Přejít na obsah

borivojk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení borivojk

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mám ji bez turba. Problém je v tom, že to někdy nastartuje v pohodě a někdy to prostě chcípne. Zítra zkusím ještě jednou diagnostiku a asi nechám vymazat nastavení řídící jednotky, aby to naběhlo do továrního nastavení a pak uvidím co dál.
  2. Prosím o radu. Když startuju studenej motor, tak mi vyskočí otáčky na cca 1000 a pak to chcípne. Není to ale pravidelně. Někdy to nastartuje normálně, tak jak má. Když to pedálem podržím ve vyšších otáčkách a trochu to ohřeju, tak se pak otáčky drží tak jak mají. Při startování teplýho motoru nemám problém. První co mě napadlo, bylo vyměnit čidlo teploty kapaliny, ale po výměně problém stále přetrvává. Váha vzduchu a klapka čištěný před cca 1 měsícem. Tak nevím co dál. (výměna klapky je až to poslední co bych chtěl dělat) Na VAGu to nehlásí žádný chyby.
  3. Nechci vypadat jako hlupák, ale kde konkrétně v motoru najdu ten regulátor podtlaku. Hadic jsou tam mraky. Dík.
  4. Tak je po problému. Po vyčištění váhy vzduchu mi otáčky padaj tak jak mají. Zřejmě to jedno čidlo, který bylo zasviněný, dávalo řídící jednotce zkreslený údaje a tam byl asi ten problém. Nemám to ověřený, protože jsem najel málo km, ale na úseku, kterej jezdím obden, mi to vzalo i míň benzinu.
  5. Jako laika, mě taky napadlo, že by to mohl být problém s váhou vzduchu. Každej"odborník" mě ale ujišťoval, že je to blbost, protože váha vzduchu buď jde a nebo nejde. Nicméně jsem ji dnes vyndal a vyčistil. Jeden z těch drátků byl totálně napečenej. Pomocí lihu to šlo pěkně dolů. Vzhledem k tomu, že jsem si u toho dal jednu chlazenou dvanáctku, tak to vyzkouším až zítra a dám vědět. Doufám že to byl problém s tím napečeným drátkem, protože jinak už nevím.
  6. Nechal jsem vyčistit a znovu nastavit škrtící klapku, ale tady problém nebyl. Nikdo neví co by to mohlo dělat. Všechno ostatní je v pořádku /zrychlení, otáčky volnoběhu, spotřeba.../
  7. Při řazení mi vždy vyskočí otáčky motoru cca o 100ot. nahoru a až potom mi začnou klesat. Pokud je motor studený, tak je vše v pořádku (tzn. že pokud při řazení sundám nohu s plynu, tak otáčky začnou okamžitě plynule klesat). Už jsem tady na foru něco o tom četl, ale už to nemůžu najít. Je to docela nepříjemný a taky to znamená i větší spotřebu. Prosím o radu, co by to mohlo způsobovat. Dík.
×
×
  • Vytvořit nový...