Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/01/2021 in all areas

  1. no a pak ze nevydrzi ani 100tis...
    13 points
  2. WhatsApp Video 2021-07-10 at 07.53.05.mp4
    12 points
  3. 8 points
  4. 8 points
  5. Kdyby moji ženě nějakým nedopatřením odjelo sedadlo na moji pozici, tak nedosáhne na pedály. Toto nastavení je opravdu nebezpečné.
    5 points
  6. Já mám tělo z masa a kostí, nesedím v prkené poloze za volanem jak robot s rukama pevně spojenýma se sloupkem řízení. Nevím, zda jsi někdy v OIV aspoň seděl, když si odvažuješ tvdit, že bys to ukroutil. Veř mi, že ani prd. Ten volant je stejně tvrdý jako s vypnutým klíčkem na místě. Dle mojí zkušenosti byl možná ještě tvrdší, vpodstatě s tím nad 100 kmh nešlo skoro vůbec otáčet. Nevím, co se tam rozbilo, nemuselo se to uplně vypnout, třeba se to zablokovalo (servo jelo, ventil nesep...netuším). Nemám problém se věnovat řízení, nahoře to i píšu, že se řízení věnovat chci. Jenže někdo v ŠA si myslí, že jsme všichni nerdi a když má dotykový display mobil, kávovar, lednice, tak to musí mít i auto. Kolik lidí zaměstnávají a kolik lidí jim řeklo, že to je ergonomický nesmysl ? Jak se mám trefit jedním prstem za jízdy na tablet 10x20cm a "zmáčknout" konkrétní tlačítko, když to nemohu nahmatat (prsty nemají zpětnou vazbu) ? Jinak, než tupým zíráním na středový panel to nejde. Jeden příklad: má to full led, ale na automatické nastavení sklonu už nebyl rozpočet.....ok, tak jakpak si teď seřídíme sklon světel, když to nemá kolečko pod volantem? Vlez do menu a 6x někdě klikni, než se proklikáš. Fajn, mám to dělat před jízdou. Nastartuji a někdy i minuty čekám, než mě panel pustí vůbec něco dělat, možná i 1x musím vylézt a zamknout, potom projít další a další položky v seznamu předletového plánu, například se podívat na počasí a zjistit, jestli mi bude zima nebo teplo a pokusit se nastavit klimu předem, pokud tam zrovna mám volbu pro nastavení teploty, protože ta někdy zmizí i s ukazatelem času. ......že jdem všichni na porážku nám nevadí, hlavně že nás vedou že ? Na obhajobu ŠA chce většinu asistentů unie. Vůbec se Britům nedivím, že jsou venku. To je ale už jiné pohádka.
    5 points
  7. Sedliště u Frýdku - Místku @xmenadis nebo si snad myslíš, když jsi ve složce o MS kraji, že sraz bude v Čechách?😉
    4 points
  8. To je fofr😁😁 VID-20210710-WA0001.mp4
    4 points
  9. Mě by zajímalo, kde "všude slyšíš", že jsou špatné. Já zase "všude" slyším/čtu samá pozitiva. Pročti si tady témata na fóru v sekcích všech modelů, kde se tyto motory vyskytují (Fabia III, Rapid, Scala, Kamiq, Octavia III a IV, Karoq) a budeš moudřejší. O žádných fatálních závadách se nedočteš, ba naopak. Motory šlapou jak hodinky, překvapivě hezky jedou a při klidné mimo městské jízdě se dá jezdit ve Fabii pod 5 litrů. Zatím to vypadá na povedené motory. Ostatně ve Světe Motorů ho rozebrali ve 100.000 km bez známek opotřebení. Bát se ho tedy rozhodně nemusíš, hospodské inženýry ignoruj.
    4 points
  10. Dneska trochu kodovani a nejaky hardware... Dodelal jsem si ambientni RGB osvetleni nohou ovladane pomoci infotaimentu auta... Vse barevne sladene a funkcni... Na videu to tak nevyzni (skomolil to fotak co nahraval)... Jednotka 09 umoznuje dodelat RGB ambient i na dalsi veci osvetleni klik, dveri, popelniku, odkladaci skriny a ovladani svetilek v horni casti jak je kastlik na bryle... Vse jak to ma AUDI... :) 2021-06-25 21.56.42.mp4
    4 points
  11. Sraz po opravdu dlouhé době. Moje fotka je teda trochu skromnější. Cesta byla dlouhá :D
    3 points
  12. Tak abyste neřekli, že jsem přijel špinavým autem tak jsem tomu dnes venoval celý den a trošku to přejel hadrou. 😂
    3 points
  13. co tě vedlo hrabat do auta, který je v záruce?
