Přejít na obsah

PájaSP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení PájaSP

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • First Post
  • Reacting Well Vzácný
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Já to mám už docela dlouho v servisu, vodní pumpa prý rosila, takže vyměněna, druhý den pod autem opět loužička. Bude se to řešit dál, ale jsem z toho auta totálně znechucený. Že já nezůstal u motorek
  2. Tak nové poznatky ze servisu, vodní pumpa to není, chladič prý taky ne, teče něco zepředu motoru (nevyznám se v tom, nevím, jestli může téct něco přímo z motoru, podle schémat jsou tam hadice a milion spon, nebo čeho). Takže se bude bádat dál...... Škodovka fakt super, hned půjde do výkupu za novou Kiu. Jasně je stará 7 let, ale nečekal jsem, že bude problém hned. Nechce někdo RS 245 za výkupní cenu?
  3. Sakryš... tak to je raketa. Svěřím to servisu a připravím se tak na 15 000 Kč . Děkuji za info
  4. JJ vím, okénko, které se vylomí a pak se musí dát nové, to chci nechat alespoň zkontrolovat, v servisu (neautorizovaném) mi říkali, že podle zvuku OK. Tři řetězy, tak to je mazec.... ve Škodovce mi řekli, že je to za 35 000 Kč, což mi přišlo jako ranec, ale už asi tuším proč tolik. Věčný řetěz . G12evo ... Ok, píšu si, stejně se bude muset vyměnit. Netěsnost.... no to musí udělat servis, že je na to potřeba speciální udělátko, z toho nemám radost, na to se musím zeptat. Když koukám na AutoKelly - Termostat s těsněním VERNET - 1 705 Kč, Vodní pumpa INA - 9 716 Kč + práce. Nebo se nemění celá vodní pumpa? Za tyhle peníze je s těsněním, s vodním čerpadlem, s modulem termořízení, s řemenicí. To snad není třeba, nebo ano?
  5. Ahoj, mám čerstvě RS 245 r.v 2017 motor DLBA a dnes mě čekalo nepříjemné překvapení, dole na krytu motoru jsou kapky chladící kapaliny, čili předpokládám že je vodní pumpa KO, podle toho, že má najeto 114 000 a vše původní (to jsem byl původně rád, protože není bouraná, má původní hodnoty laku, světla, atd.... teď to vypadá, že je spíše před velkým servisem a zatím jsem nechal udělat jen základní věci jako olej, filtry, svíčky a olej v diferenciálu, rozvody zatím ne). Jen se chci zeptat, u tohoto motoru jsou rozvody řetězem, čili vodní pumpa je mimo a je to nějaký problém jí vyměnit? Sám to dělat nebudu, to je jasné, ale řešil to někdo u tohoto motoru, případně jaká byla cena? Našel jsem témata s vodní pumpou pro jiné motory, ale ne benzínové RS. Původní radost z auta vystřídalo tak trochu zklamání, je to prostě staré a vypadá to, že bude potřebovat více péče, než jsem původně myslel .
×
×
  • Vytvořit nový...