Přejít na obsah

František Friedrich

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení František Friedrich

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak to je fakt hustý... tohle musí někdo kdo už má velké zkušenosti... a hlavně tyčkou se poslouchaly písty.. nic víc.. dneska tu tyčku tam ani nikam nesrčíš.. Chce to velký zkušenosti, vědět jak co je slyšet... Ale rachotící ložisko bylo poznat naprosto jasně, takže oposlechnout si altík a některé přístupné příslušenství by se asi dalo...... Kryty sice sundáš, ale třeba k vodní pumpě se asi za chodu nedostaneš bez rizika že když ti tyčka sklouzne na řemen tak jí máš zaraženou v hlavě... :-) Jo dneska už nikoho takovýho nemám... to by ta tyčka musela být hodně dlouhá.... až tam nahoru.... Hned zítra to zkusím s tou tyčkou na altíku. doufám že si po zbytek tejne debudu vyndavat třísky z ucha Jinak moc děkuju za rady. dám vědět jak to dopadlo.
  2. no treba loziska alternatoru... no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné" Může to být více věcí.... třeba i clima compresor... když budeš chtít tak pošly SZ a podívím se ti na to a řeknu co je třeba Klima to nebude. ať je zapnutá nebo ne ječí to pořád. Co to je SZ??? Děkuju
  3. no treba loziska alternatoru... no to je to. jak to zjistit? nerad bych s tim zajel doservisu aby mi tam vyměnily půl motoru s tím že to bylo "nutné"
  4. Po sjezdu z dálnice, kterou jsem jel celou asi tak kolem 140km/h jsem uslyšel zvuk jako by zabíralo neustále čerpadlo na řízení. ale čerpadlo to není. zvuk se mění stejně jako otáčky motoru, a je slyšet zžetelně i do kokpitu. při otevřeném motoru se mi zdá že se to ozívá jako by od alternátoru, ale co by tam dělalo takovou paseku? voda se mi neztrácí, myslel jsem na vodní čerpalo. je to 1.6 s klima.
×
×
  • Vytvořit nový...