-
Jak zajet Superb IV 2.0 TDI
Na D1 ve špičce buď jedeš 80 v pravém pruhu mezi kamióny, nebo 140-160 levém pruhu, nebo se motáš mezi oběma pruhy a furt šlapeš na plyn či brzdíš.
-
Prediktivní tempomat - zkušenosti
Zatím jsem jel jen jednou s nejvíce opatrnou volbou a to fakt nešlo. Před zatáčkou brzdil na 70, kamión v dálce a už taky brzdil. A brždění bylo aktivní, citelné. Na manuálu bych jen dal nohu z plynu a nechal auto v klidu zpomalit odporem vzduchu a pneumatik. Navíc jsem často musel navolit původní rychlost znovu. Nakonec jsem raději jel furt v levém pruhu. Příště zkusím další volby s menšími rozestupy. Jaké máte zkušenosti vy? Používáte prediktivní tempomat? Dá se přepnout na primitivní manuální tempomat? Díky
-
Jak zajet Superb IV 2.0 TDI
Takže D1 ideál - brzda plyn celou dobu 🙂 , jen to pedjíždění opatrněji, nedupat na plyn.
-
-
Jak zajet Superb IV 2.0 TDI
Ahoj, včera jsem si dovezl domů Superba 2.0 TDI. Jak se prosím zajíždí dnešní auto? Platí stále omezení maximální rychlosti / otáček prvních pár tisíc km? Za týden chci jet 350 km do Beskyd, brácha mě od jízdy odrazuje, že mám zatím dělat krátké jízdy. Jak to vidítě? Díky
-
Škoda Superb 4
Naštěstí Paříž ani Berlín nepotřebuji. Každpádně díky za info.
-
Škoda Superb 4
Jak se ti to vymstilo? Trojku bys měl získat, pokud nemáš hodně straé auto. Crit'Air E (zelená): Elektrická a vodíková vozidla. Crit'Air 1 (fialová): Vozidla na plyn (CNG, LPG), plug-in hybridy a benzinová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011). Crit'Air 2 (žlutá): Benzinová vozidla splňující normu Euro 4 (registrovaná mezi 1. lednem 2006 a 31. prosincem 2010) a dieselová vozidla splňující normy Euro 5 a Euro 6 (registrovaná od 1. ledna 2011). Plaketa Crit'Air je povinná pro vjezd do nízkoemisních zón, jako je Paříž, Lyon, Grenoble a další města. Například v Paříži je od pondělí do pátku mezi 8:00 a 20:00 povolen vjezd pouze vozidlům s platnou ekologickou plaketou Crit'Air třídy E, 1, 2 nebo 3.
-
Škoda Superb 4
Ahoj, zvažuji 2.0 TDI, ale konkurence mě od dieslů odrazuje. Že motor dobrý, ale města zakazují vjezd (tohle je ale Euro 6) a že za pár let bude problém prodat. Jak to vidíte vy? A za druhé, jaký mám čekat pokles hodnoty auta? Od oka mi to podle bazarů přijde na 100+ tisíc ročně. Díky