Přejít na obsah

JindraS

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení JindraS

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdar Chlapi, tak byly špatné vstřiky:-) Podobné téma se řešilo na následujícím odkaze:-) http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=42656&postdays=0&postorder=asc&start=45
  2. Teď jsem s tím byl v servisu. Turbo je absolutně zasrané a tvrdé. Bylo mi doporučeno nechat si turbo vyhodit a nechat vyčistit u borce, který se specializuje na turba. Plus nechat dát zpět ucpávku EGR ventilu a vyhodit CHIP, který tam je (66kw) Co vy na to? Pomůže to?
  3. Dobrá, a když mi tedy diagnostika ukáže jednu z těchto chyb, jaká je potom náprava? Sorry, že se ptám jako amatér, docela mě to zajímá:-)
  4. Diagnostika tam byla dělána a ta právě mlčí. Jediné co se měnilo byla zátka u obtoku spalin turba, která zamezuje aby se turbo zanášelo. Původně tam byla vložena, ale diagnostika na to přišla a tak se dala ven. Sam mechanik mi řekl, že u těchto fábii je jiné turbo než např. u Octávie nebo fabie 1,4 TDi r.v. 2006-2007. Bývalý majitel také často turbo čistil. Je možné že to má jinou souvislost s něčím jiným, a má to za následek zanášení turba sazemi?Jezdím převážně dálkové trasy 100km a více, občas tomu dám na dálnici trochu pokouřit, jak mi bylo poraděno.
  5. Zdar chlapi. Mám fabii 14 TDI rok 2005 (typ 6Y, varianta SEAMFX01). Auto má najeto 163 000km. Občas mi auto nesepne turbo, musím auto vypnout a opět nastartovat. Pak už jede jak má. Když jsem to dal do servisu, mechanik mi řekl, že turbo bylo absolutně tvrdé, tak jej rozhýbal a jelo to fajn. Teď (asi po 4tkm) mi to dělá znovu. Měli jste s tím někdo podobný problém? Mám rád, když je auto v pořádku, proto mě to sere:( Díky za příspěvky .
×
×
  • Vytvořit nový...