil. DSG v Karoqu sice není ani zdaleka nejlepší automat, jaký jsem kdy měl, ale rozhodně neurazí a celkově se na jeho charakter dá snadno zvyknout. Co mě teda na Karoqu opravdu ale štve je ta mini nádrž, ale to výběr motoru nebo převodovky neovlivní.
  39. 3 points
    Nie,urcite vacsina z nas to neriesime.Davame sem iba realne cifry na porovnanie,nech si pripadny zaujemca dokaze pozriet,ako sa to asi zhruba hybe pri tejto motorizacii.Samozrejme,ze sem obcas zabludi nejaky ustrelar a bude tu flakat spotreby 3,8...4,2 a podobne,tomu sa ale zabranit neda. Kazdopadne ale pisat,ze ci jazdim za 7,alebo za 12 je putna mne skor zavana chvastanim.Kto totiz natoci rocne riadnu porciu km,toho bude uz 5 litrovy rozstrel v spotrebe zaujimat.
  40. 3 points
    Ta manuální klimatizace ovládaná přes display bude za trest :/
  41. 3 points
  42. 3 points
    A proto všechny škodovky se systémem ESP, které mají již postarší a třeba nepříliš nabitou baterku, jsou tímto také ohroženy. Že se o tom ŠA za ty dlouhé roky nikdy nezmínila? Nehledě k tomu, že sám ten pofidérní systém S/S ve spojení s inteligentním dobíjením baterii udržuje skoro vybitou...
  43. 3 points
    @csabac nie je to tak, ze appky v OBD11 su uz veci rychlo nastavitelne pre uzivatela ale dalsie veci mozes menit v Coding a Adaptations jednotlivych jednotiek? Len poviem nieco z mojej praxe. OBD11 dokaze velmi podobne veci ako VCDS = velke riziko ze amateri, nedomyselni, zbrkli, a premudreli uzivatelia si dojebu kadeco. Preto zopakujem zasady kodovania - vsetky veci zalohovat (papier, printscreen, ak to soft umoznuje tak cez neho) - nemenit veci len zo zvedavosti - vsetky veci zalohovat - neklamat / nezatajovat veci co ste menili ak idete po radu na fora - vsetky veci zalohovat - nepytat sa na konkretny zoznam mozneho kodovania vasho auta. Nic take neexistuje - vsetky veci zalohovat - nepytat sa kedy vyvojari pridaju A, B alebo C. To vedia len vyvojari - vsetky veci zalohovat A uz len posledna NAJDOLEZITEJSIA VEC. VSETKY VECI ZALOHOVAT!!!
  44. 3 points
    To dvouramínko ve mně, postiženém profesní deformací, vzbuzuje pocity, že někdo jen to spodní rameno odretušoval a lajdácky neodstranil napojení na věnec volantu. Interiér mi přijde beze změn - možná ta béžová je trochu jiná, ale tyhle fotorendery můžou dost kecat...
  45. 3 points
    si stěžuješ a co by za to ostatní dali, aby jim to trvale nefungovalo :)
  46. 3 points
    1.6 neni na bezne jezdeni vubec problem. Spousta lidi ale mentalne tento motor nezkousne. Proto jsou ceny tam, kde jsou. Rozdil v dynamice 88kW verze prekvapive oproti treba OIII s 1.6TDI/77,81,85kW neni zasadni.
  47. 3 points
    Já se se zaslepenci, kteří nikdy očividně nezkusili nic jiného, hádat nebudu a zůstanu u svého názoru, ostatně tak, jak jsem psal i předtím - že JÁ BYCH MĚL JASNO, kdyby tady někteří uměli číst. Design je subjektivní, objektivní jsou problémy se zpracováním, spolehlivostí i materiály. Nicméně pokud DNES má OIV nějaké (ne všechny ve třídě dostupné) technologie, což jsem opět nikde nepopřel, nic to nemění na skutečnosti, že Škodovka s velkým pompézním a mediálně zveličeným představením vždy přijde s něčím, co je už tak 5-10 let standardem i u aut nižších tříd konkurenčních značek. Tolik k tomuto tématu za mě, ať si koupí kdo chce co chce, aspoň nebudeme všichni jezdit v tom samém.
  48. 3 points
    Kdo se v tom litru neprojede, tak většinou nevěří, jak dobře ten motor jede, a to jak 70, tak i 85 kW (potažmo 81kw v Rapidech a v nových modelech s "novým" 1.0 TSI EVO). Drtivá většina TSI motorů má stejně o pár kW víc a tím, že jsou lehké a točivé, tak pocitově se s nimi jede líp než s podobně výkonnými TDI. Když vzpomenu na služební Yeti 2.0 TDI s 81kW, která papírovými hodnotami (kW i krouťák) 1.0 TSI 70 kw předčí, tak v reálném provozu byla určitě línější, než tento slabší litr.
  49. 3 points
    Tak já mám třeba 194 cm a přes 100 kg živé váhy ... a karoq je pro mě jako dělaný, sedačky ve style maj dobré boční vedení. Ta mazda vypadá zajímavě, minimálně jako varianta, až budu za dva roky hledat náhradu za embéčko. Před rokem jsem ji v hledáčku neměl. Pokud jde o Tucson vs Karoq ... ten jsem v hledáčku měl, poměr cena/výkon určitě lepší než embéčko. Problém je praktická nemožnost konfigurace výbavy ... prostě ber co je, nebo máš smůlu ... embéčko jsem si nakonfiguroval, jak jsem chtěl. Moc nechybělo a měl jsem Tucsona, ale prodejce neprojevil o zákazníka zájem, tak jsem šel naproti přes ulici a koupil embéčko. Pro embéčko rozhodl i varioflex, sklopné origo tažné a hlavně nepřímé měření tlaku pneu, jakožto i předchozí kladná zkušenost s embéčky. Na druhou stranu, pokud bych se rohodoval dnes, šel bych i přes některá negativa (vyšší spotřeba, nepraktický kufr a nevyjímatelné zadní sedačky, nebo TPMS) do Tucsona, nebo do cokoliv jiného, než embéčka. Prostě současné embéčko mě nějak nesedlo ... motor pořád nic moc, občas pořád při rozjezdech klokaní, asistenti varující před překážkou občas asistují na ránu pěstí a pokaždé v obdobné situaci jinak, tedy nepředvídatelně, sem tam při jízdě různé pazvuky. Kdyby to byl duster, tak bych to neřešil a bral bych to jako adekvátní projev za tu cenu. Embéčko bylo ale o poznání dražší a kvalita ceně neodpovídá. Kdyby bylo v těchto ohledech dotažené, bylo by to jinak výborné auto.
  50. 3 points


×
×
  • Create New...