Tak auto bylo již v servisu. Bylo mi řečeno, že to mechanický problém není, ale zjišťují, co by to mohlo být. Komunikovali jsme pouze telefonicky, ale i komprese byla prý v pořádku. Nedokážu určit, zda to byla lživá informace nebo ne..
Nicméně auto tam z původních tří dnů bylo přes 8 dní. Nakonec mi bylo řečeno, že byl zoxidovaný nějaký kabelový svazek motoru. Fakturu mi ještě nevystavili.
Při předchozí opravě podpálených ventilů společně s hlavou se auto neskutečně ztišilo a zklidnilo.
Když jsem auto teď dával do servisu tak se chovalo úplně stejně jako při před první opravou, možná to bylo ještě horší.
Nyní se auto opět zklidnilo, dá se říci, že se téměř neklepe. Je to fakt minimální klepání, ale mám zkušenost, že tyto auta se klepají nejspíše normálně. Chovalo se tak i půjčené přímo ze Škodovky.
Po otevření kapoty jsem zjistil, že je přetěsněný komplet motor, olejová vana, hlava, u bloku i prostor, kde jsou rozvody.
Zjistil jsem to tedy tím, že předtím tmel byl zelené barvy. Teď je šedý a kompletně po celém motoru. Jsou ještě i viditelné zbytky po zeleném tmelu, který tam byl předtím.
Při předávání mi bylo řečeno, že to byl ten kabelový svazek, ale na místě jsem to nekontroloval.
Potom jsem jim volal a na otázku proč byl celý motor rozdělávaný včetně olejové vany mi bylo řečeno, že to není možný. Musí se zeptat ještě mechanika :D Jsem teda zvědavý s čím teda příjdou..
Konzultoval jsem to i s pár mechaniky, ale žádná kabeláž aby se musel rozdělávat celý motor tam není..
Spíše mi přijde, že opět udělali hlavu a snaží se to uhrát na to, aby mi nemuseli poskytovat žádnou záruku. Jelikož od minulé opravy to bylo rok, takhle bych zaplatil materiál a nemusí na to dávat žádnou záruku.
Co si o tom myslíte ? :)