Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

pilox

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Ano, taky jsem to měl při předání vozidla, tuhle hlášku. Ale po 10tis najetých, už se mi neukázala.
  2. Tak dnes už apka funguje , ikonka je bílá. 🙂 Tak snad nebudou ty výpadky časté. 6dní jsem měl výpadek..
  3. To mě ještě ne.. dnes to je 4. den , záleží na tom intervalu restartu té komunikační jednotky asi...
  4. jj , psal jsem to tomu známému a říkal, že o ničem neví, ale až bych se objednával, tak to zjistí...
  5. Mazat se mi nechce, ale pak zkusím tu baterku, jen jestli to u iV není napájené od té hlavní.
  6. To se mi právě moc dělat nechce, nevím jestli by se mi obnovila všechna nastavení.. Už mi přišla odpověď : O tomto problému víme a v současné době jej intenzivně analyzujeme. Rádi bychom Vás požádali o zajištění návštěvy autorizovaného servisu Škoda, který zajistí obnovení konektivity Vašeho vozidla. Doporučujeme však, abyste s objednáním termínu v servisu nejprve cca týden počkal – systém automaticky provádí pravidelnou údržbu nastavení a je možné, že se díky tomu konektivita vašeho vozu obnoví. Tak se uvidí. Jo a to že mi navigace ukazuje jinou polohu než jsem ,se mi taky dělo, minulý týden...
  7. Díky za reakce, tak snad se to přes víkend už spojí. Z podpory zatím žádná odpověd. Volal jsem známému, dělá v salónu , kde se auto kupovalo a prý se aktualizoval nějaký sw a zpětné spojení s autem prý trvá nahodile. Když by se to v příštím týdnu nespojilo, doporučoval mi smazaní hlavního uživatele a reset. A pak znovu přihlášení.
  8. Ahojte, od včerejšího rána mi nefunguje ovládání přes aplikaci. Dnes jsem zjistil že nejspíš auto není připojené k internetu, problém se esim, nebo výpadek služeb ? Psal jsem na podporu přes apku , tak uvidím o co jde. Ale nemáte někdo zkušenost?
  9. pilox odpověděl na pilox's téma v Motor PHEV
    No já když se ptal , než jsme přikupovali předplacený servis, tak mi řekli, že to je při 15000km nebo 2 roky, ale všude , i auto ukazuje odpočet do 30tis.....
  10. Ahojte, jak často měníte olej ?
  11. pilox odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    Auto už je u prodejce, čeká se na papíry ( jdou poštou , snad je doručí 😁) prý do konce týdne. Jakmile přijdou ,začnou úkony s tím spojené a já doufám , že do konce měsíce Supíka mám. Budu potřebovat tipy / rady , třeba jak nejlíp se starat o baterii ( jestli nabíjet do plna, nebo prý rychlonabíjení baterce neprospívá) Tak nevím jestli to řešit ve vláknu co pak založím "můj Superb" nebo založit vlákno v Motorizaci?
  12. pilox odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    Konečně pevný termín výroby 20. týden , úterý , 13.5. 🙂 ( Superb Combi, Sportline Grey iV) tak jen doufat, že vše bude jak má a co nejdříve svezou do Prahy. Ježdění s Pluginem bude pro mě novinka, ale těším se na to🙂
  13. pilox odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    Konečně dnes termín 20.-22.týden 🙂 , objednáno 6.2.2025. Prý je problém se Sportlinem jako takový, asi nějaký dodavatel nestíhá..
  14. pilox odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    @Petr Svetr @SkodaRapid Ahojte, máte nějaké posuny v termínech?
  15. pilox odpověděl na Dixik2's téma v Ostatní
    Tak já ted nemám termín ani předpokládaný, prý v systému termín zmizel. Měl jsem předpoklad 28. týden. Tak doufám, že se trefí a budou to ty 3 měsíce 🙂
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.