Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

luminator

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Turboefekt to určitě není. To auto zabere na plyn téměř okamžitě, akorat pak ten výkon částečně ztratí a znova ho postupně nabírá. Filtr byl za tu dobu měněn již mnohokrát a chová se to úplně stejně. Dokonce není nutné dát plný plyn, občas to v tom znatelně cukne i když se ten plyn přidá jen mírně (třeba po přeřazení). Diag kabel mám, sice klon z číny, ale funguje :-) Nemám moc času to řešit, ale zkusit ten log můžu. Díky za rady.
  2. Ahoj, mám trochu problém s ne úplně pravidelným zátahem motoru. Při klidné jízdě to často po prudké akceleraci po prvotním zátahu znatelně cukne, výkon se mírně sníží a pak zase nabíhá. Není to vždy stejné a někdy to vůbec neudělá. Z OBD se dá načíst, že po nástupu plného tlaku turba cca 2,1-2,2 to klesne a pak zase pomalu stoupá a následně to osciluje to kolem hodnoty 2. Není to nějaký zásadní problém, spíše kosmetická záležitost. Už jsem si zvykl (dělá to prakticky odzačátku), ale při prodeji by to mohl být problém. Protože mi to zase tak nevadí, tak nehodlám zbytečně krmit servisy, které budou tak akorát zkoušet měnit všechno, váhou vzduchu počínaje a turbem konče, což mi vzhledem k hodnotě vozu nepřijde adekvátní :-) Také jsem nedávno zpětně zjistil, že motor byl zřejmě čipován. Jestli byl čip odstraněn nevím, ale napadlo mě, že tam mohl zůstat a není zrovna v pořádku. Po pěti letech se původního majitele ptát už nechci :-) Diagnostika na motoru nehlásí žádné závady a s motorem nebyl nikdy zásadní problém. Najeto cca 300 000. Přikládám obrázky toho jak vypadá průběh tlaku turba na dálnici při sešlápnutí plynu na 6tku při nějakých cca 100-120km/h. Toto je opravdu silný projev. Většinou ten tlak zpočátku neklesne tolik. Jinak zátah je nepravidelný i při prudké akceleraci třeba na 2ku, ale tam se to vzhledem k rychlosti nedá na grafu odhalit.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.