Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

rawa

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. rawa odpověděl na rawa's téma v Motor 1.8 T
    No, tak to trochu doplním... Ta hadice, kterou mi měnili spolu s ventilem deceleračního odpojování je hadice mezi turbem a chladičem nasávaného vzduchu. Další chyby, který ukazuje VAG (kromě té už zmíněné 17705) jsou: 17536 - řada válců 1, adaptace směsi, systém příliš chudý 17545 - řada válců 1, adaptace směsi, systém příliš bohatý 16711 - snímač klepání 1 - G61, signál příliš malý 16795 - systém sekundárního vzduchu - nesprávné proudění vzduchu Mohla by to bejt ta škrtící klapka? V pátek s tím potřebuju odjet na dovolenou... heeeeeelp ;-)
  2. Octavia Combi 1.8T AUM, 2001, cca 170tkm. Před cca půl rokem měněn ventil deceleračního odpojování a příslušná hadice (mezi klapkou a turbem?) kvůli známému problému s kolísáním volnoběžných otáček za studena a na VAGu chybě obtokového ventilu N249. Mám tam taky nový svíčky (cca tři měsíce). Poslední zhruba měsíc se mi stává, že při jízdě úplně přestane točit turbo (jako by tam nebylo) a obvykle se rozsvítí kontrolka motoru. Někdy třeba po 10km zase OK, někdy jedu bez turba třeba 200km, někdy začne fungovat po chcípnutí a nastartování, někdy ne. Celý se to chová dost náhodně. Na VAGu mám chybu 17705 - pokles tlaku mezi turbem a škrtící klapkou + další hejno zřejmě druhotných chyb (směs příliš bohatá, směs příliš chudá, plus ještě asi jedna nebo dvě který si nepamatuju, můžu kdyžtak upřesnit později). Taky se mi zdá, že když už turbo zrovna funguje, tak zapíná o dost později než by mělo (zapne cca na 2750 - 3000 ot, někde jsem četl že by mělo točit zhruba od 1750) takže v nižších otáčkách je auto pekelně líný. Už jsem to měl ve třech servisech, všude mi říkají něco jinýho ale nikde si tím nejsou úplně jistí :-/ Někde tvrdili, že to bude určitě nějaká netěsnost, ale žádnou nenašli, minulý týden jsem nechal vyčistit škrtící klapku ale nepomohlo to. Nicméně všude se shodli na tom že turbo a jeho ovládání je ok. Netušíte někdo kde by mohl být problém? Mám zkusit vyměnit škrtící klapku (jak mi radí v jednom ze servisů)? Díky za každou radu!

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.