Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Kolega vlastní Scharana, ten první typ, motor 66 kw a ujel už minimálně 50 tkm převážně na olej. Lije 3/4 oleje, zbytek nafta. Tvrdí že chod motoru je tižší - prý to lépe maže. Dále tvrdí že česká nafta je stejně plná sraček, tak proč nelít olej. I když jsem četl většinou pozitivní odezvy na tuto tématiku a kolega spokojeně jezdí (a nejen on, znám více takový olejáčků), já bych to do své A6 2.5 tdi nenalil. Možná že i pro to, že případné opravy jsou u 2.5 tdi vyšší, především čerpadlo.

Dokonce znám i jednoho taxikáře, který je domluvený s restauračkama a spokojeně mu pracují nový Pašíci, aniž by to ředil. To už je silný kafe! Velmi šťastný Provozní náklady taxíku ale na nule.

Máte někdo nějaké negativní zkušenosti?

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

do mojí bejvalí G3 sem to lil taky, sice sem to ředil naftou, ale uplně bez problémů a to jak na čistej tak i na přepálenej (u čistýho sem měl akorát horší zimní starty), ale uplně nejlíp se mi jezdilo na trafo olej

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...