Přejít na obsah

Point774

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Point774

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Já osobně - přehraný SW 2x od autor. servisu, podruhé upravený SW přímo od Škodovky MB. Ani jedna věc nevyřešena! Prostě jsou to odborníci, všichni mají jen plnou hubu keců, ale nikdo tomu evidentně nerozumí. Pravda ale je, že to kolísání kolem těch 2000ot. opravdu přestane a nebo není tak citelné v případě, že je EGR odpojený. A teď mě ještě po tom všem poslali slevovou knížku s keci o tom, jak si to mám nechat vše dělat v autor. servisu za super peníze a u odborníků :-)))) Hojte V.
  2. Ahoj, jj tohle mě to dělá také, podle mě to má vše se vším souvislost - buď to bude dělat škrtící klapka, nebo vstřiky vs. benzín... už jsem tenhle Škodováckej šrot přestal řešit. Jak jsem psal, nikdo tomu nerozumí, neumí to opravit, takže dolítám olej a jde z baráku. V.
  3. ... k tomu zvonění, určitě půjde o ty vibrace pístů ve válci při tom prudkém zatížení - ale napadlo mě, jestli ta nerovnoměrná detonace nemůže mít souvislost se vstřiky?? Je totiž možné, že by takto mohl zvonit pouze jeden píst. Bohužel ani toto Vám ve ŠA nezjistí - nejdříve si to kup a pak to vyměníme.... Jen znovu pro všechny, kdo toto řeší - auto se chová naprosto ukázkově, když je studené - tohle všechno nastává až po zahřátí na 90 stupňů:-) V.
  4. Ahoj, po delší době opět pár slov k omylu 1,6FSI a O2 :-) ŠA nepovažuje zvonění motoru za výrobní vadu, doslovná citace:"Neshledali však, že by popisovaný, sporadicky vyvolaný projev byl v příčinné souvislosti s výrobní příčinou." Na další výtku, že rozhodně nejde o sporadický projev již nikdo nereagoval:-) Aktuální stav je u mě teď takový, že auto má najeto cca. 170tis. km - a začala utíkat klima - autor. servis již 3x za 6 měsíců plnil full a i když jsem auto nechával v servisu cca. 14dní a moc jsem si přál, aby to před dovolenou opravili - tak jsem auto dostal zpět s tím, že je vše OK atd. atd. Výsledek, po 14 dnech prázdno a dovolená peklo. Přidávám tedy opravu klimatizace k další úkonům, které ŠA a autor. servisy nezvládají. Dojezdím tedy nedávno měněný LL olej (to bude cca. 190tis. km) a auto půjde z baráku. Hoj V.
  5. To je přesně ta otázka, kterou řeším také :-) Proto ten spor se ŠA, která není schopna dát jasné stanovisko. Jaký máš RV? Jinak jsem na tom úplně stejně, O2 se vším na co si člověk vzpomene, takže ji také nechci dávat pryč:-(... ale .... V.
  6. Ahoj, dnes se mi povedlo mluvit s člověkem (ne ze ŠA, nebo servisu), který zdá se o motorech něco ví a ten mi řekl asi toto. Zvoní to s největší pravděpodobností proto, že při akceleraci dochází k rozvibrování pístu ve válci (je otázkou, jestli je to problém paliva, případně spalováním na hranici zápalnosti, vstřiků – prostě nedojde k zapálení na ideálním místě ve válci) píst pak při tom zavibrování zvoní patkami o stěny válce. Příčinou je pak pravděpodobně nevhodná konstrukce pístu (motoru), nebo to, že byly povoleny příliš veliké tolerance. Další možná příčina jsou kroužky s velikou tolerancí, opotřebením …. Rozebírat to je prý blbost, tedy pokud není známo to, co to vyřešilo u jiných aut která to nedělají. Myslím si, že u jiných co to nedělá, se prostě do výroby dostaly díly s větší přesností, nebo se změnila konstrukce čehosi. Já sám vím určitě o 1,6FSI, které se takto neprojevují. Hydroštěly to prý s největší pravděpodobností nejsou. Tak to jen co jsem vypátral. V.
