Ano přesně tak. Po 4 dnech volali, že je to ok, garanční technik říkal, že nesmím mít dva klíče u sebe, že se navzájem mohou rušit (ty jsem dovezl v dobré víře aby mohli otestovat oba klíče a připřejímce jsem ne měl oba u sebe). Tak jsem je poslal do pr.... poslal jim video, že to dělá i s jedním klíčem, tak to znovu otestovali a poslali do škodovky. A pak tam auto stálo další 3 týdny bez jakéhokoliv pohybu (mám v něm GPS) a čekalo se na škodovku. Dožadoval jsem se vydání vozidla, náhradního vozidla, bezúspěšně. Po 28 dnech urgencí a vyhrožování přišlo vyjádření že to vyřeší aktualizace a termín není znám. Jediné info které jsem dostal, že škoda auto na to má 30dní a že to do 30dní musí vyřešit. Tal toto bylo jejich řešení.
S tím jsem nesouhlasil, že závada není ani po 30 dnech odstraněna a poslal jsem stížnost vedoucímu servisu, auto převzal, do protokolu jim napsal, že ani po 30dnech není odstraněno a žádám o kompenzaci. Teď to řesí oblastní manažer škody auto.