Přejít na obsah

Jarda2222

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jarda2222

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mohu potvrdit tyto údaje. Doma máme dvě Fab. I. s motorem 1,4 TDi 59 Kw. Jedna běhá do práce denně 7 km a zpět, druhá běhá denně 50 km a zpět. Obě mají najeto cca 235 000 km. Tu, co jezdí 14 km denně jednou za dva týdny protáhnu po dálnici právě těch 100 km, aby se vypálil karbon. Spotřeba u obou aut je trvale v průměru 4,2 - 4,5 km/100 km. Nedá se s tím jezdit jak s 1,9 nebo s 3-litrem. Je to prostě malý diesel, který je hlučnější, ale velmi úsporný a do 130 km/hod. jede "kopec-nekopec". Kombík, co jezdí 100 denně je malinko "čipnutý", takže je v dynamice trochu ostřejší, než ta druhá "pro město". Ještě taky musím dodat, že za tím "čipnutým" občas tahám přívěs se stavebním materiálem. Chce to však splnit několik podmínek: nehonit do otáček za studena, při dojezdu nechat 2 minuty dochladit turbo, olej měnit max. po 15.000 km, naftu dáváme pouze aditivovanou a ještě jen tak pro jistotu VIF (aditivum). Na STK naprosto v pohodě. Mnoho lidí nad tímto motorem ohrnuje nos. Ale jako dopravní prostředek za minimální náklady do práce, pro jednoho člověka to opravdu stačí. Závady: kromě vadného kompresoru klimatizace žádné. Jinak pravidelný servis (olej, filtry, brzdy a po cca 200 tis. měněn olej v převodovce-mechanická). Spojka, turbo, tlumiče, vše původní.
×
×
  • Vytvořit nový...