Přejít na obsah

Kopxy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kopxy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem po výměně čidla. Vyzkoušel jsem pár startů se zahřátým motorem a zatím vše šlape tak uvidíme .
  2. Tak jsem byl na VAGu a je to opravdu čidlo u brzdy. No nic, objednám a pokusím se vyměnit.
  3. Tak konečně mám dovolenou a dokopal jsem se k této opravě. Zatím byl vyčištěný EGR ventil a nastavená prodřená hadička. Zítra se bude vyměňovat cidlo k té vačce. Do týdne dám info, zda byla tato závada poslána do věčných lovišť... Snad tomu tak bude . Jo, začala mi blikat kontrolka žhavení, dočetl jsem se, že by to mohlo mít něco společného s čidlem u brzdového pedálu. Neřešil jste někdo?
  4. Tak bych potreboval jeste jednu radu od zkusenejsich, nez se pustim do vymeny tohoto cidla (nemam ted prebytek penez aby jsem zkousel vymenu cidla a pak zjistil ze to nepomohlo). Dneska jsem mel moznost mluvit jeste s jednim mechanikem a ten mi rekl, ze v hodne pripadech pomaha prehrat software auta. Mel navrh a to takovy: napichne auto na diagnostiku, odmaze vsechny chyby a pak se auto projede. Pokud auto chyby vyhodi znovu, tak by mi prehral software. Pry to v 90% pripadu pomuze. Me se to ale moc nezda... konkretne v mem pripade by to znamenao, ze software auta zlobi jen nekdy :-D . A kdyz uz jsem u tech dotazu, byl by nekdo ochotny a nafotil by mi cast motoru, kde snimac vackove hridele najdu? Jsem autonemotora (nikdy jsem se v autech moc nehrabal). Pro jistotu o vikendu zkusim i vycistit EGR ventil.... diky moc za reakce ;-)
  5. Oki, příští týden vyměním snímač a pak dám po pár dnech info, zda pomohlo nebo ne .
  6. Ahoj, omlouvám se za pozdní reakci. Auto mi stále zlobí- nestartuje a za jízdy chcípá, na VAGu jsem byl. Ostatně jsem zjistil, že mi auto hází několik chyb a to: 1. Chyba EGR ventilu 2. Chybu snímače polohy vačkové hřídele Byl jsem u několika známých a problém jsem s nimi řešil a nicméně nevyřešil . Od té doby se problém stupňuje, dnes mi auto chcíplo za jízdy i pod sešlápnutým plynem. Začalo jakoby škubat a dusit se (poté se rozsvítila kontrolka baterky) a chcíplo to. Kontroloval jsem pomocí měřáku baterii i altík- baterie Ok, altík dobíjí. Jeden známí říkal, že je možné že budou v autě nějaké vadné kabely (kolem motoru ke snímačům atd.), že do fábií dávali levnější kabeláže a ty se klepáním naftového tří válce uvnitř izolace časem rozsypou na prach. Příští týden v Ústí nad Labem vyhledám nějakého autoelektrikáře aby se na kabeláž mrknul.
  7. Zatím ne, jsem pracovně mimo, snad se na VAG dostanu o víkendu u známého...
  8. Ještě dodám, že mi dost ubývá chladící kapalina. Nedostává se mi do motoru a nezasviní svíčky? To bych pak musel přetěsnit, že?
  9. Ahoj všem, mám problém se startováním, když je motor zahřátý (za studena chytá hned napoprvé). Pokaždé nechávám nažhavit, někdy i dvakrát. Při startování motor točí, ale nechytne se- baterkou to nebude (když točí tak to má tempo a není to utrápené). Tento problém se objevil na podzim a do té doby bylo vše OK. Chytne třeba až napotřetí, ale s potížemi. Dvakrát se mi stalo, že mi auto chcíplo na křižovatce, když jsem stál na neutral (přitom se rozsvítila kontrolka baterky). Předem se omlouvám, pokud už tu téma je..... ale nenašel jsem. Děkuji za rady a nápady čím by to mohlo být. Lukáš
×
×
  • Vytvořit nový...