  7. Ahojte, mám opravdu radost (vím, že to zní blbě), že nakonec s tímto nejsem sám - vedu korespondenční boj se ŠA a už mě nebaví nechat ze sebe dělat deb... - jsem vcelku přesvědčený, že se nemůžou zbavit odpovědnosti za výrobní vadu při takto malém nájezdu motoru (150k) a hlavně pak po tom, co na to auto nikdo jiný než autor. servis nehrábnul tzn. vše dle servisky bylo dodrženo a zaplaceno zlatem. Kromě toho servisy ten motor neznají, takže aby někdo tuto věc diagnostikoval je skoro nereálné - proto jsem žádal ŠA o asistenci koncernového technika v autor. servisu (závěr - prý auto používám nestandardně a že jde o provozní zvuky – vše ostatní v normálu :-D Ty svíčky moc reálně nevidím, na poslední garančce u mě měněny :-( Já to vidím osobně na ty hydroštěly a jejich špatné plnění (nebo mají veliké vůle), ale co nechápu je to, proč se to děje skoro okamžitě v 90 stupních a vůbec proč se to auto chová divně až po ohřátí? Dej prosím vědět, každá informace o tomto je dobrá a snad se někam dobereme. P.S. Výměna variátoru je záležitost vč. rozvodů tak na 3-4h, snad i méně. V servisu je to auto max. den. Tedy pokud nedopadneš jako já – 30 dní auto v autor. servisu (29 dnů nebyla ŠA schopna dodat nový variátor – asi tři urgence a pak letěl tuším ze Španělska). Do teď mě zajímá, k čemu mají ISO :-( V.
  8. U tebe to bude pravděpodobně ten variátor cca. 8k v autor. sevisu. Pokud to pak budou měnit, tak nech asi udělat i rozvody - není to nic hrozného cca. 5k. Nebo se na to vykašli úplně, po výměně to sice přestalo po nastartování rachtat, ale mám dojem, že se to bude stejně pomalu vracet :-) Jinak kromě toho zvuku se nic na jízdních vlastnostech auta nezměnilo, takže i když ten variátor rachtá, tak funguje OK. Prostě ten motor pos.... a fakt si začínám myslet, že FSI byl opravdu majstr omyl VW. Já řeším ty pazvuky ventilů, když se motor ohřeje – ještě mě napadlo zkusit nalít do oleje toto http://www.liqui-moly.cz/detail/prisada-pro-hydraulicka-zdvihatka . Nadále jsem pak přesvědčen, že jde o výrobní vadu a proto chci vyjádření od ŠA, auto má prokazatelně všechny GP, takže nevidím jediný důvod, aby se někdo otáčel na kecech o špatné údržbě apod. Nájezd 150k je podle mě také naprosto v normě na tento motor. Jinak psal jsem na info@skoda-info.cz a rozhodně to nebyl děkovný dopis. Hoj V.
  9. ... já to neřeším po nastartování, ale při prudké akceleraci 2500-3000ot. prostě auto v zátěži. Od kompletní výměny rozvodů vč. variátoru je to pár tisíc km, takže toto vylučuji. Ale zaujala mě ta myšlenka, že by netlakovalo olejové čerpadlo, respektive že je po ohřátí motoru ten olej tak řídký, že to pak tak zvoní. Jak jsem psal výše, to zvonění při té akceleraci (zátěži motoru) se objeví vždy až ve chvíli, kdy má motor 90 stupňů. Do té doby než se ohřeje, se to zvukově projevuje spíš jako diesel, ale žádné takto ostré zvukyL Má to 100 procentní spojitost s teplotou něčeho??? Zkusíme se podívat na to olejové čerpadlo a vyměním ten LL olej (i když je úplně nový) za něco hustého. Ale je to poslední pokus - psal jsem ještě další stížnost do ŠA, fakt mě s...., že autor. servis není schopen říct, co tomu je. Chtějí jen platit za jejich pokusy a omyly (kterých už bylo dost) a další už platit nehodlám. Hoj V.
  10. Ahojte, nahrát to zkusím, ale moc tomu nedávám:-( V každém případě jsem teď jezdil na N98 a nic se nezměnilo. Co jde ale jde nasimulovat vždy, je to zazvonění u opakovaného rychlého přidání plynu na neutrál - kovový zvuk od bloku. Nejde o žádný plech. Přemýšlím, že jim to tam ještě vezmu, ten zvuk podle mě musí někdo kdo zná motory identifikovat - hlavně to dělá pokaždé, takže nejde o žádný náhodný projev. To vysokotlaké čerpadlo snad testovali, ale kdo ví, soudě dle toho, že na variátor jsem čekal měsíc (rozebrané auto stálo měsíc v autor. servisu), tak si myslím, že na tyhle motory nemají servisy vůbec nic na testy :-( Jestli je tady někdo, kdo těmhle motorům rozumí z Prahy a okolí, tak rád přijedu a nechám to diagnostikovat jinde – rád to i zaplatím, případně nechám i opravit. V.
