Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Marvy

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Hele byl to vstřik č. 3, vyměnil jsem a jezdím. I když prošel všemi testy a dělalo to jen občas tak se mě povedlo to předvést mechanikovi když mě to u něj, asi po hodině diskuze co by to mohlo být, konečně udělalo a on to slyšel a řekl že tohle je vstřik. Poté odpojoval jednotlivé vstřiky a vydedukoval že to bude nejspíše trojka. Bylo to hop nebo trop, a tak jsem do toho šel a podařilo se. PS: samozřejmě v autorizáku by věměnili všechny 4 a nesrali by se s tím, takhle to vyšlo s testováním, vyndáváním vstřiků na test a výměnou jednoho asi na 12k
  2. Zdravím všechny, mám O2 FL Scout s motorem 2.0 TDI 103kw CFHC, manuální řazení, 2012, najeto 98000km (původní km, auto první majitel od koupě). Někdy v červnu mě zacukal po startu motor jak kdybych tam měl špatně zařazený kvalt, od té doby se to dlouho neobjevilo a neřešil jsem to. Někdy v půlce srpna mě auto začalo znovu zlobit. Po startu motor intenzivně škube a nemá výkon. Tento problém je provázen velice nepěkným zvukem a když auto v tomhle okamžiku zastavím tak intenzivně zapáchájí výfukové splodiny. Tento problém se neděje každý start ale také se to děje i když je motor teplý. Většinou je po problému po ujetí cca 3-4km. Byl jsem za svým mechanikem a proveřil auto na VCDS a žádná chyba se nikde neobjevila. Zkoušeli jsme provést otestování vstříků a ty byli v pořádku. Podle něj by všechny problémy jako je EGR nebo turbo apod ukázali chybu právě na diagnostice protože vše v autě má čidla. Po znovuvložení vstřiků bylo asi 5 startů v pohodě, poté jsem natankoval plnou a druhej start mě to zase začalo zlobit. Rád bych nějaký tip na co se zaměřit, autem bylo asi cca 60k kilometrů ježděno trasy cca 25km a zpět, poté jsem jej dostal do vlastnictví já a jezdil jsem velmi krátké trasy do práce (asi 10km). Poslední rok jezdím často trasy cca 140km za přítelkyní každý týden. Na autě je dělán servis oleje a filtrů každý rok, v 60k jsem dělal výměnu oleje v haldexu, v 65k jsem dělal rozvody a pumpu asi v 8mi letech auta. Naftu čerpám poslední léta pravidelně na Eurobit, občas vezmu lepší v ONO, také jsem občas tu a tam přidal aditivum do plné nádrže. Software by měl být původní tedy dieselgate. Díky za tipy. Martin

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.