mám taky velmi špatnou zkušenost, autorizovaný servis škoda, servis po 5 letech, naučtováno vyčištění brzd, vyměna oleje a filtru, výměna brzd. kapaliny adt, filtr byl ponechán puvodní ani se neobtěžovali sundat kryt pod motorem, kola taktéž nesundali z vozu, tak nějak nechápu jak provedli čištění brzd. Měl jsem vše označeno tužkou viditelnou pod UV. platil jsem skoro 12 000 kč, za mne už autor. servis určitě ne, mněl jsem 5 let. záruku a chtěl jsem něco ještě pořešit v rámci záruky ale absolutně vubec nic. domluva se servisem žadná.
Díky za podrobný postup! Přesně tohle mi chybělo – nečekal bych, že bude potřeba čekat tak dlouho, než „usne“. A ten detail s tlačítkem odemykání na obou klíčích taky sedí, já ho nejdřív držel moc dlouho a nebralo to. Nakonec se povedlo, takže fakt díky, ušetřils mi nervy
Zkušenost s autorizovaným servisem. Před cestou na GP Rakouska jsem nechal vyměnit svíčky/20.6./. Dnes odjezd do Rakouska, v půlce cesty syčení a chyba EPC. Hadice od turba vypadlá a v motoru chybí kryt. Mechanik ho nechal na dílně. A drze tvrdí, že sání turba kvůli výměně svíček nedemontoval.
jeden háčik tam mám na lište smerom do kufru, ale používam to fakt len na drobnosti, často napríklad na darčeky v takých tých darčekových papierových taškách