Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Molab

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, úvodem poznamenávám, že jsem prošel témata popisující mé dílčí problémy, ale třeba vás napadne něco ke komplexnímu řešení. OII, 1.6 MPI, rok výroby 2005, najeto 207tis. km Tento náš kus měl již dlouhou dobu problém se svítící kontrolkou motoru, kterou se za celá léta nepodařilo zcela odstranit, postupně se k tomuto problému přidávala zvýšená spotřeba oleje (cca 1l 2000), spatné starty (nepravidelně) a nižší teplota chladící kapaliny (dle palubního budíku). Vždy jsme udělali jen dílčí úkony (svíčky, termostat, ..), které většinou neměly valného účinku. Nedávno, po kolapsu auta kdy se vymazala řídící jednotka a návratu na korbě odtahovky, jsem se rozhodl pro pokus vyřešit zmíněné problémy. Po opětovném nahrání řídící jednotky se zbláznilo čidlo levého předního airbagu a za pár kilometrů opět vyskočila chyba motoru octavia_alarm1/octavia_alarm2, takže začalo léčení v jiném servisu. Servisní návštěva 1) Výměna zapečených stíracích kroužků, teplotní čidlo, termostat. Airbag svítí dál Po cca 50km opět svítí chyba motoru a teplota kapaliny v motoru je ještě nižší než dřív. Pokud auto stojí, nastartované, na místě, teplota se dostane cca dílek, dva pod 90stupňů. Při rychlejší jízdě teplota klesla až na hodnotu viz obr octavia_teplota a nehla se ani o píď na celém dálničním úseku. Špatné starty se také vrátily. Špatný start - startér točí, ale motor nenaskočí. Varianta dvě, kdy motor naskočí, ale pár vteřin tápe a chcípne. Při obou variantách pomáhá, po několika vteřinách, přidávání plynu. Po těchto harakiri většinou z výfuku vychází bílý kouř, po pár minutách výfukové plyny v normálu. Servisní návštěva 2) svíčky - výměna "oblemtaných" Brisků za Bosche. Před chadičem karton na zkoušku Airbag svítí Opět se po cca 50km rozsvěcuje chyba motoru. Karton před chladičem docela funguje, ale stejně občas teplota spadne pod 75stupnu a následně se velmi pomalu vrací zpět k 90 (cca 20-30min). Táákže co teď s tím? Lambda sonda je kapůt (která)? Vstřiky? Díky moc

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.