Přejít na obsah

Standa_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Standa_cz

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zdravím, takže já to mám s největší pravděpodobností vyřešeno. A mohlo být už dávno... kdyby... nemůžu mluvit, nebyl jsem u toho když opravovali. Krátce: v prvním servise dali na diagnostiku a ukázal se "snímač otáček". Tak ho vyměnili. Problém ale trval dále, netušil jsem co, oni zmínili, že mi Ti co vyměnili řemen, že to nenastavili správně, byl jsem u nich, vše správně a diagnostika jim nic dalšího neukazovala. Tak jsem na doporučení šel do třetího a tam pán (ujel jsem mezitím asi 400 km a zvuk z kola zesílil) po 15 minutách říká, že mi dře ložisko levého předního (vyměnil a zvuk je 100% pryč) a nějaké rozšířené testy mu s tím startováním ukázaly: "snímač otáček" znovu. Jsou tam totiž dva :-). Takže snad je toto vše. Projížděl krátké trasy za sebou a vše v pořádku. Takže u mě: "snímač otáček". Hodně štěstí s Tvým.
  2. Ještě jedna věc: když čtu co píšeš o kabelech :-). Měl jsem několikrát nad motorem ustláno od kuny. Ta by mi samozřejmě mohla nakousnout nějaký kabel. Ale že by se to tak různě zhoršovalo a zlepšovalo... to nevím, možná nechám někoho kouknout.
  3. Zdravím, když čtu ten příspěvek, tak jakobych četl o mém autě (až na malé detaily). Bílá fabia 2005, 1,4 TDi (tříválec), doposud bez jakýchkoliv problémů. Před třema týdny jsem ráno studený motor nastartoval jako vždy bez problémů, ujel asi 3 km, a pak za 5 minut chtěl nastartovat znovu. A v tom nic, škytlo mi to, chcíplo a rosvítil se motor a začalo blikat žhavení. Nemohl jsem dalších cca 10 minut nastartovat. Tak se mi to opakuje. Prostě když motor "trochu" zahřeju krátkou jízdou, tak pak nemůžu nastartovat, musím čekat. Všiml jsem si, že když ho rozehřeju pořádně, tak pak mi to chytne normálně. Na diagnostice mi ukázalo špatný měřič otáček (nebo tak nějak), ale výměna nic nezměnila. Je pravda, že se mi měnily nedávno rozvody, ale ta chyba se objevila ještě před výměnou rozvodů. Vždy mi ty kontrolky po pár dnech zhasnou a zase je to 100% bez problémů. Dnes jsem bohužel jel 3 krytší jízdy a je hotovo, zase škytlo, rosvítily se kontrolky a pak sjem čekal pár minut. Pak mi to po cca půlminutovém točení motoru chytlo, a samovolně chcíplo. Pak to chytlo znovu, zvýšil jsem otáčky, rozjel jsem se a při vyřazení na neutrál mi to před křižovatkou chcíplo... takže to začíná být o nervy. Kdyby jsi přišel na to čím to bylo, tak dej určitě vědět, já to příští týden budu nechávat zjišťovat znovu. Kdybych něco měl, tak to tu napíšu. Standa
×
×
  • Vytvořit nový...