Přejít na obsah

Gerlas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Gerlas

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. A můžu se zeptat ještě na jaké konkrétní rádio se případně zaměřit ? Stačí mi navíc jen ten samotný bluetooth.. škoda, že to nejde nijak dodělat než měnit celé rádio.
  2. Zdravím, nedávno jsem si koupil Fabii s r.v. 2020 ve výbavě Active Plus, bohužel s rádiem, který mělo mít původně bluetooth, ale nemá ho. Prodejce mi říkal do telefonu, že ho stoprocentně má, cestou domů jsem to neřešil. Až poté jsem zjistil, že jsou dvě varianty rádií a jedno je s mute a druhý phone. Kontaktoval jsem i prodejce, ten mi říkal, že to není možné, ale pak do emailu mi napsal, že se omlouvá, ale prý ho opravdu tedy nemá.. :) Nevíte o nějakém efektním způsobu abych nemusel hned měnit celé rádio? Chtěl jsem to mít alespoň propojené kabelem, ale ani tato možnost nejde. Nebo lépe řečeno jde, ale spotify to nepobere. V telefonu samotné písničky nemám. Dále mě napadlo, zda třeba jde v budoucnu propojit s parkovací kamerou.. Díky za případnou radu :)
  3. Tak auto bylo již v servisu. Bylo mi řečeno, že to mechanický problém není, ale zjišťují, co by to mohlo být. Komunikovali jsme pouze telefonicky, ale i komprese byla prý v pořádku. Nedokážu určit, zda to byla lživá informace nebo ne.. Nicméně auto tam z původních tří dnů bylo přes 8 dní. Nakonec mi bylo řečeno, že byl zoxidovaný nějaký kabelový svazek motoru. Fakturu mi ještě nevystavili. Při předchozí opravě podpálených ventilů společně s hlavou se auto neskutečně ztišilo a zklidnilo. Když jsem auto teď dával do servisu tak se chovalo úplně stejně jako při před první opravou, možná to bylo ještě horší. Nyní se auto opět zklidnilo, dá se říci, že se téměř neklepe. Je to fakt minimální klepání, ale mám zkušenost, že tyto auta se klepají nejspíše normálně. Chovalo se tak i půjčené přímo ze Škodovky. Po otevření kapoty jsem zjistil, že je přetěsněný komplet motor, olejová vana, hlava, u bloku i prostor, kde jsou rozvody. Zjistil jsem to tedy tím, že předtím tmel byl zelené barvy. Teď je šedý a kompletně po celém motoru. Jsou ještě i viditelné zbytky po zeleném tmelu, který tam byl předtím. Při předávání mi bylo řečeno, že to byl ten kabelový svazek, ale na místě jsem to nekontroloval. Potom jsem jim volal a na otázku proč byl celý motor rozdělávaný včetně olejové vany mi bylo řečeno, že to není možný. Musí se zeptat ještě mechanika :D Jsem teda zvědavý s čím teda příjdou.. Konzultoval jsem to i s pár mechaniky, ale žádná kabeláž aby se musel rozdělávat celý motor tam není.. Spíše mi přijde, že opět udělali hlavu a snaží se to uhrát na to, aby mi nemuseli poskytovat žádnou záruku. Jelikož od minulé opravy to bylo rok, takhle bych zaplatil materiál a nemusí na to dávat žádnou záruku. Co si o tom myslíte ? :)
  4. Až budou mít čas, tak to nechám přeměřit.. Ale jestli to bude opětovná závada, tak mi to nepřijde úplně normální. Bylo to měněno před rokem a s autem jezdím jenom do práce (cca 10km), na delší trasy mám jiné auto. Nevíš z jakého důvodu k tomuto dojde ? Nebo jak tomu předejít ?
  5. Takhle, nedělal jsem to já, ale bylo to dělané v místním servise. Alespoň co mám na faktuře.. Rozvodový řetěz, šrouby hlavy, těsnění hlavy válců, gufero klikové hřídele, kluzák vodicí rozvodového řetězu, těsnění výfuku, ventilu výfuku, gufera ventilů, O-kroužek vstřikovače, těsnění sání, termostatu, tmely a přebroušení hlavy. Celé to vyšlo na 19,5tis. Svíčky v jakém stavu nedokážu určit, ale nechával jsem je měnit zhruba před měsícem. Cívku před dvěma týdny.
  6. Zdravím, vlastníme Fabii II r.v. 2009 44kW s nájezdem 95 tisíc. V minulosti kolem 60 tis. byl dělaný katalyzátor, jelikož neprošlo emisemi. Před rokem přišlo i na hlavu s podpálenými ventily. Nicméně teď se potýkáme s dalším problémem.. Při jízdě když se pustí plyn dojde pokaždé k cuknutí. Po chvíli se začala objevovat blikající kontrolka motoru, která měla na následek, že auto jelo předpokládám v nouzovém režimu. Po opětovném nastartování se to vždy vrátí do normálu. Diagnostika píše chybu na druhém válci. Nechal jsem tedy vyměnit všechny svíčky, což nemělo žádný vliv. Koupil jsem tedy ještě novou zapalovací cívku, kterou jsem dal právě na druhý válec, bohužel beze změny. Zkusil jsem i prohodit je z druhého na třetí, ale také nic. Dnes se mi k tomu ještě přidala další kontrolka volantu, která zamezila přidání plynu nad 2000 ot. Bohužel nedokážu přijít na to, že se mi po nějaké době, co auto stojí začne klepat na dva válce (s blikající kontrolkou motoru) a auto poté nechce jet. V křižovatce je to pak o to nepříjemnější.. Ale když se znovu nastartuje zase to jede.. Na 12 km vzdálené trase se mi to stalo dvakrát, pokaždé když se nechalo chvíli běžet, tak začalo jít na dva válce. Bohužel v servisu do kterého jezdím nemají momentálně čas.. Děkuji za případnou radu.
×
×
  • Vytvořit nový...