zdravim, nevie niekto znaly poradit? motor pri jemnom zoslapavani plynu zacne cca od 1400 ot. trhat - akoby vynechavat, najhorsie je to pre cca 1800 ot., potom skokom vyskocia otacky nad 2000 a uz ide pekne hladko. to iste za jazdy pri jemnom narabani s plynom, do 2000 ot strasne trha, potom sa akoby chyti a ide hladko. Pri riadnom zosliapavani plynu za jazdy aj z rozbehu ziadne trhanie necitit a auto ide velmi svizne. To je za tepla ... Pri studenom starte mierne problemy, hned na volnobehu sa trasie cele auto, akoby chcelo skapat. Pri stupani na plyn velka neochota do otacok (nad 2000 OK) a kudoly bieleho velmi stiplaveho dymu z vyfuku. Po zohriati na 90 °C ide volnobeh pekne hladko a nedymi potom ani za jazdy. Auto je jeden den po oprave - repas cerpadla, vymena rozvodov, vodnej pumpy, vonkajsich kladiek, novy palivovy filter. Pred rozsypanim cerpadla slapalo krasne. R.2007, 120 kW, tiptronic, 215000 km. Diagnostika TEXA bez chyb.
Mam pocit akoby plynovy pedal v urcitych miestach "vynechaval", ale auto cuka aj na tempomat pri cca 60 km/h.
Zeby EGR? vaha vzduchu? cidlo teploty chladiacej kvapaliny?
dik za kazdy postreh