Přejít na obsah

pitrb100

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

431 zobrazení profilu

Oznámení pitrb100

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Děkuji za rady, auto má manuální klimatizaci... Termostat jsem dával originál..... Kdyby jsem se den předtím nehrabal v motoru,asi bych začal termostatem... Tak snad jde o schodu náhod a bude to jen ten termostat :-)
  2. Dobrý den, mám Fabii 1,9 SDI,při venkovní teplotě + 20 stupňů a ujetí 40 km se motor zahřál jen na cca 80 stupnů. Při stání u přejezdu,za dobu než projel vlak dokonce spadla na cca 70. Termostat jsem měnil cca před 3 lety,tehdy pokud si dobře pamatuji v létě nebylo poznat nic,projevovalo se to až v zimě - motor se zahrál na 70 a dost :-). Den předtím jsem měnil olej + vzduch filtr. Při výměně vzduch filtr jsem si oddělal teplotní čidlo na sání... Nemohlo se nějak "pokazit" . Nevíte někdo podle čeho se řídí ventilátor chlazení nebo jak se docíli toho,že teplota vody je stále 90?Kdyby se vypínal a zapínal ventilátor,tak by podle mě teplota trochu kolísala a nedržela pevně na 90. Má myšlenka je,že rychlostí ventilátoru chlazení.... Který by mohl být řízený jak teplotou voda,tak teplotou venkovní (to by mohlo být to sání) Termostat u tohoto typu motoru pouští do velkého okruhu při jaké teplotě? Když jsem se díval do schematu,tak před ventilátorem je F18 (termospínač ventilátoru chlazení) . Nevíte jak funguje,případně kde je umístěn? Předem děkuji za odpověď :-)
  3. Dobrý den, máme Fabii 1,9 SDI rok výroby 2001 a občas se stane,že "cukne". Stalo se to cca před měsícem,pak se najezdilo cca 1000 km. Teď bych řekl,že si cukne tak co 200 km. Jednou dokonce došlo k cukání,zastavil jsme na nejbližším možném místě a jak jsem dojížděl motor i při vymáčklé spojce chcípl. Pak jsme motor normálně nastarovat,zařadil jedničku a chcíp.Opět jsem motor nastartova,zařadil zpátečku a zas chcíp. Spojku jsem měl vymáčklou a ani se mi nezdálo,že by auto "poskočilo". Po chvilkovém přemýšlení koho otravovat kdo mě odtáhne (cca 10 min) jsme motor nastartoval a normálně odjel. Před tímhle problémem jsme měl napíchlé VAGo a bez problémů. A po tomhle incidentu chyba V152 tuším ( přerušení nebo šlus na škrtící klapce - občasná) .Škrtící klapka byla vyčištěna,vyměněn naftový filtr.....Když jsme si přečítal příspěvky a študoval funkci klapky,tak jsem pochopil že pokud dojde k závadě klapky,tak se otevře naplno. Nebo se platu a může být chyba v něm? Dá se případně nějak dát mimo provoz? Nechce se mi kupovat ,pač je docela drahá.Při simulaci klapky bylo šlyšet jak chodí,konektor byl čistý,suchý..... Kdybych s autem jezdil já,tak bych to nějak zkousnul,ale jezdí s tím manželka a ta s "cukátkem" odmítá jezdit :-). . Nevíte v čem by mohla být chyba? Nepomohlo by odpojit RG ventil? Poslední cuky byli někdy při zařezené trojce a 50 km/hod nebo dvojce a 30 km/h. Poprvé si manželka stěžovala při 90 km/h a pětce.... Momentálně neukazuje ani rychlost,ujetou vzdálenost a blbne ukazatel množství nafty v nádrži. Vyčetl jsem,že by chyba mohla být v čidle ujeté vzdálenosti...Na to se o víkendu chystám,ale mezi touhle poruchou a tou popisovanou výše není souvislost,že??? Předem děkuji za jakékoliv nápady....O víkendu bych je zkusil praktikovat :-) Pohodový den :-)
×
×
  • Vytvořit nový...