  11. No důvod byl takový, že po nastartování vždy něco občas pár sekund rachotilo, ale nebyly to hydroštěly - všichni kolem toho dost mlžili (to auto to dělalo už od první chvíle co odjelo z autosalónu), první majitel mě to i s tímto předával :-) Autor. servis to na GP nikdy nechtěl řešit a stále mu to nějak zdůvodňovali. Protože mám v jiném ŠA v Praze "známé", tak ti to risknuli a rozebrali to - variátor byl "vadný" (nějak se později plnil olejem), ale nevím jak to poznali? Já tu součástku neviděl:-( Aby pak vše vyloučili, tak preventivně měnili celé rozvody vč. napínáků. I řetěz byl totiž u něco vytahanější než je zdrávo (na bezúdržbové rozvody pecka). Tomuhle servisu pak věřím, už tomu věnovali dost času, ale teď po mých stížnostech přímo do ŠA přiznali, že už neví kam dál a také se jim to nechce měnit preventivně, protože já už odmítám další pokusy v autor. sevisu platit :-) S velkou slávou mě auto předali a pevně doufali, že mě už neuvidí :-) Ale to zvonění při akceleraci se vůbec nezměnilo a to ostatní také ne, jediné co zmizelo bylo to rachtání variátoru po nastartování. Mě teď už jen zajímá, co to dělá - když by to někdo odhalil, tak bych ještě zvážil opravu, ale tohle bádání mě už nebaví. Auto sice jezdí a vše je jinak OK, ale mě to deptá úplně maximálně. Hoj V.
  12. Díky za reakci. LL olej a interval je tam od začátku, tak nevím, ale uznávám, že to asi není to nejlepší, ale měnit to po 5 letech je asi už blbost, ne? Na garančce to bylo před měsícem :-) Jinak komplet rozvody + variátor vačky je měněný před 17 tis. - variátor po nastartování rachtal, takže se měnil preventivně a technici v ŠA mysleli, že se vyřeší jak to zvonění motoru v zátěži, tak i to pohupování při nízkých otáčkách při konstatní rychlosti --- a nic. Jinak autor. servis to regulérně vzdal :-( Ahoj V.
  13. ... nikdo nic ? Asi holt půjde krasavice z baráku, už mě to auto nebaví i když je dle ŠA 100 % v pořádku.... Hoj V.
  14. To se mi moc nezdá, volnoběh je naprosto konstantní a bez výkyvů. Ty vstřiky jsou otázka, ale to by snad poznali ne? Dneska jsem ale zjistil ještě jednu věc s tím zvoněním motoru. Když ho opravdu hodně ohřeju (sportovní jízda), tak se dá krásně rozezvonit tak, že přidám na neutrál plyn někam ke 3000ot. a když padají dolu, tak zhruba u 1200-1500ot. opět prudce přidám. Zárukou je, že motor pěkně zazvoní, hodně podobně jako při té prudké akceleraci. Jinak to zazvonění motoru se neděje, pokud přidávám i v kopci pomalu (respektive snažím se o to). Ten zvuk je tak něco podobného, když se mlátí oblázky o sebe a člověk se snaží rozkřesat oheň :-) Myslím si, že je to způsobeno blbým předstihem, ale čidla klepání jsou prý dle ŠA OK. Jinak tahle příšera má v nádrži velikým písmem N95 a malým N98 (pokud jezdím na N98, tak je to někdy lepší, ale úplně to nezmizí). Dík V.
