Přejít na obsah

KodiaqKE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení KodiaqKE

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. Dobrý deň všetkým, dnes som zažil nečakanú situáciu vďaka aplikácii My Skoda. Poobede mi volal technik zo autoservisu, ktorý mám v aplikácii predvolený ako servisného partnera s otázkou aký mám problém na vozidle, kedže evidujú automatickú žiadosť z aplikácie o návštevu servisu. Odpovedla som, že neevidujem žiaden problém ani chybovú hlášku. Na to sa ma technik opýtal, či sa mi náhodou neobjavila nejaká žltá kontrolka ako upozornenie, napr. nízka hladina vody v ostrekovači. Tu som priznal pravdu, že včera večer mi vyhodilo Nízka Hladina PHM a ja som dnes po 3 krátkych presunoch ešte nenatankoval. Technik my vysvetlil, že takéto automatické požiadavky pošle samo auto pri žltých alebo aj červených hláškach, ale nedokázal mi povedať aký je algoritmus (koľko krát, alebo koľko dní to môžete ignorovať) Keďže som situáciu vysvetlil, technik automatickú požiadavku na servis v systéme vymazal a s prianím pekného dňa sme sa rozlúčili, Poučenie z krízového vývoja: - ak vás vaše auto vyzve (nemusí bať žltý výkričník) aby ste niečo doplnili (PHM, voda v ostrekovači, možno aj Ad Blue) urobte to hneď, inák sa na Vás bude sťažovať cez aplikáciu v servise a vy sa o tom dozviete až od servisného technika ked Vám zavolá - ak Vám ale nenačíta asistentov, auto žiadne info cez aplikáciu neodošle, vtedy sa môžete ísť sťažovať do servisu vy osobne, ale bez záznamu v registri chýb, alebo natočenej chyby, respektíve schopnosti zopakovať problém v servise bude odstrańovanie zložité aj pre servis Za tento bizár ´´ďakujem´´ a pozdravujem vývojove oddelenie SW v Škoda Auto.
  2. @marek_l: čím si to prestriekal?
  3. Pred prebratim u predajcu som skontroloval hladinu mierku a bola na Max.
  4. Ahojte, po návšteve umývacej linky mi začalo vrzgať pri od/za klápaní zrkadlo na vodičových dverách. Celkom blbá závada kedže auto malo 8,5tis km a nepožívam bezdotykové umývarky. Vyriešené v servise, kde mi bolo povedaná, že pri každej servisnej prehliadke sa musia obe zrkadlá premazať, tak asi skrátim interval z 30 tis na 10. Má niekto podobný problém?
  5. Ahojte, zažil som tento Vianočný stromček už aj ja, po uspatí vozidla sa to resetuje a neostane ani zápis v chybových hláškach. Škodovka o tom to probléme vie, údajne nie je to HW chyba ale Soft. Keže sa to deje náhodilo, je ťažke to zreplikovať. Osobne očakávam nejaký SW up grade po zime, keďže ešte zima môže priniesť nejaké SW nedokonalosti. Takže už len vyčkať na up grade SW. Existuje aj iné riešenie ako urýchliť reštart - vybratie poistky F22 na dobu minimálne 3 minut - rada od technika zo škoda servisu. Doporučujem len ako núdzové riešenie, kedže poistková skrinka nie je stavaná na 100 výmien jednej a tej istej poistky.
  6. Zdravím, po prejdeni 9850km mi auto vyhodilo hlášku doplnte olej. Skontorloval som podľa mierky a hladina bola na minime. Každý motor má určitú spotrebu oleja, ale po 10 tis km 1 liter sa mi zdá celkom dosť. Neviem či je to vlastnosť týcho 142kw motor, alebo ... podelte sa
  7. Dobrý deň, Pred dvoma týždňami mi po prepnuti funkcie stieračov z ovládania senzorom na manuál Low vyhodilo hlášku Závada: Nefunkčné stierače a rozsvietilo žltý trojuholník. Stierače aj napriek vyhlásenej chybe fungovali ďalej. Po vypnuti zapaľovania a opakovanom štarte sa chyba vymazala ale len do vtedy, kým som znova neprepol ovladania zo senzora na manuál. Keďže som dokázal chybu nasimulovať pri odovzdávaní do servisu. urýchlilo to aj opravu. Auto po troch dňoch v servise opravené - výmena komfortnej podvolantovej jednotky. Doporučuje odskúšať a v prípade problému rovno do servisu
×
×
  • Vytvořit nový...