Ahoj chlapi, nechával jsem dělat rozvody u 1.4 tsi s vypínání válců spíše z preventivních důvodů,najezd 179000 a rok výroby 2017... a od té doby se mi to auto nezdá. První problém byl,že dsg začalo radit jinak,hrozně brzo řadí 3 a 4 stupeň, a celkove nemám z projevu motoru dobrý pocit. Nyní jsem si všiml že auto stále kouří... Nejdřív si říkám že je to nizkyma teplotama venku, ale kouří i po ujetí 20km a zahřátí motoru. Dnes jsem mu dal trochu zahul jestli to nezmizí ale po přijetí domu je vidět stále mírný kouř nebo spíš para.. nesmrdi, je to opravdu jako voda.. ráno když mrzne je v koncovkach trošičku ledu. Voda se asi neztraci, ale delala se i vodni pumpa a par dni zpet jsem trochu dolil, myslel jsem ze se to po vymene pumpy stat muze ze klesne hladina... Co jsem zjišťoval tak v servisu nanestavovali casovani přes PC. Další věc je,že s tím jezdí manželka a auto se extra nezahreje.. je možné že ty rozvody mohou být udělané špatně? Je tu někdo z okolí Prahy kdo by dokázal zjistit na diagnostice zda je vše správně? Pokud to vůbec jde přes diag... popřípadě origo vcds mám a když mě někdo navede tak dokážu nějaké hodnoty poslat, ale nevím které kontrolovat... díky a omlouvám se za dlouhý příspěvek