    3 points
  14. Tak týden v servise a je opraveno. Škoda 38 000. + půjčeni náhradního auta.
    3 points
  15. VID-20210718-WA0000.mp4 VID-20210718-WA0000.mp4 VID-20210718-WA0000.mp4
    3 points
  16. Já před časem koupil A119 V3 v sadě s kartou a polarizačním filtrem, jen se nějak ještě nenašel čas na instalaci. Taky to přenechám odborníkovi, aby to trochu vypadalo, i když chci jen jednoduché zapojení se zapnutým klíčkem... Ještě zmíním, že Viofo jsem vybral i proto, že má místo baterie kondenzátor. Baterka teplem a opakovaným připojováním k proudu/nabíjením trpí, proto mi kondenzátor přijde lepší řešení.
    3 points
  17. Facelift a nová šeda Graphite 👍🏼
    3 points
  18. Namontováno z autoclony. Drží na magnetech
    3 points
  19. Tohle je přesně tzv. Kvasinský malý polep pro tuzemsko, cizina má ještě polepené A a C sloupky plus horní hrany všech dveří. Vím že Fabia A Scala se polepují méně nebo vůbec.
    3 points
  20. Ahoj, pro přehled konkurence jsem sestavil tabulku, jde jen o rozměry podvozku a délku: rozmery fabie4.pdf
    3 points
  21. Taky bych se nehádal....12/2020 naše auto právě stažené z kamionu.
    3 points
  22. Přidám taky svou trošku do mlýna.....mám 1.5 Ambition plus MT, přebíral jsem letos v půlce dubna. Aktuálně mám najeto 12000. Nepozoruju žádné problémy, asistenti fungují jak mají. Občas mně hned po startu zahlásí, že front asist není dostupný, ale do minuty to zmizí a je to v pořádku. Jsem spokojený. Příjemné auto, jezdím s ním rád, manželka taktéž. Kolega má 2.0TDI 110kw DSG Style, přebíral loni v červenci. Asistenty musí vypínat, jinak je jízda o nervy. Celkově je na elektroniku hodně nahněvaný. Není moc spokojený.
    2 points
  23. Souhlas, facelift mě aktuálně vůbec nezajímá, pro mě je největší tajemství, jestli se dočkám svého auta dříve jak za rok od objednání 😁 Ty čipy ještě budou problém pravděpodobně relativně dlouho, ale není divu, že se výrobci raději zaměřili na výpočetní techniku, kor když vím, jak se automobilky umí chovat ke svým dodavatelům
    2 points
  24. Před dovolenou jsem stihl dodělat pouze přední podběhy. Použité materiály: Na plech: https://www.ahifi.cz/comfortmat-d4.html Na plastový podběh: https://www.ahifi.cz/comfortmat-blockshot.html Od obojího jsem objednával 3ks 70*50cm, ale D4 mi polovina zbyla. Blockshot jsem zdělal celý. Klasika. Hever. Sundat kolo. Označit si, kde končí plast, aby pak nebyl antivibrační materiál vidět. Sundat podběh, který je na torx šroubech. Mám MR2019 a mám půl auta na spodku plast, takže je tam těch šroubů požehnaně. Plech vyčistit > odmastit > D4 nalepit na místa, která po nasazení plastu nebudou vidět a uválet válečkem. Plast vyčistit > odmastit > Blockshot nalepit na co možná největší plochu. Mám od výroby originální gumové těsnění pod plastovým podběhem, které vyplňuje celý otvor před předními dveřmi. Tato "pěna" je tovární odhlučnění, které celkem nasákává vodou. Moje vylepšení je, že i toto těsnění jsem polepil vrstvou Blockshotu. No jak asi tušíte, pokud je podběh dělaný cca "nafest" a vy na plech přidáte 4mm a na plast dalších 7mm + na tu pěnu ke dveřím dalších 7mm, tak logicky opětovná instalace podběhu je na prášky + já jsem si od výroby nechal namontovat ještě zástěrky. Slabší povahy se do tohoto nepouštějte, nebo to alespoň nedělejte poblíž dětí, protože by se mohli chvilkama červenat i dlaždiči. Naštěstí se vše podařilo + mám ještě extra vylepšení v podobě jedné vrstvy na originální pěně. Výsledek je znát. Otestováno na špatných cestách i dálnici. Vidět není nic. Poznat to jde až na poklep na plast, kdy je rozdíl oproti zadním podběhům velmi znát. Jinak sorry za ty spinavé podběhy atd. ,ale nestihl jsem vapku a tak jsem umyl jenom lepené plochy.
