Čau kluci-holky.
Musel jsem se odmlčet, neboť jsem řešil v zákonné lhůtě reklamaci motoru, kde jsem popisoval problém při koupi z Německa.
Dopadlo to tak, že už to má můj právník a je to na dobré cestě.
Prodejce dovozu aut mě musí zaplatit náhradu za zjištěné závady.
Takže se nebojte každý v zákonné lhůtě ozvat s reklamací dle platných podmínek.
Každé podnikání má svá rizika a prodejce nezbavuje povinnosti za vozidlo ručit i z Austrálie
To platí ve všech případech na které kupující při sepsání smlouvy nebyl upozorněn.
Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku odpovídá prodávající kupujícímu, že věc (v tomto případě předmětný osobní automobil) při převzetí nemá vady, přičemž projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Nutno podotknout, že automobil byl inzerován jako vozidlo v „TOP stavu“.
S ohledem na výše citované zákonné ustanovení je nepochybné, že Vy jakožto prodávající za vady předmětného automobilu odpovídáte, a mému klientovi tudíž náleží práva z vadného plnění dle § 2169 občanského zákoníku.
Takže pánové a dámy.
Během šesti měsíců sledujte každou nepředvídatelnou závadu a včas si ji zapisujte, dělejte foto dokumentaci a hlavně informovat prodávajícího o zkušnostech, které nastali ne vaší vinou ve voze od něj koupeného.
Je to pomoc Vám všem na co máte nárok a hlavně, konečně ubude podvodných prodejců s inzeráty tipu vozidlo v ,,TOP" stavu méně a méně.
Když tak mě dejte na vědomí, zda jste rádi, že Vás informuji na co máte nárok a zda jsem Vám tím také pomohl řešit problémy při koupi ojetého vozidla bez ohledu stáří.
Motor musí pracovat za všech okolností !
Až budu mít vše dořešené podělím se se s Vámi o částku, kterou jsem požadoval zpět za vadný motor na GO opravu.