Přejít na obsah

kamil1503

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kamil1503

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, tak jak to popisuješ se mo přsně děje i s mým SUPREM. To kolínko co říkáž je tlakový ventil, který řídí podtlka v systému. Já ho už měnil cca 10 x, vždycky tak po 4000 km. Začíná to tím, že se po jeho výměně a vymazání paměti za nějakou dobu ucítím na volnoběhu lehké kopnutí, jakoby vynechala cívka a za nějakou dobu se rosvítí žlutá ponorka a v paměti se uloží hláška, že je příliž chudá směs. Pak se nic neděje i ponorka po nějkaém čase sama zhasne, pak zas na volnoběhu pocítím buď lehký pokles otáček a motor jakoby chtěl zhasnout nebo opět lehké škytnutí a zas se rosvítí žlutá ponorka. Jinak motor běží jak hodinky. Po těch cca 4000 km (nejčastěji to mám vypozorované, že buď po výměně oleje nebo po jeho dolití na rysku) na volnoběhu začnou otáčky samy vybíhat nahoru a pak se zace propadnou (kolisíní). To už vím, že je membrána podtlakového ventilu prasklá (vždycky se objeví malá dírka v membáně, jako by ji někdo propíchnul). Vyměním ventil za 600 Kč a zase jezdím cca 4000 km a tak dokola. Stejmě jako ty jsem to měl asi u 5 různych automechaniků (servisů) a nikdo si s tím neví rady. Zkus prosím tě tlačit na ty Hellery, jestli oni něco nezjistí a dej mi vědět. Kamil1503 e-mail: objednatel@email.cz Čau
  2. Tak kdo by chtěl vědět co výše uvedenou závadu dělalo, tak to bylo opravdu polským olejem castrol edgee (díky HonzíkoviP). Vyměnil jsem ho teď na Shell Ultra Extra a už jsem ujel cca 5 000 a problém zmizel. Objevuje se však ještě jeden. Sem tam při zahřátem motoru na volnoběhu dojde k takovému malému zaškytnutí motoru, jako by na zlomek vteřiny vynechal nějaký válec (nebo vstřikování paliva?) a zas to běží dál OK. Po chvíli se rosvít kontrolka "žluté ponjorky" a je zapsána chyba "Příliš chudá směs". Už jsme vyměnili všechny svíčky i zapalovací cívky a ne se toho zbavit. Nesetkal se s tím někdo? Neporadíte na co se ještě zaměřit?
  3. Zdravím všechny chytré hlavy. Mám problém. Na Supíku 1.8 T benzín rok 2003 mi na volnoběhu začal motor zadrhávat s mírným otřesem, jako by škytal jeden válec. Jinak akceleruje normálně, ale při konstantní jízdě pořád cítím, jako by motor jemně zaškobrtával na válci. Včera mi naví začaly otáčky na volnoběhu přidávat až na kolem 12000. Svítí oranžová kontrolka motoru. Byl jsem s tím na proměření a zjistili chybu, která hlásila něco jako více vzduchu (falečný vzduch) mezi škrticí klapkou a Turbem? Říkali, že to ukazuje na nětěsnost nebo prasklinu v hadici. Nato mi údajně prokontrolovali všechny hadice a prý jsou v pořádku, ale sami přiznali, že motor na volnoběhu kope. Tak to znovu proměřili a kromě výše uvedené závady jim to začalo ukazovat špatné zapalování, a to postupně na všech válcích. Vynulovali paměť a auto mi vrátili, ať s tím dále pojezdím, že se to možná projeví více nebo konkretněji. Nevíte někdo co to může být a jak tedy mám dále postupovat? Kamil
×
×
  • Vytvořit nový...