    2 points
  25. Ono jde o zvyk. Když si sednu do nového Tusconu a pak do Karoqa, tak v kvalitě materiálů a zpracování interiéru je to jako když přesednu z Karoqa do Dusteru. Prostě embasofirmě začíná nějak ujíždět vlak, to je samá konektivita (věčně nefunkční) a elektrowageny, ale u klasických wagenů je konkurence jinde, třeba za pár let bude embaso na elektrovýsluní a konkurence v zadeli ... ale mě zajímá auto dnes a ne za 5, nebo 10 let. Počkám si ještě na facelift karoqa, prostě nevýhoda těch korejců a japonců je jen jedna ... není do škodovka :-). Na druhou stranu, pokud bych měl potřebu kupovat aktuálně, Tuscon 1.6 s MHEV, 4x4 v plné palbě, jen bez prosklené střechy, za 900t by byl jasná volba. Moje poslední konfigurace Karoqa 1.5 skončila na 960t (dobrá, u embéček je velký prostor pro snížení ceny prodejcem) ... ale to jsem tam zdaleka neměl všechny hightech pakety. Dnes jsou všechna nová auta stejné popelnice na pár let, takže mě na těch pár let zajímá jen poměr cena/výkon a to se obávám přestávají embéčka, minimálně na českém trhu, splňovat.
    2 points
  26. Ahoj.Toto s najvacsou pravdepodobnostou nepojde,je to aj vec bezpecnosti.Predstav si ze by si soferoval a nejakym neopatrnym pohybom stlacil nejaku volbu a sedadlo by sa Ti zacalo odsuvat.Toto naozaj nie je uplne dobry napad.
    2 points
  27. Tady je pěkný materiál, jak škodovka řeší brzdy, třeba pomůže @PetriCZECH
    2 points
  28. Je na každém jak se svými penězi naloží. Když člověk chce, najde si AS kde mu udělají prohlídku s výměnou za 3,5 tis.
    2 points
  29. To jsem musel otočit, co ty pacienty k tomu vede dolepovat něco … Buď jsou divný nebo byli v číně a zalíbilo se 😀
    2 points
  30. Tak balík je už na cestě. PPL hlásí 17kg. Což už je celkem váha, protože první balíky měly dohromady cca 23kg a moc toho nezbylo. Nějakých 35kg váhy navíc už je dost, ale to ticho :)
    2 points
  31. Tak, bol som s autom v Bratislave na nastavení - Zistili dva problémy a to sú... Svetlá boli nastavené nízko ( to bude zrejme z mojej iniciatívy ) keďže som to manuálne nastavoval iba okom. Následne ďalšia závada bolo to, že svietili do ľavej strany, čiže to by mohlo vysvetľovať prečo som oslepoval oproti idúce vozidlá aj napriek tomu, že auto sa snažilo vyrezať dopravu, tak svietili stále moc do ľava. Prikladám fotky z regloskopu, ktoré mi v servise boli dané. Pôjdem na večernú jazdu a uvidíme, ako to bude reagovať, fungovať. ( ak to bude rovnaké, tak už neviem kde môže byť problém ) - Ešte sa ozvem. 👌
    2 points
  32. Modrého jsme měli od funglovky od roku 2007 do letoška. A za těch 14let žádný problém 😉😁
    2 points
  33. Katalog: fabia-pj3-katalog.pdf
    2 points
  34. Dufam, ze tie 3t plati ten, kto navrhol dva plasty spojit pevnym skrutkovym spojom a neuvedomil si dilataciu a pracovanie plastov, ci uz vplyvom pocasia, ci razmi od dveri.
    2 points


×
×
  • Create New...