Dobrý den,
máme Fabii 1,9 SDI rok výroby 2001 a občas se stane,že "cukne". Stalo se to cca před měsícem,pak se najezdilo cca 1000 km.
Teď bych řekl,že si cukne tak co 200 km. Jednou dokonce došlo k cukání,zastavil jsme na nejbližším možném místě a jak jsem dojížděl motor i při vymáčklé spojce chcípl. Pak jsme motor normálně nastarovat,zařadil jedničku a chcíp.Opět jsem motor nastartova,zařadil zpátečku a zas chcíp. Spojku jsem měl vymáčklou a ani se mi nezdálo,že by auto "poskočilo". Po chvilkovém přemýšlení koho otravovat kdo mě odtáhne (cca 10 min) jsme motor nastartoval a normálně odjel. Před tímhle problémem jsme měl napíchlé VAGo a bez problémů. A po tomhle incidentu chyba V152 tuším ( přerušení nebo šlus na škrtící klapce - občasná) .Škrtící klapka byla vyčištěna,vyměněn naftový filtr.....Když jsme si přečítal příspěvky a študoval funkci klapky,tak jsem pochopil že pokud dojde k závadě klapky,tak se otevře naplno. Nebo se platu a může být chyba v něm? Dá se případně nějak dát mimo provoz? Nechce se mi kupovat ,pač je docela drahá.Při simulaci klapky bylo šlyšet jak chodí,konektor byl čistý,suchý.....
Kdybych s autem jezdil já,tak bych to nějak zkousnul,ale jezdí s tím manželka a ta s "cukátkem" odmítá jezdit :-). . Nevíte v čem by mohla být chyba? Nepomohlo by odpojit RG ventil?
Poslední cuky byli někdy při zařezené trojce a 50 km/hod nebo dvojce a 30 km/h. Poprvé si manželka stěžovala při 90 km/h a pětce....
Momentálně neukazuje ani rychlost,ujetou vzdálenost a blbne ukazatel množství nafty v nádrži. Vyčetl jsem,že by chyba mohla být v čidle ujeté vzdálenosti...Na to se o víkendu chystám,ale mezi touhle poruchou a tou popisovanou výše není souvislost,že???
Předem děkuji za jakékoliv nápady....O víkendu bych je zkusil praktikovat :-)
Pohodový den :-)