Přejít na obsah

vonRichthofen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    442
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vonRichthofen

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

12

Popularita

  1. Tak auto jsem měl v RF AUTU. Už toho 9.8. Turbo dle diagnostiky tlačilo o cca 200 mbar mín, než mělo. Celej den se v tom hrabali, turbo, zda je ok, vačka, zda není sjetá, váha vzduchu..... Jediný co našli, tak byli posunutý rozvody o dva stupně.( ty mě měnili v květnu). Nezbylo nic jiného, než nahrát původní mapu ( cca 1 rok chipnutý) a ejhle, vše to pracovalo, jak mělo. Dle vyjádření Dieselpoweru, jednoduchá odpověd: špatnej chip. Doporučujou, když chip, tak fakt jen od lidí, co tomu rozumí. Od tý doby to jezdí bez jakkehokoliv problému. Zatím. (s tím chipem to padlo do nouzáku za celou dobu 3x.)
  2. ja jsem nad tim přemyšlel, dám to někomu kdo tomu rozumí. sice nevím komu ale každopádně děkuji za odpovědi.
  3. auto mi padlo do nouzaku, rozsvitila se kontrolka motoru. po opetnem nastartovani jelo normalně, ale kontrolka svítila dál. Druhy den po nastartovaní jelo normálně, kontrolka svítila dál. po cca 20 km zhasla. od te doby nic. Tak jsme to dali na diagnostiku, tam byla chyba myslím 17599 (nejsu si jist) Myslím že to bylo napsané špatný snímač plnícího tlaku nebo vaha vzduchu.
  4. ja se v tom nevyznam, včera jsme to zkoušeli, ted nevim v ktere skupine to bylo, tlak turba byl cca 970mba, propustnost vzduchu cca 860. při jízdě do kopce to v tom vzduchu, kde mělo být cca 1600 otáček bylo nějakych 1200. nevím jestli to nezkomolil, když tak, se omlouvám
  5. děkuji. mě to na diagnostice vyhodilo,že je vadný n75 nebo váha vzduchu. ta cena je hrozná. setkal jsi se s tím, že by byl vadný? dík
  6. prosím Tě, tady ten ventil má označení N75? Jestli ne, mohl bys mi popsat, kde bych ho našel? děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...