  15. Zdravím všechny příznivce omylu 1,6 FSI ve verzi pro O2 (CZ) - né že by nejel, to né, ale ty doprovodné jevy jsou opravdu pecka. Na začátek bych jen napsal, že mé zoufalství je již na nejvyšší možné úrovni a pokud se nenajde alespoň minimální logická odpověď tady, tak už opravdu nevím. Začnu ale zkráceně tím co to auto dělá a co mě maximálně vytáčí (ale ne proto, že by nejelo, ale že nikdo absolutně netuší, co to způsobuje, proč to dělá – všichni jen kolem toho hází moudra a teorie. Kromě toho nejsem evidentně sám a podobné projevy se na internetu objevují u více lidí, bohužel nikdo žádnou z těch diskuzí nedotáhnul až do konce, takže výsledek je také 0. Při prudké akceleraci v kopci, ale obecně při zátěži se z motoru vždy ozve takový zvonivý zvuk (připomíná klepání ventilů), ale je to takové hodně ostré – můj názor, že jde o detonační zvuky? Děje se mezi 2500-3000ot. Pak občas ve vysokých otáčkách, ale to je naprosto minimální. V těchto dnech, kdy je venku 30+ se dá tento zvuk registrovat i při prudké akceleraci a hraní si s plynem na neutrálu (po zahřátí motoru). Neděje se to nikdy, dokud má motor teplotu pod 90 stupňů, toto nastává až ve chvíli, kdy se přehoupne ručička přes 90. Při jízdě na tempomat, nebo s držením konstantní rychlosti se auto chová naprosto podivně a stále má člověk pocit, že zrychluje a zpomaluje – pocitově jde o propady ve výkonu, něco jako že motor přibrzdí. Na otáčkoměru to nejde skoro sledovat, ten se zdá být bez hnutí – občas ale poskočí ručička tachometru. Markantní je to např. při jízdě na 4RZ ve 2000ot. po rovině. Prostě jako by ta jednotka stále něco korigovala a snažila se něco srovnat. Někdy se pak nedají udržet konstantní otáčky ani na neutrál, stále do někam poskakuje, nebo se objevují místa, kdy se motor v určitých otáčkách (při přechodu přes ně)vyloženě zaškube - asi nemusím říkat, že EPC mlčí :-( Zajimavé je, že toto se většinou děje po delší jízdě (už to testuji pravidelně), pak ale stačí vypnout motor a znovu nastartovat a ejhle to škubání motoru už se v těch otáčkách neděje a nebo je mnohem menší. V návaznosti na bod 2. Některé rozjezdy plná 1-2RZ se pak také občas auto chová tak, že má člověk pocit (v některých chvílích) propadů ve výkonu - auto přidává tak nějak neplynule (houpavě). On vůbec mám po každém natankování pocit, že to auto jede jinak. Jednou táhne jako střela a jindy je líná. Toto jsou ty nejlepší problémy:-) Abych předešel nesmyslným diskuzím, tak zde raději napíšu ještě pár poznámek. Rok výroby 12-2005 (plně servisované pouze autor. servisy, všechny GP provedeny až nadstandardně ), jsem druhý majitel Najeto 150k, průměrná spotřeba 7l (200km denně, město-dálnice) Dlouhý interval výměny oleje – olej nepapá (dolil jsem tak 1l na 30tis.) U auta rachtal od prvního dne (ale náhodně) po nastartování variátor vačkového hřídele – autor. servis nevěděl co to stále je a 5 let nevyměnil, já jsem našel jiný autor. servis, kde toto znali a ve 130tis. byla provedena výměna variátoru + kompletní rozvody. Všichni si mysleli, že výše uvedené problémy zmizí, ale zmizelo pouze rachtání variátoru :-) Po nastartování občas zarachtají hydroštely, ale ty poznám – to je OK Od této doby (po výměně) už jen píšu stížnosti do ŠA a do autor. servisu. Oprava variátoru nic nevyřešila, trvala měsíc a stála 20k - jenže to byl spíše preventivní pokus. Od té doby chci vyjádření od autor. servisu a ŠA - ale nikdo není schopen říct, co může tedy ty zvuky a chování motoru způsobovat. ŠA jako reakci na stížnost provedla po testech individuální úpravu SW v jednotce (tedy dle slov servisu) a prý poslala i koncernového technika?? Nic se ani tímto nevyřešilo, všichni tvrdí, že je vše OK (sjetin z diagnostiky mám už slušný balík) atd. Pro ŠA je auto OK – žádná hodnota nevybočuje, tlaky OK. Servis přiznal, že neví kudy dál a že jestli to chci řešit, tak ať podepíšu maximální cenu opravy a že začnou měnit :-) Mám ale pocit, že o motorech FSI nic neví, kromě toho si myslím, že tyhle 1,6 mají vypnuté vrstvené spalování, neb mají předepsaný N95 s tím, že na N98 se může jezdit? Myslím si, že lidí s těmito "problémy" je určitě více, proto to sem píšu v naději, že snad existuje diagnostik, který konečně jasně řekne, jak to s tímto motorem doopravdy je. Už mám za sebou opravdu dost pokusů i teorií, takže pokud je zde někdo opravdu dobrý na motory FSI (může je z praxe porovnávat – nebo má i díly na testování), tak budu velice vděčný za jeho názor, případně i za to, když se na motor podívá (profíkovi rád zaplatím). V autor. servisech jsem nikoho takového bohužel nepotkal. Hoj a moc díky V.
×
×
  • Vytvořit nový...