ŘJ motoru je bez závad. Klapka je adaptována, také bez závad. Po zahřátí motoru ale začnou otáčky špatně klesat. V oblasti kolem 1600-1900 ot./min. se klesání většinou na pár vteřin pozastaví. Pak následuje pomalé spadnutí otáček na volnoběh. Kde hledat příčinu?
Jde o to, že všude je nabízen typ 6Q0 199 555, ale já mám v autě 6R0 199 555. Zdá se mi, že se více přenáší hluk motoru do auta. Ví někdo, čím se liší Q od R?
Od flashe mám ujeto cca 50 km. Za studena je to o.k. Po zahřátí motoru se doba, kdy motor zůstane pár sekund viset na cca 1500 otáčkách prodlužuje. Nemám ale jistotu, zda po fleshování ŘJ udělal servis reset nebo adaptaci klapky. Třeba si to časem sedne samo?
Dnes jsem vypozoroval, že po zahřátí motoru se nevrací po vyřazení plynule otáčky na volnoběh. Klesnou na cca 1.500 otáček/min., tady se na 2-3 sekundy zastaví a pak teprve klesnou na volnoběžné. Motor 1,2 HTP 51kW. Čím to může být?
Ještě doplňuji, že ŘJ byla v servise flashovaná on-line na poslední verzi sw.