Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Tibor a

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Tibor a odpověděl na Tibor a's téma v Motor 1.8 T
    Dohodol som sa s mechanikom aby patral po vode v RJ a v kabelazi.. Medzicasom nasiel "zhnity kabel" veduci k RJ, takze ked to da dokopy uvidime. Mozno bude pokoj. Auto brzdi stale rovnako..
  2. Zdar, myslim, ze mam celkom rozumneho mechanika co to s VAG-om vie ale s tymto sa este nestretol. V riedkych a nepravidelnych intervaloch sa mi stane, ze sa mi pocas normalnej jazdy rozsvieti kontrolka poruchy riadenia motora a vykon sa obmedzi (pre bezpecny dojazd do servisu). V tej pamati chyb je potom niekolko desiatok roznych chybovych kodov, mnohe totalne nezmyselne (porucha brzdoveho systemu a pod.) Tiez sa uz stalo ze jednotka "stratila zakladne nastavenia". Tiez mi to uz niekolkokrat zblbo po nastartovani tak, ze som sa o ten motor bal. Otacky poskakovali z volnobehu na 2000-2500 a netahalo to. Po zahriati sa to ciastocne upravilo. Po dlhsom odpocinku uplne OK aj bez navstevy servisu. (kontrolka diagnostiky na chybu neupozornuje.) Mate s tym niekto skusenost, pripadne tip ktorym smerom patrat? Dik.
  3. Tibor a odpověděl na Tibor a's téma v Motor 1.8 T
    Z druhej ruky takze moze mat samozrejme nabehane ovela viac. Ale z dobrej kultury chodu motora, spotreby benzinu a celkoveho stavu podvozku a karoserie by som usudil ze ovela viac ako 200tkm tam nie je (ja som najazdil z toho 100tkm). Spotreba oleja skocila z 0.1/1000 na 0.4/1000km. Co je vraj v toleranciach ale namiesto 1x ma to nuti dolievat 3x-4x medzi servisnymi intervalmi. To dochladzovanie mozem vyskusat, finale domov mam dvojprudovku do riadneho kopca takze mu sem tam vypalim a vzapati vypnem. RJ - sem-tam sa stane ze mi za jazdy z nicoho nic znizi vykon motora a rozsvieti sa indikator problemu (chodte na diagnostiku.) Po vypnuti a zapnuti zapalovania (2x) potom bezi normalne, niekedy aj tyzdne bez problemu. V poslednom case tiez po nastartovani ma namiesto volnobehu mam skoky otacok az k 2000 a nerovnomerny chod, slaby vykon. To som ho minule ani netrapil a isiel busom. Vyskusal som nastartovat o dva dni a bezal uplne bez problemu. Samotna diagnostika vraj hadze "v pamati desiatky roznych chybovych kodov a RJ strati zakladne nastavenia" - to mi povedali v mojom osvedcenom garazovom servise. Idem na tu RJ zalozit novu temu, mam dalsie spravy.
  4. Tibor a zveřejnil téma v Motor 1.8 T
    Zdar, mam uvedeny motor zda sa ze zacina pomaly odchadzat. Mometalne je problem so spotrebou oleja a riadiacou jednotkou. Ake dalsie problemy mam ocakavat? Rad by som mal spolahlive auto s minimom starosti, ked aj za cenu vyssej jednorazovej investicie (oproti novemu hadam stale usetrim). Dat si urobit poriadnu generalku alebo je realne zohnat cely motor s malo km? Co poviete?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.