Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

matocz

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Ahoj, mám nyní zapůjčeno jako náhradní vozidlo Octavii III Active Liftback s motorem 1,2TSi 63kW a pokusím se nyní napsat názor na tento motor / auto. Upozroňuji, že je to opravdu můj názor a každý jsme jiný a máme na auto jiné požadavky. Takže k věci: Dle mého názoru je tento motor na takto velké auto naprosté minimum - očekávat od tohoto motoru nějaký výraznější zátah je nesmysl. Motor trochu ožije v cca. někde kolem 1800ot/min a do nějakých cca. 4000ot/min táhne pořád stejně. Ale tento zátah není nijak výrazný - možná tomu neprospívá 5-ti stupňová převodovka - převody jsou příliš dlouhé. Kratší zpřevodování a 6. st. by byla výrazně lepší. S tímto motorem musíte pořád řadit, aby jste nespadli s otáčkami pod 1500 ot/min, kdy motor začne nepříjemně dunět podobně jako diesel. Takže obec 50 km/h - 3.st, 4. st - duní a motor se trápí, 5st. se dá zařadit někde kolem 80 km/h, ale člověk musí při jakémkoliv požadavku na zrychlení podřadit na 4st. ale ani pak se bohužel nic moc neděje. Nepříjemná je rovněž jízda přes retardéry, kde člověk jede cca. 15 - 20km/h, zařazenou dvojku a pak dá plyn a cca. 3s se nic neděje než se nafoukne turbo a auto začne zrychlovat. Rovněž mi osobně nesedí zvuk motoru - sterilní, v nízkých otáčkách, do kterých každou chvíli díky dlouhým převodúm a koukáním na rádce řazení spadnu (rádce řazení je tady naprosto nepoužitelný), duní. Možná je to dáno (ne)výbavou Active, kde se asi šetřilo i na tlumících materiálech. Takže pro mě je tento motor naprostým zklamáním a pro lidi, kteří mají rádi alespoň trochu dynamické auto tento motor nedoporučuji. Předjíždění s tímto motorem si ani nedovedu představit. Ale pro defenzivní řidiče v pohodě. Co se auta samotného týká - výbava Active je k ničemu. Pouze pro marketingový tah: Octavia již od ... Interiér v plastu, pouze klimatizace, 5st. převodovka, není ani palubní počítač, takže nejsem schopen ani zhodnotit spotřebu. Kvalita sedadel nevalná, látkové potahy jsou na dotek docela nepříjemné. Nemá parkovací čidla - pro tak obrovský liftback k nezaplacení, na liftback se již nemontuje zadní stěrač? Asi zase Active. Ale abych jen nehanil: Auto je opravdu obrovské, kufr je snad bezedný, prostornost pro posádku beze slov, na můj vkus je na zadních sedadlech v podélném prostoru místa až přehršel. Podvozek je v pohodě, na základních pneumatikách 195/65 R15 je auto naprosto pohodlné, nikde nic netříská. Řízení je taky v pohodě, ale že bych byl z něho nějak nadšený, to ne. Zklamání je pro mne řazení 5-tikvaltu - obzvláště z 1. na 2. je nějaké nepřirozené a jako by drhlo, ale to může být chyba pouze konkrétního kusu. Shrnutí: Hodně věcí, které jsem zde zmiňoval je pouze vina výbavy Active - spousta věcí lze vyřešit změnou motoru, výbavy. Kolega má OII s 1,4TSi s DSG a tento motor je pro tohle auto opravdu to pravé - tedy hlavně pro lidi jako jsem já, kdo nemá rád diesely. Škoda, že jsem nedostal k zapůjčení lepší výbavu a jiný motor, protože jsem se na OIII těšil. Takhle za mě bohužel zklamání nad konkrétním kusem. Snad toto někomu pomůže v rozhodování, popř. to může admin smazat, přeřadit ... Jinak, aby jste do mě mohli jít vlastním Kia Ceed 1,6GDi SW Exclusive. ​

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.