Publikováno Březen 1, 201114 r Kolega vlastní Scharana, ten první typ, motor 66 kw a ujel už minimálně 50 tkm převážně na olej. Lije 3/4 oleje, zbytek nafta. Tvrdí že chod motoru je tižší - prý to lépe maže. Dále tvrdí že česká nafta je stejně plná sraček, tak proč nelít olej. I když jsem četl většinou pozitivní odezvy na tuto tématiku a kolega spokojeně jezdí (a nejen on, znám více takový olejáčků), já bych to do své A6 2.5 tdi nenalil. Možná že i pro to, že případné opravy jsou u 2.5 tdi vyšší, především čerpadlo. Dokonce znám i jednoho taxikáře, který je domluvený s restauračkama a spokojeně mu pracují nový Pašíci, aniž by to ředil. To už je silný kafe! Velmi šťastný Provozní náklady taxíku ale na nule. Máte někdo nějaké negativní zkušenosti?
Duben 1, 201114 r Kamarád najel na olej s BMW 524 TD r.v.86 600 000 km,teď má OI tdi 66kw r.v.99 a leje to tam taky a žádný problém,už má najeto 10 000 km
Duben 12, 201114 r do mojí bejvalí G3 sem to lil taky, sice sem to ředil naftou, ale uplně bez problémů a to jak na čistej tak i na přepálenej (u čistýho sem měl akorát horší zimní starty), ale uplně nejlíp se mi jezdilo na trafo olej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.