Přejít na obsah

ka.mik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ka.mik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. To je záhada, ale tím plynem to asi nebude ani tak.. Ono ti to totiž škubá úplně stejně a nezávisle ikdyž nemám vůbec nohu na plynu a vypnu ve větší rychlosti tempomat. Začneš spomalovat a zaškubá to dvakrát i tak...
  2. Ano správně. Škubání až rázy jako by mne někdo přibrždoval nebo se něco převalí, se projevují jen vysokých otáčkách a čím rychleji jedu a hýbu s plynem tím víckrát...asi až tak od té 80 tky a do té rychlosti nic. Zarazilo mě, že po rovince když jedu rychle a sundám nohu z plynu - auto tedy začne setrvačností spomalovat - tak to škubne maximálně 2x ale z toho prudkého kopce to teď škubalo po vyjetí kopce a sundání nohy z plynu i pětkrát a pak už jsem jel normálně. Prostě sjíždění z velkého kopce bez plynu = napočátku velké "převalovací") škubaní celého auta až do uklidnění. Kvalt je zařazený. Neopravoval toto někdo u SDI?? KÓD motoru je BDJ 51kW při 4200otáčkách a je to SDI v Caddy typ 2KN varianta BBBDJX0. Je to ta novější Caddy, ale převodovku tu bohužel v techničáku nenajdu. Je hodně do pomala a podle mne se dává jen jeden typ.
  3. Hmm a dneska jsem jel z dost velkého kopce, z Mohelničáku, a když jsem sundal nohu z plynu, škubalo to několikrát jako blázen. Po rovince skoro nic ale když sundáte nohu z plynu a jedete z kopce jako by se tam začlo něco převalovat a poškubávat celým autem i pětkrát.. Tak že by mělo SDI fakt dvouhmoťák??
  4. Ahoj všichni, moc se omlouvám, že svůj dotaz dávám sem a ne na volkswagen forum, nedaří se mi tam přihlásit a rád si tady čtu. Mám problém se škubáním v už novějším Caddy SDI 51kw r.v. 2004 a řeším, co by to mohlo být. Nedávno jsem SDI koupil už s najetými 150 tisíci a už při koupi to nějak divně poškubávalo. Projevuje se to tak, že když jedete do osmdesátky a přidáváte nebo ubíráte prudce plyn pokaždé to jednou škubne celým autem. Při pomalejší akceleraci se to dá zahladit. Pokud jedete rychleji jak asi 80 za hodinu a uberete plyn škubne to s malou prodlevoou pokaždé dvakrát.. . To samé když vypnete za jízdy tempomat a auto začne spomalovat. Mám SDI prvně a ještě nikdy jsem se s tím nesetkal. Je to u SDI normální? Zatím to jezdí, ale otravuje to. U TDI PD 77kw jsou dvouhmotové setrvačníky a kvůli tomu jsem ho nechtěl, ale u SDI údajně nemají být, tak co by to mohlo dělat nevíte někdo?? Jinak je to dovoz Rakousko, tak že by tam dávali dvouhmotové setrvačníky? Díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...