Zdravim
Octavia 2, DSG prevodovka.
Menil som motor z BKD 103kw ( 520k km ) za CFHC 103kw ( 180k km ) vsetko prehodene, rozvody nove.
1. nevymenili štift na kladke ( original od novoty ) a strhlo zavit po cca 450km pri miernom pridani motora okolo 120kmh - rozvody nepreskocili
2. opravili, nove rozvody + kladka, novy štift ale nie original diel ! co je 8mm maly zavit + vlozky alebo lepidlo a ani 10mm na 8mm co je odporucane riesenie, ale dali vlastny diel nejaku zavitovu osku ?? vid obrazok.
po prejdeni cca 900km na dialnici pri velmi miernom zrychleni z cca 130 na 140 km odseklo štift. vid obrazok. - rozvody neviem ci skocili alebo nie......
Chcem sa spytat ci je normalne pouzit takuto neoriginalnu nahradu a tvrdia ze to takto bezne robia. ?
Mudruju ze neni mozne aby 2x po sebe takto spavilo a ze problem bude inde a prejavuje sa to tym ze odsekne štift.
Co by mohlo sposobit odseknutie ??
Stretol sa uz niekto s takymto problemom ? upozornujem ze som motor nevytacal a nesiel na aute viac ako 160km/h, lebo bolo aj nove turbo v "zábehu"