Přejít na obsah

Samiec_T

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Samiec_T

Bažant

Bažant (2/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Včera jsem měl telefon ze servisu, že škoda vydala aktualizaci pro asistenční systémy. Že mám přistavit vozidlo. Na dotaz jestli je to na jeden den, že né, že to může být i přes dva dny. Náhradní auto dostanu. To už neměli odvahu mě tam hnát bez náhrady. Tak by mě zajímali co budou 2 dny aktualizovat.
  2. Myslím, že to byl problém tak jak píšeš, servisu a konkrétního člověka. Když jsem to postoupil výše na šéfa servisu celého komplexu tak řekl tomu přijímacímu technikovi, proč nemám náhradní auto, že když jsem kupoval auto u nich tak umí udělat výjimku. V druhém servisu mi řekli to co píšeš. Pokud to není závada ohrožující provoz, auto tam zbytečně nedrží.
  3. Zdravím všechny, jak ukončujete probíhající telefonní hovor. Na volantu přijmu, pokud to zvoní tak i položím. Jakmile ale hovor probíhá tak už na volantu nejde ukončit a musím ho položit na displeji infotaimentu. To musel být inženýr co to vymyslel a zrušil tlačítko na volantu pro příjem a ukončení hovoru.
  4. Dnes se mi stalo to stejné. Zapnul jsem vnitřní osvětlení v celém vozidle a komolet střešní panel zamrzl. Nešlo vypnout světlo, nefungovalo ovládání střešního okna. Uvidím zítra jestli se vzpamatuje.
  5. Ano přesně tak. Po 4 dnech volali, že je to ok, garanční technik říkal, že nesmím mít dva klíče u sebe, že se navzájem mohou rušit (ty jsem dovezl v dobré víře aby mohli otestovat oba klíče a připřejímce jsem ne měl oba u sebe). Tak jsem je poslal do pr.... poslal jim video, že to dělá i s jedním klíčem, tak to znovu otestovali a poslali do škodovky. A pak tam auto stálo další 3 týdny bez jakéhokoliv pohybu (mám v něm GPS) a čekalo se na škodovku. Dožadoval jsem se vydání vozidla, náhradního vozidla, bezúspěšně. Po 28 dnech urgencí a vyhrožování přišlo vyjádření že to vyřeší aktualizace a termín není znám. Jediné info které jsem dostal, že škoda auto na to má 30dní a že to do 30dní musí vyřešit. Tal toto bylo jejich řešení. S tím jsem nesouhlasil, že závada není ani po 30 dnech odstraněna a poslal jsem stížnost vedoucímu servisu, auto převzal, do protokolu jim napsal, že ani po 30dnech není odstraněno a žádám o kompenzaci. Teď to řesí oblastní manažer škody auto.
  6. S tímto jsem byl již 2x v servisu. Rozestup mezi problémy 9 dní a 250km. Vždy reset jednotky a druhý den to bylo hotové. Má spravit aktualizace softwaru. Bohužel problémů je více se softem. Kessy a dneska i stropní ovládací panel.
  7. Reklamoval jsem ve škoda auto, že Kessy špatně reaguje, zejména když přicházím zezadu tak nelze otevřít 5 dveře až když vytáhnu klíček z kapsy tak lze otevřít. Přitom světla se při příchodu rozsvítí. Rovněž nefunguje zamykání při odchodu. Auto ani nedá znát dvojím pípnutím, že se nezamklo. Když chci zamknout dálkačem musím zpět k autu tak na vzdálenost 2m. Po 30 dnech v servise uznali, že je problém v softwaru jednotky Kessy a že to opraví update, který bude kdo ví kdy.
  8. Mě teda sere to, že na volantu nejde ukončit telefonní hovor a musím prstem vypínat na displeji. Umí někdo toto nakódovat aby tlačítko pro příjem hovoru na volantu umělo i hovor ukončit?
×
×
  • Vytvořit nový...