Petr81 Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 60? To si delaj kozy ne? Tam je tankodrom nebo co? Skoro po celý dýlce dálnice.Mě dunělo v hlavě ještě hodinu potom co jsem z tý panelový cesty sjel. Jsem rád, že tam zase chvíli nepojedu. Jinak hranice Čechy-Morava byly v pořádku a Moraváci pohostinní Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocht Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Ja kdyz obcas zavitam to Prostejova k Vasovi ,coz je kousek a jezdim vzdycky podle predpisu sice ne z Prahy,ale z Kladna,coz uz neni takova dalka,tak je to pri 110-130/hod presne ty tri hodky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Dobré předpoledne Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Skoro po celý dýlce dálnice.Mě dunělo v hlavě ještě hodinu potom co jsem z tý panelový cesty sjel. Před čtrnácti dny jsem vezl Q7 z Děvínské Nové Vsi do Prahy a z Brna do Velkýho Meziříčí jel šéf a drtil to 240 km/h - ty Continentalky 255/55 R 18 v té rychlosti dělaly zvuk jak kulomet... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Katka Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 60? To si delaj kozy ne? Tam je tankodrom nebo co? benzínova pumpa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Před čtrnácti dny jsem vezl Q7 z Děvínské Nové Vsi do Prahy a z Brna do Velkýho Meziříčí jel šéf a drtil to 240 km/h - ty Continentalky 255/55 R 18 v té rychlosti dělaly zvuk jak kulomet... No mě to stačilo ve 120 na 16" s kolama na střeše Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Skoro po celý dýlce dálnice.Mě dunělo v hlavě ještě hodinu potom co jsem z tý panelový cesty sjel. Před čtrnácti dny jsem vezl Q7 z Děvínské Nové Vsi do Prahy a z Brna do Velkýho Meziříčí jel šéf a drtil to 240 km/h - ty Continentalky 255/55 R 18 v té rychlosti dělaly zvuk jak kulomet... Neprehanis trosku :-) ? Tech 240km/h je na hranici maximalky u tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. Jinak cus mladeznici !!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugenbunt Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Tak to se mám na co těšit. Aspon bude nejaký vzrůšo. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fugenbunt Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Jinak zdravim nově příchozí. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Neprehanis trosku :-) ? Tech 240km/h je na hranici maximalky u tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. Jinak cus mladeznici !!! Čus Liberečáku Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Neprehanis trosku :-) ? Tech 240km/h je na hranici maximalky u tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. Jinak cus mladeznici !!! Nepřeháním ani trochu. Nebo si myslíš, že čtyřidvojka s Tiptronicem je takovej lenochod... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Neprehanis trosku :-) ? Tech 240km/h je na hranici maximalky u tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. Jinak cus mladeznici !!! Čus Liberečáku Ty voeeeee ... NESER ... nejsemz predmesti !!!! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Neprehanis trosku :-) ? Tech 240km/h je na hranici maximalky u tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. Jinak cus mladeznici !!! Nepřeháním ani trochu. Nebo si myslíš, že čtyřidvojka s Tiptronicem je takovej lenochod... Nerikam ze je to lenoch rikam ze je to na hranici maximalky a na nasich silnicich bych to chtel celkem videt. To Vam tu dalnici museli zavrit abyste to stihly rozjet na tu rychlost ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. To píšeš, jako by to mělo paletu motorů jak Golfík... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 čus Liberečáku Ty voeeeee ... NESER ... nejsemz predmesti !!!! Já vím, ale tak nějak mě to nedalo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 To Vam tu dalnici museli zavrit abyste to stihly rozjet na tu rychlost ne ? Sobota, 6:30 směr Praha poblíž exitu 153 Lhotka... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 tech nejvykonejsich motoru co se do Q7 davaj. To píšeš, jako by to mělo paletu motorů jak Golfík... No to ne ale nejaky TDIcka bych nepocital a nej je jak si uz rikal ta 4,2 v benzinu ... maximalka neni ani tech omezenejch 250 ale jeste min jestli se pamatuju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Uz sem to nasel : V nabídce jsou zatím dvě motorické verze. Kromě třílitrového šestiválce TDI s přímým vstřikováním common-rail piezoelektrickými vstřikovači (171 kW, 500 N.m) je k dispozici „náš“ osmiválec, který se poprvé objevil pod kapotou sportovního sedanu RS4. V Q7 má tento motor sice o 52 kW nižší výkon (257 kW), ale točivý moment naopak narostl o 10 N.m na celkových 440 N.m, navíc se zcela změnila jeho charakteristika. Zatímco motor v RS4 dosahuje nejlepších hodnot výkonu v otáčkách nad 7000 1/min, pro automobil SUV je třeba pravý opak. A tak největší výkon vrcholí v otáčkách 6800 1/min, točivý moment pak při otáčkách 3500 1/min. Jakékoliv pochybnosti o nějakém horším potenciálu však motor FSI striktně odmítá. Po sešlápnutí plynového pedálu se prakticky okamžitě probutí z letargie a v každé rychlosti od 0 do 150 km/h vás svým tahem zatlačí do sedadel. Nejvyšší rychlost je v případě konvečního odpružení 244 km/h, se vzduchovým odpružením to je o 3 km/h více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FRANK Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Nikdo se se mnou nebaví?....Odcházím Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Nikdo se se mnou nebaví?....Odcházím Tak teda PAPA Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 No to ne ale nejaky TDIcka bych nepocital a nej je jak si uz rikal ta 4,2 v benzinu ... maximalka neni ani tech omezenejch 250 ale jeste min jestli se pamatuju. Ale tohle je 4.2 FSI... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 No to ne ale nejaky TDIcka bych nepocital a nej je jak si uz rikal ta 4,2 v benzinu ... maximalka neni ani tech omezenejch 250 ale jeste min jestli se pamatuju. Ale tohle je 4.2 FSI... Ja vim nemusis to opakovat :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spidi Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Ja vim nemusis to opakovat :-) Njn, teď když už sis to našel na netu... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr81 Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Ja vim nemusis to opakovat :-) Njn, teď když už sis to našel na netu... Ale chlapci, to jste družstevníci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host MichalF Vloženo 2. Srpen 2006 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2006 Ja vim nemusis to opakovat :-) Njn, teď když už sis to našel na netu... No ja mel moznost jet s tim 3.0TDI .. nic moc !!! Pro zenskou motor i auto ! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky