Přejít na obsah

Sten29

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Sten29

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. A to je právě zvláštní, pokud tento problém s cukáním nemáte. Měl jsem za to, že to je charakteristika tohohle motoru, ale tímto mi opět vkládáte brouka do hlavy, abych to řešil s dalšíma a dalšíma automechanikama a automobilovýma mágama. Jinak řídívám spousty aut, převážně dodávky a některé špatně zajeté cukaly ještě o poznání víc (ty "špatné" klasicky zajížděním v balíkové firmě PPL). Jinak měl jsem rapida 1.2 TSI v EA111 - bez cukání. Jiného Rapida 1.0 TSI ale v automatu a ten také v pořádku.. Takže by mně fakticky zajímalo, kde ten problém v mém Polu je. Mám podezření buď přímo na řídící jednotku, protože přes diagnostiku nemám naprosto žádnou chybu. EGR je asi blbost, nebo že by snad nějaka hadička byla překousaná od kuny? Nevím.. Škoda pro mě, že auto jsem kupoval ojeté se 13 000km a už od této doby to dělalo.. Nevím, jestli předchozí majitel s tím něco neproved ... Inu, naučil jsem se s tím žít, ale dost mě to mrzí vzhledem k tomu, že žádné jiné dobře zajeté auto, to nedělá.
  2. Diskuze sice stará více než 5 let, ale přesto jsem nikde nenašel řešení "problému", který mám s tímto motorem na svém VW Polo 1.2 TSI BMT (2016), i já. Jednička je nejdrastičtější - při přidání či ubrání plynu záškub jako sviňa a ani dvojka není ideální a trojka ta má již skoro neznatelné škubání, ..čtyřka a pětka nic.. Tedy, našel někdo řešení, nebo je to neopravitelný charakter této motorizace? Auto mám 3 roky a naučil jsem se s tím jezdit, prostě častěji vyřazuju nebo podržím spojku, ale pokud by to bylo opravitelné, byl bych nesmírně šťastný
×
×
  • Vytvořit nový...