Přejít na obsah

LadislavL

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LadislavL

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Čau kluci-holky. Musel jsem se odmlčet, neboť jsem řešil v zákonné lhůtě reklamaci motoru, kde jsem popisoval problém při koupi z Německa. Dopadlo to tak, že už to má můj právník a je to na dobré cestě. Prodejce dovozu aut mě musí zaplatit náhradu za zjištěné závady. Takže se nebojte každý v zákonné lhůtě ozvat s reklamací dle platných podmínek. Každé podnikání má svá rizika a prodejce nezbavuje povinnosti za vozidlo ručit i z Austrálie To platí ve všech případech na které kupující při sepsání smlouvy nebyl upozorněn. Dle ustanovení § 2161 občanského zákoníku odpovídá prodávající kupujícímu, že věc (v tomto případě předmětný osobní automobil) při převzetí nemá vady, přičemž projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Nutno podotknout, že automobil byl inzerován jako vozidlo v „TOP stavu“. S ohledem na výše citované zákonné ustanovení je nepochybné, že Vy jakožto prodávající za vady předmětného automobilu odpovídáte, a mému klientovi tudíž náleží práva z vadného plnění dle § 2169 občanského zákoníku. Takže pánové a dámy. Během šesti měsíců sledujte každou nepředvídatelnou závadu a včas si ji zapisujte, dělejte foto dokumentaci a hlavně informovat prodávajícího o zkušnostech, které nastali ne vaší vinou ve voze od něj koupeného. Je to pomoc Vám všem na co máte nárok a hlavně, konečně ubude podvodných prodejců s inzeráty tipu vozidlo v ,,TOP" stavu méně a méně. Když tak mě dejte na vědomí, zda jste rádi, že Vás informuji na co máte nárok a zda jsem Vám tím také pomohl řešit problémy při koupi ojetého vozidla bez ohledu stáří. Motor musí pracovat za všech okolností ! Až budu mít vše dořešené podělím se se s Vámi o částku, kterou jsem požadoval zpět za vadný motor na GO opravu.
  2. Takto. Pístů značky MAHLE se bát nemusím. Pokud je píst kompletní odpadá výměna kroužků a tím pádem vyndat pouze z klikovky s ojnicí pístní čep a dát nový čep s novým pístem. Můj kamarád z dědiny dělá přímo v servise ve volgswágenu. Je to typický problém aut ale ne když je najeto 120000 ale byly případy s menším nájezdem od 80000. Já to mám dovoz z Německa a maník tvrdil, že olej měnil za nový a to je právě to, že neví člověk, jak vypadal olej při výměně mot oleje a taky, že olej je 5w40 a už neví jaká značka, Hlavně, že se chvástal, jak nemá dobrého kamaráda, který mu dělá výměny mot. oleje jen tu značku neví. Proto jsem ho upozornil, že jsem měnil olej po 2400 km. To byl také můj první impuls ho informovat, včetně nafocení přístrojové desky s kilometry, že to žere spoustu mot. oleje. Jak někdo mění olej před prodejem jsem zjistil u sebe, že něco není v pořádku po třech měsících. Taky jsem potkal borca a říkal, že je to bolest těchto motorů z "prvovýroby" A všechny díly si koupím sám a nechám si zaplatit jen práci. Budu mít jistotu a kamarád s tím souhlasil a potvrdil, že MAHLE jsou střední cesta a také mě to potvrdily na stránkách prodejci po kamarádově doporučení. Ať se pořád neopakuji. Paradoxně zatím lambda bez vady. Hlášení mám stále sekundární čerpadlo může to souviset "s nadměrnou spotřebou oleje" Doku nebude motor v cajku nemá cenu řešit ostatní věci-natož lambda sondu ve tvém případě. Švagr čistil lambda sondu na hondě civik, že ji vyfoukal a zase funguje. Půl roku je ze zákona záruka i na ojeté auto na skryté závady. Říkal ti pravdu s kroužky. Bazary také ručí za auto které opustí bránu.
  3. Díky za info. Jdu do MAHLE až mě típek pošle 20000 jako reklamaci za motor, který žere móóc oleje. Už jsem doléval po 270km litr. Po výměně oleje jsem nalil další dva litry Nebudu tápat s opravou a nechám si vyměnit písty se kterými nic nepokazím ba naopak. Kompletní píst MAHLE stojí od 1700-3300 stejné značky. Dnes by se měl vrátit z dovolené, jsem rád, že přiznal vadu na motoru. Prostě to frajírek zazdil a myslel si, že se nechám nachytat. V opačném případě mu auto vrátím a místo 80 000 co jsem za to dal mě dá 100 000. Jen za ty problémy co s tím teď mám s výměnou a neustálým dolévání.. Po třech měsících od koupi jsem ho upozornil, že za tu dobu jsem doléval 5 l. mot. oleje. Dál budu informovat.
  4. Zdravím. Já jsem nechal udělat tlaky orientačně a zjistil jsem, že budík, který má stupnici max 16 a dál nic, tak se mě na budíku zastavila hodnota na 16. Tlaky super kroužky stírací vháji. S opravou nikdo nepomohl, možná není jak pomoci. Co jsem zjistil na vlastní pěst. Raději koupím celý píst včetně kroužků značky MAHLE. Doporučená střední cesta.
  5. Zdravím borce koncernu MB. Mám na vás prosím dotaz: Koupil jsem před 3 měsíci octavia 1.6 mpi 75kw rok 2001 a zatajil mě, že motor žere spoustu oleje. Najeto 121800. Za 2400 najetých km doléval jsem 5 litrů oleje. Při koupi jsem slovně požadoval půlroční záruku ze zákona na ojeté auto. Informoval jsem ho o problému a budu požadovat adekvátní náhradu na opravu motoru. Auto příliš dlouho stálo co jsem zkoumal kolem zrcátek a oken těsnění dveří porostlé jemným mechem. Moto po stránce z venku absolutně suchý. Kolik by stála oprava motoru cca, kdybych si všechny součástky koupil, raději i nové písty výroba Německo, pro případ zapečených kroužků jen za práci ? Děkuji za doporučení.
×
×
  • Vytvořit nový...